Drillo: -Vi får en tøff kamp for å overleve.
Tiden har gått veldig fort med Fredrikstad de siste årene, og entusiasmen kommer når man er på vei oppover. Det viktige er å holde på entusiasmen og beholde plasen i Tippeligen, sier han.
Det er målsettingen i den grad Drillo opererer meed slikt. Fredrikstad skal unngå nedrykk. Selv om det koker i byen så akter ikke treneren å miste hodet av den grunn.
-Vi får en tøff kamp for å overleve.
Egentlig har jeg aldri vært så opptatt av målsettinger. Jeg er mest opptatt av å gjøre de beste ut av mannskapet jeg har, sier Drillo.
Det er en om å bli et stabilt lag på øvre halvdel, men per i dag holder vi ikke godt nok nivå til å ligge på øvre halvdel, sier Drillo.
Slik tipper de Tippeligaen.
1. Vålerenga
2. Brann
3. Rosenborg
4. Lillestrøm
5. Lyn
6. Tromsø
7. Ham-kam
8. Odd
9. Viking
10. Fredrikstad
11. Start
12. Molde
13. Bodø/Glimt
14. Aalesund
Her brunnelsen for FFKs plassering.
Egil har utrettet mirakler før, men har ikke gjort det med noen klubblag etter at han ga seg som landslagstrener. I Østfold er man spent på hva trollmannen fra øssia kan få ut av Fredrikstad. I vinter har det sett ut som om laget har en vei å gå og må skjerpe seg for å leve opp til det de presterte i høst.
Men Drillo har jo blitt feilsitert før i media, så skal ikke se bort i fra at han sa det stikk motsatt, at vi ville få det tøft med å vinne serien :P
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av Patrioten
Egil har utrettet mirakler før, men har ikke gjort det med noen klubblag etter at han ga seg som landslagstrener.
Hmm...reddet han ikke Enga da? Det var vel nærmest et mirakel den gangen?
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Er vel dog ingen som venter annet enn at vi får en tøff sesong åkke som..
Gleder meg som f.....:ffk:
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Og er det kun i Wimbledon han ikke hadde suksess så blir det jo tåpelig når alle buser ut med at han ikke har hatt suksess med klubblag. Suksess med Enga, ingen suksess i Dons, men heller ingen fiasko i mine øyne.
Men han har kanskje trent klubber før?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Jeg tror at når det gjelder Drillo og trengerjobben, så er han rene Ibsen: Ikke et ord eller setning er uten en mening eller mål.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Jeg orken faen ikke en sesong til som i fjor, da kommer jeg til å få hjerteproblemer
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Tolker jeg Drillo i beste mening, sier han pr i dag er vi ikke gode nok til øvre halvdel. Pr. idag kan tolkes som det mannskapet FFk har stabla på beina i de siste kampene, ikke den stallen han rår over når skade situasjonen endrer seg.
Derfor velger jeg å tolke det slik at her svarer Drillo utfa den situasjonen som var akkurat i intervju øyeblikket.
Tror og håper virkelig at han vurderer første 11eren bedre enn til å sloss mot nedrykk.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er liksom mer spennende med en "kup kamp" hver søndag.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Sikkert noen som kan finne statistikk på hvordan han gjorde det i VIF????? Bare sånn for å få fakta på bordet(ikke at det spiller noen rolle men for morro skyld).
Det er vel heller ingen etter det jeg kan huske av Nordisk trenere som har lykkes i England som klubb trener.. Benny Lennartson var jo også en fjasko.. Spillerne under han tålte ikke trenings mengden.. Så jeg tror ikke det er noen målestokk om man har lykkes i England som trener eller ikke.. Kan nok lykkes fint i TL alikevel...
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Klokan
vet ikke men hvis jeg kunne velge mellom en kjedelig 8. plass og en avslutning som i fjor så ville jeg ha valgt det som skjedde i fjor..
Er liksom mer spennende med en "kup kamp" hver søndag.
Tja, jeg har i alle fall et ønske om å bli noen år eldre, og jeg personlig takler ikke en sesong til med sånne kamper, tynnslitte nerver og akutt søvnløshet
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914