Husk meg
Brukernavn
Passord

Se han snakker.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 07 mar 05, 07:43
Endret: 07 mar 05, 10:44
Mokkelbost er i dag ute i F-B med sine vyer.
Overskriften sier :ffk: må se ut over sine grenser, og lover her kommer ett intervju med store vyer.
Lest det og leter etter de store nye vyene, at :ffk: har potesiale utover byen, er det noe nytt.
Vi her på forumet har flere ganger hevdet at :ffk: er laget for hele Østfold & deler av Sverige. Det er blitt hevdet av flere her at publikumspotensialet dekker hele overnevnte område.
Derfor sitter jeg igjen med det spørsmålet, om den lokale "researchen" Mokkelbost har drevet er å lese dette forumet.
Når det gjelder hans ord om budsjett og ny hovedsponsor, mener jeg fortsatt:
Når man har passer mars og fortsatt ikke hovedsponsor og ei mer en ca halve budsjettet er dekket, er dette dårlig jobbet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til: 07 mar 05, 07:51
Endret: 07 mar 05, 07:52
Jeg håper ikke du har sittet å ventet på at han skal snakke.. Han har ikke vært ansatt imer enn 60 dager. Kan ikke bare brøyte ut i media med en gang man kommer, dette er en ny by, nytt lag og mye nytt som skjer rundt FFK som han må sette seg inn i.

Rundt hovedsponsoren, synes jeg er det er litt greit at dem ikke bare tar det første beste tilbudet som kommer, men er i forhandlinger og prøver å få mest ut av dette..

Jeg sitter igjen med en helt annen følelse enn deg etter å ha lest artikkelen, men det er sikkert fordi du er betemt på at alt i FFK om dagen skal omtales med dritt, så da kan jo nesten ingenting være bra nok.

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 07 mar 05, 08:45
Når jeg så overskriften på dette emnet, så skjønte jeg at det handlet om Mokkelbost siden jeg nettopp hadde lest f-b.

Når jeg så at tråden var startet av Dracula skjønte jeg at det var negativt, siden det var Dracula.

Jeg synes at intervjuet med Mokkelbost var helt greit jeg.
Man må skjønne at det han sier er ikke direkte rettet mot de som til stadighet leser dette forumet, men til den store skare av potensielle FFKsupportere ut om i Østfold og kanskje også Sverige.

Når det gjelder Sverige.

Opprinnelig postet av dracula

Vi her på forumet har flere ganger hevdet at :ffk: er laget for hele Østfold & deler av Sverige. Det er blitt hecdet av flere her at publikumspotensialet dekker hele overnevye område.

Har det blitt nevnt så mange ganger her inne at FFK sitt nedslagsfelt dekker Sverige?
Da har isåfall ikke jeg fått det med meg.
(Ville ikke vært det første som hadde gått meg hus forbi da... :D)

Jeg har på følelsen av at mange har forhåndsdømt Mokkelbost, og det før han har kommet skikkelig igang med jobben sin. Virker som om han skal kritiseres kun fordi at han er en del av ledelsen i FFK.

Når det gjelder Hovedsponsor er jeg også litt bekymret, Dracula.
Men jeg velger å tro at Mokkelbost ikke lyver, og at Hovedsponsor derfor er på vei. Om det viser seg at det ikke er rett, DA har du noe å ta Mokkelbost for.

Nå er ikke jeg økonom, men jeg lurer på en ting.
Er det så ille dårligt jobbet å ha halve budsjettet jobbet inn før seriestart?
(Spør kun fordi jeg faktisk lurer)

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 07 mar 05, 08:47
Opprinnelig postet av dracula

Når man har passer mars og fortsatt ikke hovedsponsor og ei mer en ca halve budsjettet er dekket, er dette dårlig jobbet.

Dekket her betyr at inntektene er "spikra". I tillegg kommer bilettsalg utover årskorta, tv-inntekter, hovedsponsor etc. Er ikke mange bedrifter som kan vise til dekning for alle inntekter i budsjettet i mars.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 07 mar 05, 09:20
Det er ikke dårlig av ha halve budsjettet sikret før seriestart, om det er stor sannsynlighet for at resten kommer.

Lurer på en ting han sier om at det er skrevet kontrakter på 1 mill pr uke i 10 uker, det sier jo at i november og desember ikke ble skrevet noen og at ingen av kontraktene fra fjoråret strakk seg mer enn ett år . Han er vel sannsynligvis feiltolket av journalisten

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 07 mar 05, 10:42
Skal innrømme at jeg var nok litt for rask når det gjelder å tolke dette med budsjettet, spesielt derom ikke billettinntekter osv var tatt med inn i dekningen. Innrømmer da gladelig at budsjettet ser bedre ut , enn det en morratrøtt person klarte å få med.
Mandagmorra blues, men mener fortsatt at tankene om nedslagsfeltet til FFk er omtalt her i forumet opptil flere ganger.Bl.a i forbinnelse med kapasiteten til ny stadion.
Mener også fortsatt at det haster skikkelig med hovedsponsor.

Forsatt sier jeg " The future so bright I gotta wear shades"

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 07 mar 05, 11:24
Endret: 07 mar 05, 11:25
Gidder ikke å mene noe som helst om Arve ennå. Han må få tid til "å sette" seg i FFK før han blir kritisert.
Det jeg derimot vil kritisere er at hovedsponsoren ikke er på plass ennå.

FFK fikk tidlig beskjed fra TH at han ikke var aktuell for 2005 sesongen. JUNI eller JULI i fjor kom den beskjeden.
Nå har de hatt 3/4 år på å finne en ny og det er fortsatt ikke på plass. Det er ikke bra nok. Enkelt og greit IKKE BRA NOK!!!!

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 07 mar 05, 14:34
Endret: 07 mar 05, 14:34
Jeg har sparket Arve på leggen tidligere pga sin utalelse om at vi ver "Lille Bergen", og det mener jeg er en sjargong han har fått med seg fra Pinnekjøttlandet, men intervjuet i dagens F-B var jo både greit og positivt.

Jeg har skrevet det tidligere her inne at vi kan set både til Strømstad og resten av Østfold som vårt område.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 07 mar 05, 15:24
Strømstad og Østfold ja...-men KARLSTAD blir vel litt drøyt?
Skal bli moro å se hvordan han jobber videre med denne saken.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914