Husk meg
Brukernavn
Passord

Busser 16 mai

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 10 mar 05, 22:57
Iltt tidlig kanskje, men vet at det allerede er en full buss til 16 mai kampen på ullevål.
Ikke gærent det.
Lurer på om det er andre lag som kan skryte av det jeg.

Klarer vi å slå rekorden denne gangen tro?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mar 05, 23:29
Endret: 10 mar 05, 23:29
Eh? En buss full? Har det blitt lagt billetter ut for salg? Hvor er informasjonen? Er det en sånn intern styret i Plankehaugen & venner buss?

Evt. Snæbbuss! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 mar 05, 23:34
Ah, denne kampen gleder jeg med virkelig til. Kommer hjem fra Islandúr rett før, så jeg håper å krone en fortreffelig ferie med folkefest på Ullevaal.

Vi bør absolutt klare å slå denne rekorden, og jeg hadde et lite håp om at vi slår på stortromma med noe tifo også? Hadde vært gøy å virkelig satt preg på denne kampen fra tribunen!

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 mar 05, 23:48
får vel tusle ned til ullevål i tøflene mine jeg da:D:D:D

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 11 mar 05, 03:37
[quote=Holters]Eh? En buss full? Har det blitt lagt billetter ut for salg? Hvor er informasjonen? Er det en sånn intern styret i Plankehaugen & venner buss?

---------------------------------------------
Dette er det noen som har gjort på eget iniativ. Ikke gjennom plankehaugen.

Mener at billettene til den kampen blir lagt ut 21 mars. Tror Ffk får 5000 billetter. Så det gjelder å være tidlig ute.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 11 mar 05, 11:49
Bussbilletter er ikke lagt ut for salg ennå. Bussbillettene til Lyn-kampen blir lagt ut til uka. Tror neppe bussbillettene til Enga-kampen blir lagt ut før etter Lyn kampen. Blir forhåpentligvis mer enn nok kaos med Lyn-billettene til å begynne med:-)

Og tifo til Enga-kampen, vel, om slike ting legges intet ut på nettet. Men, vi håper flere blir med på tifoverksted o.l. fram mot seriestart og selvfølgelig også under sesongen. Er usikker på om det blir tifo-verksted førstkommende onsdag, men det kommer info om det på www.plankehaugen.no.

Forøvrig blir det selvfølgelig egen buss for styre med venner til alle kamper. Strippere er allerede bestilt til de fleste turene og noen kasser med god maltwhisky kommer til uka. Gleder meg allerede;-)

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 11 mar 05, 15:50
Og så må vi ha egen BBB buss til 16.05 i.o.m. at det kommer en bra gjeng fra Zagreb vel....

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 11 mar 05, 16:23
hvorfor ikke tog?? er ikke det både mer miljøvennlig og bedre?

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 11 mar 05, 16:29
Endret: 11 mar 05, 16:29
Tog er grisedyrt på korte strekninger! Er ikke så stor forskjell på pristilbudene vi får på tog til Hamar og Kristiansand sett i forhold til langturene til Trondheim, Bergen og Stavanger. Er ikke så mange som gidder å betale et par hundre kroner ekstra for å kjøre komfortabelt og miljøvennlig med tog til Oslo, særlig ikke når billettene koster en hundrelapp for medlemmer med buss...men det hadde vært kult med tog 16. mai, det skal jeg være enig i. Da hadde det blitt liv på Sognsvannsbanen...og Storo-banen... Nesten så jeg begynner å bli litt bitter fordi det ikke blir tog bare på grunn av det alene!

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til: 11 mar 05, 22:29
Opprinnelig postet av Klokan
Og så må vi ha egen BBB buss til 16.05 i.o.m. at det kommer en bra gjeng fra Zagreb vel....

Da får red beavers og BBB folka ta samme buss hehe......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914