Husk meg
Brukernavn
Passord

Vær ærlige!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 09 mar 05, 12:38
Men Snæbbussaristokrat 1, aksepterer du min "synsvinkel på hvilken betydning manglende anskaffelse av hovedsponsor kan ha betydd.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 09 mar 05, 12:45
Til Topscorer!
Det er greit nok og riktig nok at Bjørn Jensen har jobbet med stadionsaken og at Frode Kværneng har hatt ansvaret med ny hovedsponsor.

Det er jo ikke dette saken gjelder, men det faktum at det har vært viktig å knytte en ny hovedssponsoravtale opp mot et nytt stadion og for å være sikker på at stadionsaken var 100% i boks, da måtte man jo underskrive avtalen med Værste a/s først.:confused:

FFK på toppen i 2005

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 09 mar 05, 13:01
Til dacula!
Jeg aksepterer din synsvinkel og er faktisk enig i at det kan ha/har hatt betydning for den sportslige satsningen.

Men det er jo slik det må være, tingene må tas i riktig rekkefølge.
Men enda har vi 3 uker igjen til overgangsvinduet lukker, og de forsterkningene vi trenger tror jeg vi får før den tiden uansett. :D

Og som jeg før har sagt, så tror jeg offentliggjøringen av hovedsponsor er veldig nært forestående. :D

FFK på toppen i 2005

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 09 mar 05, 13:08
Trenger absolutt ikke være synsk for å tro at offentliggjøringen av hovedsponsor er nært forestående. Skjønner ikke hvordan du kan forsvare klubbens håndtering av dette?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 09 mar 05, 13:17
Til stenhard!
Inntil det motsatte er bevist velger jeg å stole på de som styrer med dette, når de gir en forklaring på hvorfor dette har tatt lang tid og når de sier at dette nå er i ferd med å ordne seg.
Men hvis du også tror på at dette er nært forestående, stenhard, hva er så problemet?

FFK på toppen i 2005

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til: 09 mar 05, 13:20
Er enig med det Snæbbuss 1 sier her. FFK blir aktraktive hvis de får seg en ny stadio, og derfor ventet også FFK med å forhandle til en avtale med Værste var underskrevet. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at FFK på en ny stadio vil være mer lukrativt for en sponsor, enn et FFK lag som spiller på Holmen.

Så kan man diskutere, hva som er mer lønnsomt.
Den kortsiktige løsningen ville være å signere en hovedsponsor for 8 mnd siden, som ikke ville vært like lukrativ.
Den langsiktige er å signere en avtale nå i nærmeste fremtid og få en bedre og mer lukrativ sponsorpakke som vil gi flere penger.

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 09 mar 05, 13:36
Problemet er at det nærmer seg seriestart. Du har fått med deg det? Da tror jeg klubben har satt seg i en dårlig forhandlingsposisjon. Vi presses til en dårligere avtale.

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 09 mar 05, 14:28
Stenhard (eller Hårek den hardbalne).:D
Noen ganger må vi slå oss til ro med "at mot ... kjemper sjøl guder forgjeves":cool::cool:

Stenhard jeg er mao enig med deg her, det må være mulig med to tanker i hodet på engang.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 09 mar 05, 14:29
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til stenhard!
Inntil det motsatte er bevist velger jeg å stole på de som styrer med dette, når de gir en forklaring på hvorfor dette har tatt lang tid og når de sier at dette nå er i ferd med å ordne seg.
Men hvis du også tror på at dette er nært forestående, stenhard, hva er så problemet?

Det er en ting jeg lurer på Sb1. Når mener du at det motsatte er bevist?

Klubben har visst siden juni 04 at TH ikke lenger ville være hovedsponsor, stadionplanene er klare for lengst, det er 3 uker til overgangsvinduet stenger, og 4 1/2 uke til seriestart. Jeg mener "det motsatte" er bevist for lenge siden.

Men når det er sagt, så er jeg, til tross for all min kritikk av klubben, veldig optimist i forhold til sesongen 2005. Vi overlever i tippeligaen med god margin, og kommer til å spille morsom angrepsforball med mange mål i år. :ffk:

La oss selge hele laget!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 09 mar 05, 17:59
Endret: 09 mar 05, 17:59
Til Carlberg!
Klubben har visst siden juni 04 at TH ikke lenger ville være hovedsponsor, stadionplanene er klare for lengst, det er 3 uker til overgangsvinduet stenger, og 4 1/2 uke til seriestart. Jeg mener "det motsatte" er bevist for lenge siden.

