Husk meg
Brukernavn
Passord

Selvgodhetens tempel.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 06 mar 05, 09:44
Jaja, skal entror F-B så kommer jo KTE snart med en egen bok.
En bok som etter Farsan & sønn, blir den rene lærebok om klubbdrift.
En viktig lærebok for Gjermundsen og andre som våger å kritisere Farsan & Sønn.
De er jo begge ufeilbara, dersom en leser intervjuet i F-B.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 06 mar 05, 11:08
"Etter min mening vil denne boka være lærerik også for Gjermundsen og de andre i FFK-systemet, sier Nils Arne, og gir FB en «liten innføring»" Kongeuttalelse, ikke sant? De har nok høye tanker om folk i FFKsystemet de gutta der.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 06 mar 05, 11:16
"Kunne noen tatt en plass i Rosenborg?
– Nei, ikke slik jeg ser det nå. Men det er nok noen på Rosenborg som kunne tatt en plass på FFK, sier Nils-Arne med adresse til sønnen.
De ler – noe de ofte gjør sammen."

INGEN FFKspillere hadde tatt en plass på Rosenborg? Jeg må le.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 mar 05, 11:20
Tja, han har vel neeesten rett? Piraya hadde nok gjort en solid jobb i forsvaret. Spørs om han mener stallen eller førsteelleveren da. De har jo tross alt landslagsspillere på nesten hver plass da, så det er vel ikke så langt fra sannheten om han mener de 11 som starter?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 06 mar 05, 13:58
Endret: 06 mar 05, 14:01
Hva er problemet her egentlig? Alt som blir sagt er jo sant. Det skal jo ikke være slik i en profesjonell fotballklubb at styret har ansvar for den daglige driften av klubben?

Det er etter min mening åpenbart at det er hovedtrener og eventuelt direktør som må ha ansvar for den daglige driften, inklusoive nyansetelser ol. Hvis styret ikke har tillitt til trener eller andre i ledelsen, så må de gi dem sparken. Et styre kan ikke drive å blande seg opp i den daglige driften, eller eksempelvis hvem som til enhver tid er materialforvalter. Det blir jo bare smålig og latterlig. FFK er ikke lenger noen lekeplass.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 06 mar 05, 20:04
Det far og sønn Eggen har tilfelles er at de alltid sier rett ut det de mener er sannheten, og det er en god egenskap.

Men det kan jo være mange ærlige meninger om hva som egentlig er sannheten. Men uansett så er det jo det med sannheten at noen ganger liker man den og andre ganger ikke.:D

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914