Vær ærlige!!!!
Spurvene fra London
Ble medlem: 11 feb 04
Lagt til: 08 mar 05, 03:25
Endret: 08 mar 05, 03:26
:ffk:
32 DAGER TIL SERIESTART:
1. Ingen sponsor
2. Stallen er ennå ikke komplett
(man leter fortsatt etter en spiss)
3. Vi har ennå ikke fått spilt med noen
førsteelver. (Greit. Mange skader.
Mange av disse kom av feil knott
valg. Litt billig. Såpass bør man
henge med FFK.)
4. Tapt nesten samtlige treningskamper.
5. Ikke en vinner på overgansmarkedet
(ikke penger. hmmmmmmmmm)
6. Hatt/har masse skader
7. Mange middelmådige spillere på
prøvespill.
OSV.
Poenget mitt er at klubben virker litt uproffosjonell. Virker som vi gjør den samme feilen som ifjor. Vi spillte i eliten også ifjor. Men alikevel så vet vi ikke helt hvor vi står hen.
Vi virker ikke forberedt. Hva med å begynne før??? :confused:
32 DAGER TIL SERIESTART:
1. En av Norges beste trenerteam.
2. En av landets beste supportere.
3. Et moderne og flott stadion er på vei.
4. Piroja, Bora, West, Enerly.
5. Masse tilskuere på hjemmekampene.
6 Masse tilskuere på bortekampene.
OSV.
Vi er landets mest entusiastiske supportere.:ffk: Som stiller bak laget sitt i tykt og tynt. Med landets mest spennende trener trio. Men holder det???:confused:
SI DIN MENING (legg hjertet litt til side)
Vær ærlig.
Ikke fornøyd 1 - 4 (terningskast)
Fornøyd 6 - 10 (terningskast)
Morro å høre folkets mening?? Er dere fornøyd eller ikke fornøyd?? Vær ærlig. Jeg velger å legge hjertet til side i min vurdering.
Ikke fornøyd 4
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
SI DIN MENING (legg hjertet litt til side)
Vær ærlig.
Ikke fornøyd 1 - 4 (terningskast)
Fornøyd 6 - 10 (terningskast)
Ikke fornøyd 4
Kul terning du har å kaste med!!
Det fines mange ulige terninger som
Hexaeder (vanlig terning, 6 mulige verdier)
Tetraeder (4 mulige verdier)
Oktaeder (8 mulige verdier)
Dodekaeder (12 mulige verdier)
Ikosaeder (20 mulige verdier)
Så hvilken terning er det du bruker?
---------------------------
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Vi har norges beste midtstopper par. Rajo og Bora, hvis det var noen tvil.
Tror det kommer til å bli helt sykt trøkk på stadion i år. Ett hakk opp fra i fjor. Enda flere som slipper seg løs. Det skal bli enda mindre morsomt å spille bortekamp på Fredrikstad stadion. Hvis vi forsetter der vi slapp i høst så kan det ta helt av.
Tingen som irriterer er jo selvfølgelig at hovedsponsor ikke er på plass. Amatørmessig. Ender trolig opp med en dårligere avtale nå så tett opptil seriestart enn om den hadde vært klar i god tid. Lenge siden jeg tok opp det her. Den gangen fikk jeg belæring fra flere om hvordan markedsbudsjettene i de store selskapene ble til. Blitt stille fra den kanten nå.
Skader kan alle få og FFK har fått sine. Det vet jo alle, men de er snart på beina igjen.
Så ting endrer seg til det positive også for oss.
Det som bekymrer er hovedsponsoren. 3/4 år har de hatt på seg i dette viktige arbeidet, og fortsatt er det ikke på plass.
Her er det noen i Sport ASA som ikke har gjort jobben sin. Kværneng, Hallo!!!! Hva holder du på med????
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
5. Ikke en vinner på overgansmarkedet
(ikke penger. hmmmmmmmmm)
7. Mange middelmådige spillere på
prøvespill.
Hvis vi tar med leiesoldatene det ble skrevet kontrakt med så vil jeg faktisk si at vi er en av vinnerne likevel. Vi har jo tross alt kjøpt et utrolig bra stopperpar tross alt :)
Og det har vel ikke vært mange spillere på prøvespill?
Siden du ikke nevnte tallet fem i din skala, så velger jeg det jeg :)
Terningskast 5: Bekymra, men har likevel troen innerst inne.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Tippeliga spill! Fullt hus både hjemme og borte! Spennende kamper! Spennede tabell! Mange spennede spillertyper i FFK stallen!
Jeg gleder meg som en unge til seriestart.
Til dere som er bekymret og lei dere. Dere kan trøste dere med at FFK skal spille i Tippeligaen denne sesongen også. Ikke i Serie A, Primera Division eller Premier League. De fleste andre Tippeligalagene er nemlig ikke noe bedre enn FFK.
