Lyn - FFK 12.mars
Kjekt at laget OG supporterne havner på samme sted.... :D
Og her er linken hvis dere ikke tror meg....
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ikke rart det blir mange emner her inne... :cool:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
www.carlberner.no
fin mulighet til å bli bedre kjent med hverandre. hadde vært kult om det kom mange..
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lasse Staw, Lars Blixt, Roger Helland, Tor Trondsen, Trond Erik Bertelsen, Tero Koskela, José Garro, Roger Risholt, Tarik Elyounoussi, Stian Johnsen, Markus Ringberg
Ganske spennende dette. Interessant valg med Tarik.
Personlig så iverer jeg stort for unge talenter. Jeg har revet meg i håret uttalige ganger når Gherland McDonald har slitt benken i treningskampene. Men nå som sesongoppkjøringen tilspisser seg, så er jeg ganske usikker på om dette er den riktige løsningen.
Etter min mening så er det kun Berthelsen, Risholt og Ringberg som ville vært i min startelver 10 April.
Hadde jeg vært trener så hadde jeg brukt disse siste kampene før det braker løs, til å spille sammen en første elver. Greit nok, Drillo har ikke hatt store mulighetene til det. Men for all del, de som er friske per dags dato bør vel spille kampen mot Lyn, bør de ikke? Kanskje er det en grunn til at det ikke er jeg som er trener!
Absolutt spennende - men fryktelig dristig spør du meg. Dette kaller jeg gambling!
Hvor er West, Brenne, Lund Hansen, Enerly Gherland... er alle skadet...? i tilegg Czwartek, Raio, Bora, Ramberg, Røn, Sørlie, Wiig med flere.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Nå er kun Raijo og Dagfinn Enerly som er skadet ellers er alle friske.
Alexander Lund Hansen,Pål Andre Czwartek,Bora Zivkovic,Håkan Søderstjerna, ramberg,Brian West spiller på 2.laget i dag.
De andre spillerne du sikter til har fått spillefri tror jeg.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
med 3-0 tap.
Er undrende til denne oppstillingen.
Alexander Lund-Hansen
Pål Andre Czwartek
Bora Zivkovic
Agim Shabani
Christian Halvorsen
Hans Martin Wehler
Håkan Søderstjerna
Hans Erik Ramberg
Jørgen Magnussen
Shakoor Egeh
Brian West
Jeg syns det er bittelitt rart at for eksempel West og Bora ++ ikke spiller fra start mot Lyn. Hadde vel greit om førsteelleveren i hvert fall fikk noen kamper sammen bak seg? Hvor er egentlig poenget? Hvis Drillo vil at samtlige skal få kamptrening så kunne vi vel bare stilt disse to lagene mot hverandre, og stilt fullt lag mot Lyn og B-laget mot Ull/Kisa?
Skadelisten ser lysere ut i hvert fall:
Simen Brenne
Rajo Piiroja
Michael Røn
Yherland MacDonald (syk)
Dag Frode Hornseth
Christian Petersen
Dagfinn Enerly
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Noe av grunnen er kanskje at serieåpningen er mot Lyn.......
tenkte akkurat det samme selv,vil sikkert ikke røpe for mye i den kampen her i og med at det er under 30 dager igjen til de møter de i Serieåpninga på ullevaal
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Er for øvrig 0-0 i kampen mot Lyn, i følge f-b.no sin dårlige oppdatering.
Lyns lag
Ali Al-Habsi - Kristian Onstad, Tommy Berntsen, Steven Lustü, Lars Kristian Eriksen - Tomaz Sokolowski, Christoffer Dahl,Øyvind Leonhardsen, John Obi Mikel, Kevin Larsen - Jan Derek Sørensen
Er dette tilnærmet første lag, eller ?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ali Al-Habsi - Kristian Onstad, Tommy Berntsen, Steven Lustü, Lars Kristian Eriksen - Tomaz Sokolowski, Christoffer Dahl,Øyvind Leonhardsen, John Obi Mikel, Kevin Larsen - Jan Derek Sørensen.
De har et sterkt lag...
Det samme gjelder for kampen mot Ull/Kisa som skal starte i dette øyeblikk.
men ikke så verst..
nå stikker jeg ned til shamrock.håper det ikke bare er meg og schwupz som kommer:)
men hvem ble satt inn for ffk like før slutt?? fredrik?? hvem??
Opprinnelig postet av Husgutt
men hvem ble satt inn for ffk like før slutt?? fredrik?? hvem??
Denne unge herren ved navn Lundblad :)
Kan se ut som han holder ord, les hva de skriver på forumet til Bastionen.
Men spillere som Leo, Berntsen, Lüstu, Smerud, Jan Derek, Mikel og Soko skuffer stort i dag. Greit nok, det er ikke lett å spille mot et slikt ultra defensivt lag, men man må jo kunne forvente et minimum av engasjement og innsats.
Stakkars alle de som hadde tatt turen fra Fredrikstad for å se på denne kampen. Det var en lidelse. Jeg begynner å bli oppriktig bekymret over hvor lite vi klarer å skape i angrep.
Det skal imidlertid sies at det ikke alltid er lett å vise seg frem fra sin beste side når man spiller mot et lag som starter press på 10 meter inn på egen banehalvdel. Men Knutsen må jo for faen se at Leo ikke duger på høyreving!
Syns vi skal ta det som skrives på bastionen sitt forum med en klype salt; om FFK var så defensive som de skal ha det til, eller om de er frustrerte over at de ikke klarte å kjøre over et FFK-mannskap som kan kalles for "Lett blanding", vites ei.....
Når det gjelder kommentaren til Drillo vedrørende underholdning så ble den sagt med glimt i øyet. Drillo er person med stor sjølironi så jeg tror nok ikke vi skal ta hele dette utsagnet altfor seriøst: "Og med prestere mener jeg ta poeng, ikke dette underholdningstullet."
Men for all del, poengene er viktigst! Mener forresten å huske at det ikke var så mange som klaget over spillet i høst, selv om det strengt tatt ikke var spesielt underholdene spillestil i seg selv... Ergo, Resultater er underholdning!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
*full nå. hehe. mulig jeg ikke husker dette i morgen*
Lyn hadde ballen 70-80 % av kampen og hadde 7-1 i målsjanser.
Hahaha har vi sett samme kamp?Les
Kampen var jevnspilt, og vil si at vi hadde større sjanser enn lyn.
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914