Rykter! Økonomisk krise i FFK
Jeg vet at man ikke stole på rykter, men dette ryktet eller sies å være fra "sikre kilder"....
FFK er i en stor økonomisk krise, og noe må gjøre om vi ikke skal gå konkurs. Vi har ingen hovedsponsor og vi har store utgifter til lønn ol.
Er det noen der ute som kan avkrefte dette?
FFK er i en stor økonomisk krise, og noe må gjøre om vi ikke skal gå konkurs. Vi har ingen hovedsponsor og vi har store utgifter til lønn ol.
Er det noen der ute som kan avkrefte dette?
BULLSHIT!!!
Gode nyheter er rett rundt hjørnet... Vent ög se..!!
Gode nyheter er rett rundt hjørnet... Vent ög se..!!
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
Takk for et saklig svar!
Fint at du redigerte det første svaret ditt Kristian B.
Jeg skal IKKE bruke CAPS i tide og utide, Costanza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§!
Fint at du redigerte det første svaret ditt Kristian B.
Jeg skal IKKE bruke CAPS i tide og utide, Costanza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§!
Jonek: IKKE bruk CAPS i overskriftene, og heller ikke mye unødvendig tegnsetting. Det blir bare stygt og uoversiktlig på forsiden. Jeg har nå endret det til slik det skal være.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Selv om jeg er kritisk til jobben som er gjort rundt ny hovedsponsor, så føler jeg meg rimelig trygg på at man har kontroll på økonomien. Har aldri hørt noe som skulle tyde på noe annet.
Hvis de hadde strevd med økonomien hadde de helt sikkert begynt å reforhandle kontrakter med spillerne, og de hadde heller ikke jobbet med å hente inn nye spillere, noe de faktisk gjør (tror jeg da).
Hvis de hadde strevd med økonomien hadde de helt sikkert begynt å reforhandle kontrakter med spillerne, og de hadde heller ikke jobbet med å hente inn nye spillere, noe de faktisk gjør (tror jeg da).
La oss selge hele laget!!
Bare hyggelig!! :cool:
Skjønner ikke hvor dere klarer å finne disse såkalte sikre skildene deres... Noen ganger lurer jeg på om det rett og slett bare er reinspikka oppgulp som blir skrevet bare for skape dårlig stemning!!:o
Skjønner ikke hvor dere klarer å finne disse såkalte sikre skildene deres... Noen ganger lurer jeg på om det rett og slett bare er reinspikka oppgulp som blir skrevet bare for skape dårlig stemning!!:o
Kristian B!!
Ærlig talt man! Jeg skrev ikke dette innlegget for å skape dårlig stemning, men for å finne ut om det var noe hold i ryktet. Blir du i dårlig stemning av et innlegg på en uoffisiell FFK side, bør du gå deg en tur i skogen for å få litt frisk luft og rekreasjon for din psykiske helse.
God bedring!
Jeg synes carlsberg har et saklig innlegg. TAKK (nei, caps lock igjen)..
Ærlig talt man! Jeg skrev ikke dette innlegget for å skape dårlig stemning, men for å finne ut om det var noe hold i ryktet. Blir du i dårlig stemning av et innlegg på en uoffisiell FFK side, bør du gå deg en tur i skogen for å få litt frisk luft og rekreasjon for din psykiske helse.
God bedring!
Jeg synes carlsberg har et saklig innlegg. TAKK (nei, caps lock igjen)..
Jonek: Neida, jeg lar ikke denne siden påvirke livet mitt såpass mye at jeg blir i dårlig humør av en titt innpå sia.
Men noen ganger blir jeg lettere oppgitt av slike rykter, spesielt når det ikke er noe hold i dem!!
Men jeg skal innrømme at jeg kanskje jeg var litt kjapp i svaret mitt.. Du stilte jo tross alt bare ett spm.
Men noen ganger blir jeg lettere oppgitt av slike rykter, spesielt når det ikke er noe hold i dem!!
Men jeg skal innrømme at jeg kanskje jeg var litt kjapp i svaret mitt.. Du stilte jo tross alt bare ett spm.
Jeg TROR ikke det er økonomisk krise i FFK, men jeg vet IKKE om det stemmer. Jeg har IKKE fått NOEN indikasjoner på at det går mot KONKURS, men på en annen side har FFK blitt flinkere til å holde kortene tett INNTIL brystet. Derimot kan jeg nok TRO at FFK ikke har overflod med penger for TIDEN. Tross alt; En hovedsponsor bringer inn en GOD del kronasjer, og de mangler klubben PER I DAG.
Det er forståelig at klubben måtte ha på plass avtalene med stadion før de signerte en hovedsponor, men NÅ begynner jaggu til og med jeg å bli virkelig skeptisk... Tiden tikker raskt mot seriestart nå... Det hadde jo vært kost med en hovedsponsor på drakta...
På en annen side får vi kanskje Tippeligaens mest reklamefrie drakt! ;)
Det er forståelig at klubben måtte ha på plass avtalene med stadion før de signerte en hovedsponor, men NÅ begynner jaggu til og med jeg å bli virkelig skeptisk... Tiden tikker raskt mot seriestart nå... Det hadde jo vært kost med en hovedsponsor på drakta...
På en annen side får vi kanskje Tippeligaens mest reklamefrie drakt! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
KristianB: Det var beroligende å høre. Spørsmålet som jeg stilte var jo relevant, og årsaken til at jeg stilte det var jo for å få svar på det, ikke å bli beskyldt for å ville spre en dårlig stemning om FFK.
Er det noen som vet noe om hovedsponsor, og andre relevante ting rundt økonomien til FFK, er det jo veldig interessant å få vite noe om det.
FORZA FREDRIKSTAD FK!!! (Caps lock, synes jeg passet her, costanza)
Er det noen som vet noe om hovedsponsor, og andre relevante ting rundt økonomien til FFK, er det jo veldig interessant å få vite noe om det.
FORZA FREDRIKSTAD FK!!! (Caps lock, synes jeg passet her, costanza)
Tviler på at de er på konkursens rand i hvert fall, da hadde de neppe gått inn i forhandlinger med Moss om Martinsen...
Men det er kanskje ikke så rart slike rykter oppstår, når klubben tydeligvis er litt treig i sirupen med å få ting i orden...
Men det er kanskje ikke så rart slike rykter oppstår, når klubben tydeligvis er litt treig i sirupen med å få ting i orden...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914