Prøv å gled dere litt. Det er mye morsommere!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jeg er kjempefornøyd med fjorårssesongen, og dømmer INGEN på grunnlag av treningskamper eller feil knotter. Her er det tippeligapoeng og underholdning det dømmes etter.
Nå er det ikke lenge igjen.... :-)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Jeg vil se en skadefri tropp før jeg dømmer laget nord og ned.
treningkast : 8
vi glær oss.
på vinger over europa
Er også optimistisk når det gjelder plasseringen på TL tabell.
Mener fortsatt at nøktern sett, så kan vi fortsatt si " FFk mellom 4-6 plass, dårligere enn dette en fiasko.
Begrunnelse.
Mener at FFk ¨å har norges beste midtstopperpar i Bora & Rajo dersom de holder seg "Fit for fight". Tror faktisk de blir enda bedre i år enn i fjor.
Tor Trondsen kan bli en god innbytter dersom han klarer å holde seg på beina.
Alex i mål, mer rutine i år, bør slå positivt ut.
Rinberg / West på topp kvalitet.
Tror samspillet der vil videreutvikle seg.
Håper og tror at PAC videreutvikler seg.
Midtbanen og venstre siden som i fjorhøst, kanskje / forhåpentlig framgang for Brenne.
Venstresiden er spørsmålstegna.
Mao tror jeg at førsteelveren er styrket pga enn bedre samspill dette året.
Likevel ønsker jeg meg en kreativ forsterkning på midtbanen, gjerne venstre kant og brukbar/god supleringsspiller på topp.
Stiller fortsatt ? ved innkjøp utenom Bora & Rajo.
Håper på Berthelsen, men har dårlig følelsen ang M.Wiik & evt Viikmae/Hoås.
Når det gjelder Ranberg også Ok stallmann , men ikke etter min mening helt hva FFK hadde trengt.
Mener også at det er svakt at hovedsponsor ikke er på plass.
Til Stenhard jeg er enig med deg at FFK også har TLs mest spennende trener, men kanskje uenig i hvorfor vi mener det.:)
Velger derfor faktisk å gi , 6.
Hvilket også blir plasseringen jeg tipper i årets Tl sett på bakgrunn av overnevnte vurderinger.
"The future so bright , I gotta wear shades":cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 08 mar 05, 23:26
Endret: 08 mar 05, 23:27
At vi inntil nå har hatt mange dårlige resultater, bekymrer ikke meg. Vi har tross alt manglet West, Bora, Raio og Enerly. Dette er fire spillere som er helt uerstattelige i FFK`s første ellver.
Når vi i tillegg til disse fire også har manglet opptil 5-6 andre, så sier det seg selv at dette påvirker resultatene.
Tror helt sikkert at FFK allerede mot Lyn på lørdag vil vise at vi blir å regne med på øvre halvdel av tabellen i år. Det eneste som er litt bekymringsfullt er at det ikke er lang tid igjen til å spille inn en første ellver, men dersom vi unngår flere skader nå og får de siste forsterkningene på plass ganske raskt, så skal vi nok bli ganske så kampklare til 10. april, tror jeg.
Endel mennesker er veldig bekymret for at vi enda ikke har fått på plass en hovedsponsor. Det er jo egentlig forståelig, hvis man ikke tar i betraktning at FFK denne vinteren også har hatt endel andre ting de måtte ha på plass først.
Den tingen som måtte komme på plass før man begynte å jobbe med hovedsponsor var underskriving av avtale om ny stadion på FMV. Denne avtalen ble som sikkert de fleste vet underskrevet et godt stykke ut i januar måned
Før dette ansatte man først Drillo som hovedtrener og deretter Arve Mokkelbost som direktør.
Disse tingene har selvfølgelig gjort at klubben har hatt mye mindre tid til å jobbe med hovedsponsor enn det som antagelig har vært ønskelig.
Jeg velger imidlertid å stole på at vi har kompetente folk i Kværneng og Mokkelbost og at de også har is nok i magen til å få istand en god hovedsponsoravtale for klubben.
Da Arve Mokkelbost forleden dag uttalte at "det ornær seg", så virket han faktisk ganske overbevisende.
:D
FFK på toppen i 2005
1. Vi har Norges beste trenerteam.
2. Vi har Norges beste stopperpar
3. Venstreback plassen er bedre bemannet i år i forhold til for et år siden, dessuten har vi nå også en erstatter for PAC.
4. Vi har iår flere gode spillere å ta av på midtbanen, ved at vi har fått Hans Erik Ramberg og at Costa Rica guttene er tilgjengelige.
5. Laget har aldri trent så hardt og intensivt som iår, Det vil vi dra nytte av i en lang og hard sesong. Dessuten har treningene i år blitt lagt opp slik at den er mer indeviduell, i forhold til i 2004.
