Husk meg
Brukernavn
Passord

Haster med forsterkninger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 mar 05, 09:36
Nå er det bare 18 dager til overgangsvinduet stenger, nei det er mindre, påsken kommer og da forsvinner 5 dager og vips så er det mindre enn to uker igjen til overgangsvinduet stenger.
Det begynner å haste om vi skal klare få plass flere forsterkninger.
Klubben sliter med å få plass de siste forsterkningene, skal vi si to, eller tre spillere til.
Jeg tror de prøver å få på plass Kristen Vikme, Vidar Martinsen og Øyvind Hoøås fra Molde.

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 13 mar 05, 10:18
Hvis de får på plass de spillerne tror jeg stallen er komplett og med bred dekning. Men vil ikke at FFK skal gjøre oss nervøse noe lenger nå.
:ffk:

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 13 mar 05, 10:28
Tror det er en mulighet for at det ikke blir noen fler forsterkninger i det hele tatt før evt til sommeren. Viikemae faller ikke helt i smak hos Drillo, Moss blir for griske til å slippe Martinsen i en fornuftig avtale, og Hoås er jo uerfaren og dessuten får Molde øynene bedre opp for hans talenter når andre klubber viser interesse..
Og ærlig talt, det viktigste nå må jo være å få de "stjernespillerne" vi allerede har i kampform.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 mar 05, 11:56
Opprinnelig postet av Vidar
Tror det er en mulighet for at det ikke blir noen fler forsterkninger i det hele tatt før evt til sommeren.

Tror uheldigvis du har helt rett i det.
Lurer virkelig på hvordan det jobbes i FFK med forsterkninger, kan det virkelig være SÅ vanskelig å få bra spillere hit.......
Burde egentlig lært men det er som vanlig bare i kjeften dem har det.

:p

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 13 mar 05, 13:55
Det er vel et sabla renn av agenter, slik Drillo mer enn antydet i et intervju. Tror han blir litt lei. Han leter etter en tanksenter a la Frode Johnsen, men det er det ingen agenter som har til en overkommelig pris.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 13 mar 05, 14:09
Jeg tror Vidar Martinsen og en spiss (Hoås eller en annen) blir hentet før vinduet stenger. Det er selvsagt bedre enn ingenting, men jeg håper vi henter en venstreving også, og i tillegg at spillerne vi henter holder litt høyere standard enn det FFK sålangt ser ut til å gå etter.

Saken er den at klubben ikke har råd til å hente bedre spillere enn dette. Det er hvertfall det de sier selv. Det jeg undrer meg veldig over er hvorfor klubber med mindre budsjett enn FFK har midler til å hente bedre spillere. Vi må huske på at FFKs budsjett ligger i det øverste sjiktet i Tippeligaen. Hvor går alle pengene?

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 13 mar 05, 14:34
Greit nok at vi har dårlig om vi skal hente nye spillere, men bør vi egentlig det?
Hva skal vi med både hoås og viikmae? Ingen av de går inn og forsterker FFK noe særlig. Dessuten har vi fire andre spisser i klubben (tror ikke hornseth finner seg noen ny klubb), og med to nye spisser inn vil det til en vær tid være fire spisser som sliter benken. Det er to for mange.

Og hvorfor skal vi bruke penger på nye spillere om de vi får ikke er bedre enn de vi allerede har?
Jeg er også av den formening om at de nest beste må erstattes om FFK skal bli bedre, men da må de nye faktisk forsterke klubben.

Kanskje vi burde vente til sommeren med å tømme lommeboka, når vi kanskje får den spilleren som faktisk går inn og forsterker klubben. Så kan de spillerne som er i klubben få den tryggheten og tilliten de trenger for å prestere sitt beste for FFK.

Engasjert hovedtribunist!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 mar 05, 15:11
Det jeg undrer meg veldig over er hvorfor klubber med mindre budsjett enn FFK har midler til å hente bedre spillere. Vi må huske på at FFKs budsjett ligger i det øverste sjiktet i Tippeligaen. Hvor går alle pengene?

Pengene går vel til den store administrasjonen og trenerne våres. Eggen, Drillo, Ahlsen og ressurstrener Arne Skaug.

Kanskje vi burde vente til sommeren med å tømme lommeboka, når vi kanskje får den spilleren som faktisk går inn og forsterker klubben. Så kan de spillerne som er i klubben få den tryggheten og tilliten de trenger for å prestere sitt beste for FFK.

Er ikke enig med deg at FFK skal vente med å skaffe flere spillere, på grunn av spillerne som er i stallen skal få tryghet og tillit.
Det brente vi oss på i fjor, da fikk de tryghet og tillit til de grader, men resulterte nesten med nedrykk.
De fleste har vel sett at spiller nummer 15 og utover er for dårlig, det her forstekniingene skal inn, og de andre bør vrakes. Roger Helland ut, Vidar
Martinsen inn, Dag Frode Hornseth ut, Øyvind Hoås inn, Martin Wiig ut, Kristen V inn.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 13 mar 05, 15:46
Endret: 13 mar 05, 15:53
jeg mener også at ffk bør forsterke stallen om de skal bli en klubb som plaserer seg trygt på øvre halvdel, men det hjelper ikke å hele tiden bytte ut spillere om det ikke gjør laget noe bedre. Og det er mye lettere og finne gode, billige spillere i sommervinduet enn nå, hvor de fleste seriene nærmer seg slutten. Derfor synes jeg kanskje FFK skal vente, om de ikke finner en storfisk før vinduet stenger.

Og å sammenligne med ifjor blir jo bare dumt. Siden den gang har spillerne tilegnet seg mye sårt trengt tippeliga erfaring, pluss at vi har byttet ut halve førstelaget. Vi er et helt annet, og et mye bedre lag nå enn vi var den gang.

Engasjert hovedtribunist!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 14 mar 05, 07:49
100% enig med julekake. Vent til sommeren.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 mar 05, 13:11
Tror det er viktig som noen kommer innpå her at vi får ett lag som presterer sammen. Bare se på hvor mye bedre RBK spillte mot Malmø kontra tidligere i år og på slutten i fjor...med de samme spillerne...

Man kan gjøre VELDIG mye med ett lag uten å kjøpe dyrt!!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914