Det du skriver her skriver Carlberg, vitner om at du ikke vet hvordan man jobber frem en sponsorkabal.
Du skriver at stadionplanene er klare forlengst.
Det er ikke riktig. De ble klare når avtalen med Værste a/s ble undertegnet midt i januar.

Nå har jeg ikke mere å tilføye i dette tema. :D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 mar 05, 21:57
For en eneste gang skyld, så har faktisk S-b #1 rett... ;)

FFK har sagt ifra 100 ganger nå at de først måtte få spikret ferdig avtalene med Værste. Dette har ikke vært klart i evigheter, så de kunne ikke begynne med sponsorarbeidet i vinter. FFK vil ha med en hovedsponsor inn i den nye stadionen.

Hvordan er det mulig å ikke ha fått med seg dette nå? :confused:

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 05, 00:12
Opprinnelig postet av Holters

FFK har sagt ifra 100 ganger nå at de først måtte få spikret ferdig avtalene med Værste. Dette har ikke vært klart i evigheter, så de kunne ikke begynne med sponsorarbeidet i vinter. FFK vil ha med en hovedsponsor inn i den nye stadionen.

Den første setningen var litt stykt sagt, Holters. :D
Ellers er jeg fornøyd med deg, Holters. :D:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Carlsberg

A-lagspiller

Lagt til: 10 mar 05, 09:14
Opprinnelig postet av Holters

Tror nok de fleste har fått med seg hva klubben har sagt om rekkefølgen de jobber etter. Det er vel nettopp det som er grunnlaget for mye av kritikken. Burde det ikke være mulig å jobbe med begge sakene parallelt? Jeg ville tro at det burde vært mulig, men som så ofte før kan det jo hende jeg er helt på jordet.

Vil bare minne om at man før vinterferien faktisk ikke hadde innledet formelle samtaler med Chess, som ble lansert som den heteste kandidaten. Hvis dere ikke ser at det er et problem, så er det faktisk mulig at det ikke bare er jeg som er ute å kjører.

Håper jeg må bite i meg all kritikk, og at klubben drar i land en fet avtale. Ikke noe ville glede meg mer.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 10 mar 05, 09:29
Endret: 10 mar 05, 09:30
DEt er lett å skjule seg bak ny stadion i jobben med å få en hovedsponsor.

DE fleste sponsorer kan ikke få noe spesiellt glede av en ny stadion på annen måte enn at det er en ny stadion og dermed mer fokus fra alle områder, og da blir dette noe underlig når stadion er ferdig tdligst til noen av de siste kampene om 1,5 år.

Dvs at de skal være hovedsponsor i nesten 2 sesonger på gammel stadion.

OM FFK får en hovedsponsor som f.eks innen Byggebransjen eller Finansieringsbransjen så kan jeg se sammenhengen også i byggeperioden.

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 05, 09:59
Hjelper ikke det Holters, at du også godtar denne forklaringa.
Mener fortsatt det går an å ha to tanker i hodet på en gang.
Ps Stadion står jo ikke ferdig ( i beste fall) før 2006, skal vel ha sponsor i fht Holmen inntil da.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til: 10 mar 05, 10:21
man signerer med en hovedsponsor for mer enn 1 år av gangen da. De mest vanlige avtalene løper på mellom 3 og 5 år. Så det er jo ikke rart at de vil komme til forhandlingsbordet med en ny og flott arena i bagasjen som kan fronte sponsorene på best mulig måte.

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 10 mar 05, 12:37
Vi kommer jo ikke til noe enighet her. Vi får bli enig om at vi er uenige. Selv om Holters har kåret en vinner. Til Carlsberg og Bitær`n, vi tapte dette slaget, men det kommer fler. Kødda. Selvfølgelig gir vi oss ikke på dette.

Carlsberg

A-lagspiller

Lagt til: 10 mar 05, 12:45
Ja, vi får vel bare ta`n der, siden gutta er så tette at de ikke vil høre på fornuft.:D

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 05, 12:48
Hei Stenhard /Carlsberg for å sitere et av yndlingssitatene til KTE.
" Hvem teller vel de tapte slag på seierens dag"
:cool:

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 mar 05, 14:11
selvsagt blir ffk mye mer attraktivt å sponse med en ny stadion på plass. ikke rart at klubben venter til alt er på plass med stadionsignering før forhandlingene begynner.

ingen sponsorer som er fornøyde med hvis og atter,men. de vil selvsagt ha skriftlig avtale før forhandlingsstart.

tenk så lettere det er å promotere seg på en ny stadion med storskjerm? skal vel ikke se bort fra at hovedsponsoren får en del av den nye stadion til å boltre seg på også. som vg svingen på ullevål osv..

synes vi skal stole på ledelsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914