6. Ringberg har i år trent spesiellt på å bli hurtigere og jeg tror vi i år får se en enda bedre Ringberg, Tiltross for det vil nok også Ringberg i år få oppleve å sitte på benken, for med ytterligere forsterkninger på spissplassen vil konkuransen bli større og Drillo vil antagelig også variere lagoppstillingene noe i forhold til hvilket lag vi spiller i mot.
7. Til sist og ikke minst, så har vi Norges beste 12, spiller i vårt fantastiske publikum, som kommer til å støtte minst like mye i år som sist år.
Dette er jo nødt til å gå bra dere. :D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Men siden det oppfordres til ærlighet, bør vi trolig heller stille spørsmålet;
På vilken måte har manglende hovedsponsor virket inn på den sportslige satsningen denne sesongen?
Da tror jeg svarer blir, med hovedsponsor på plass, hadde :ffk: skaffet en skikkelig forsterkning som vi alle er enige om hadde vært ønskelig.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 09 mar 05, 11:45
Endret: 09 mar 05, 11:46
Spørsmålet er vel om Frode og Arve m.fl. har hatt vel mye is i magen. Men det tror jeg vi snart får svar på, kanskje allerede på medlemsmøte i morgen kveld.
Ellers er det hyggelig å høre at også stenhard er en av dem som blir i godt humør av det jeg skriver.
Da er jo en av mine hensikter oppnådd.
Jeg er en optimistisk, reflektert og positiv person (ikke en romantisk dott), som har fulgt med FFK siden 1960. Og jeg må jo si at jeg har opplevd mange tunge år med FFK.
Derfor synes jeg ikke det er noen grunn til å svartmale dagens situasjon for FFK. Vi burde glede oss mere over det som har skjedd de siste årene.
Problemer er til for å løses og for å løse problemer, så må man også ha lov til å feile litt inni mellom for å komme videre enda sterkere.
Et godt eksempel kan vi ta fra det sportslige i 2004 sesongen.
FFK hadde halveis i sesongen kun 9 poeng. Hadde vi feks hatt litt mere flyt i vårsesongen og stått med feks. 15 poeng halveis, er det slett ikke sikkert vi hadde vært i tippeligaen i 2005. Fordi da hadde kanskje ikke klubben jobbet så hardt og skaffet oss alle de solide forsterkningene vi fikk i løpet av sommeren 2004. Og da hadde vi kanskje ikke tatt på langt nær så mange poeng som vi gjorde på høsten.
Dette blir selvfølgelig bare hypotetiske spørsmål, men det viser ihvertfall at ved å feile, så retter man det opp og gjør store fremganger etterpå. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Så la oss enige om at vi kanskje bruker litt forskjellig synsvinkel.
Er fornøyd med plass 11 eller bedre.
Vi er på noe bedre nivå spillemessig enn i fjor om våre viktigste spillere holder seg skadefrie.
Vi har sannsynligvis en bedre trener i år som kan få ut det beste av hver enkelt.
Vi har i enkelt kamper sett mer intensitet i spillet.
Er bekymret for at grunntreningen ikke er god nok på nøkkelspillerne pga skadesituasjonen.
Grunntrening generelt tror jeg Drillo har vektlagt mer enn Eggen, dette er positivt.
I fjor kunne vi ane at enkeltspillere ikke var godt nok fysisk form, dette er vel bekreftet ved at Drillo setter ut Risholt pga. dette.
Skulle ønske at stallen var forsterket fra i fjor.
Kan ikke se at noen av de nye spillerne hever laget, men med muligens unntak av Ramberg som har levert varene på dette nivået før. Det gjenstår å se om han kommer tilbake på samme nivå både spillemessig og kondisjonsmessig.
Tror at dette blir sesongen Brenne vil levere sin beste sesong i karrieren og muligens Risholt pga justeringen fra Drillo. Håper også RØN vil få et gjennombrudd.
Opprettholder stryk karakter på de i klubben som har jobbet med hovedsponsor, jeg mener at man ikke kan gjemme seg bak ny stadion, det var klart sommeren 2004 at Høili skulle trekke seg, det er dermed ca 8 måneder siden.
En av de viktigste oppgavene Kværneng har hatt over tid er nettopp å få hovedsponsoren på plass. Man venter ikke på å gjøre denne jobben fordi at en eller annen kæll skal ansettes. Her er de bakpå.
Dette er kritisk fordi at det flyter ikke rundt med storfisker i norsk fotball. De fleste er allerede opptatt. Bare se på LSK reforhandlet nylig. Fikk i snitt under 3 mill i året.
Hvis Kværneng ikke fixer dette gamet så får han stikke og la andre slippe til.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
At vi bruker litt forskjellig synsvinkel er jo nettop årsaken til at jeg ofte både er uenig med deg og flere andre her på forumet.
Så da er vi ihvertfall enig i det. :D:D
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914