Husk meg
Brukernavn
Passord

Hoås til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 06 mar 05, 10:14
Det høres veldig "fornuftig ut" med nok en fyllmasse .

Det blir den 4., Wik, Berthelsen, Blix og nå Hoås.

Alle andre lag satser på forsterkninger, mens vi satser på bredde under de beste vi har.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 mar 05, 11:11
Endret: 06 mar 05, 11:14
Syns i hvert fall vi ikke skal signere både Hoås og Viikmäe. Da er det bedre å hente inn en av de, og heller kjøpe en kvalitetsspiss til neste år. Ellers må vi nok en gang kvitte oss med spillere før vi kan hente en ny.

Tror veien for FFK er å vært år hente inn en eller to kvalitetsspillere nå. Nå har vi snart bredden, nå gjelder det, sakte men sikkert, å fylle inn bredden med kvalitet. Så kan vi om noen år har en tropp med en rekke kvalitetsspillere som vil gjøre at vi kan kjempe litt høyere opp på tabellen.

Noen som tid til annen lurer på hvor vanskelig det er for f-b å skrive navnene riktig. Ikke det at jeg alltid skriver de riktig heller, men mye kreativt å se her inne også, han heter Martin Wiig :) Nei det var ikke ment som mobbing...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 06 mar 05, 14:09
Endret: 06 mar 05, 14:10
Opprinnelig postet av FFK1903
Syns i hvert fall vi ikke skal signere både Hoås og Viikmäe. Da er det bedre å hente inn en av de, og heller kjøpe en kvalitetsspiss til neste år. Ellers må vi nok en gang kvitte oss med spillere før vi kan hente en ny.

Tror veien for FFK er å vært år hente inn en eller to kvalitetsspillere nå. Nå har vi snart bredden, nå gjelder det, sakte men sikkert, å fylle inn bredden med kvalitet.

Alle ønsker seg selvfølgelig kvalitetsspillere til klubben sin, men vi har tross alt ikke like mange millioner som Enga og Brann. Dessuten bygger vi laget sten for sten. Problemet i fjor var ikke at første 11eren var for svak. Problemet oppsto med en gang vi fikk skader. Skaden på Trondsen er vel det beste eksempelet på det. Mener det er ypperlig å satse på U21 spillere. PÅ den måten får vi habile innbytere samtidig som vi bygger et lag med framtid.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 mar 05, 14:38
Opprinnelig postet av Funk1
Dessuten bygger vi laget sten for sten. Problemet i fjor var ikke at første 11eren var for svak. Problemet oppsto med en gang vi fikk skader. Skaden på Trondsen er vel det beste eksempelet på det. Mener det er ypperlig å satse på U21 spillere. PÅ den måten får vi habile innbytere samtidig som vi bygger et lag med framtid.

Er vi ikke enig da? Det er jo akkurat det jeg mener med å spare penger til å hente en og en kvalitetsspiller utover, slik at vi nettopp bygger sten for sten. Og jeg skrev videre at det var greit å hente en av dem, og sparer utgiftene til han andre til å kjøpe noe bedre neste gang, slik at vi ikke kjøper begge to, og så skal vi forsterke neste år, men trenger å kvitte oss med en spiss for å hente inn en til. Henter vi en, kan vi hente en bedre spiller neste år uten å sparke en ny ut av klubben...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 06 mar 05, 16:20
Opprinnelig postet av tomroar
Det høres veldig "fornuftig ut" med nok en fyllmasse .

Det blir den 4., Wik, Berthelsen, Blix og nå Hoås.

Alle andre lag satser på forsterkninger, mens vi satser på bredde under de beste vi har.

Berthelsen er vel neppe fyllemasse, hvilke andre alternativer har vi på venstreback?

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 06 mar 05, 18:01
Endret: 06 mar 05, 18:03
La gå at ikke Berthelsen er fyllmasse, men er nok redd for at det er HFK som gleder seg mest over kjøpet / salget at han.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mar 05, 19:02
HAn er nok fyllmasse , når Drillo mener Blix og Berhelsen har fått for mye spilletid,
Hvem trener hadde sagt dette om en kapasitet av en spiller.

Er enig med Dracula, at HFK er de som gleder seg mest.

DEt kommer jo ikke som noen overraskelse når man ser hva han presterte i fjor for HFK og for de av oss som har sett hva han har prestert i treningskampene.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 06 mar 05, 19:31
Opprinnelig postet av tomroar
HAn er nok fyllmasse , når Drillo mener Blix og Berhelsen har fått for mye spilletid,

Bare av ren nysjerrighet, hvor har du den uttalelsen fra?

Jeg betviler ikke uttalelsen, men unders over at Drillo kan si noe sånt...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 mar 05, 19:52
Han sikter nok bare til Drillos uttalelse om at Blixt og Bertelsen har fått mer spilletid enn tilsiktet i treningskampene, grunnet skadene. Har imidlertid problemer med å se hvem andre enn Bertelsen som kan gjøre det bedre på venstreback...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 mar 05, 19:54
Det var kanskje dette han mente.
Trenger flere
Det er skadesituasjonen som gjør at Drillo nå vurderer å hente inn en ny forsterkning i forsvaret.
– Skadene har ført til at Lars (Blixt) og Trond-Erik (Bertelsen) har fått veldig mye spilletid. Nå får vi se nærmere om vi kommer til å øke kvantiteten i det bakerste leddet. En stopper som kan spille sideback kan det være aktuelt å hente inn, sier han.

Øke kvantiteten i det bakerste leddet

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 06 mar 05, 20:24
Endret: 06 mar 05, 20:25
Er enig med både Costanza og Patrioten her.

Grunnen til at Drillo nå begynner å snakke om navn som Vidar Martinsen er frykt for skader på Bora og Raio, samt at Tor Tronsen både er mye utsatt for skader og at han også ser ut til å ha langt igjen til gammel form.

Derfor så håper jeg man prioriterer å få på plass V.M, (eller en lign. spillertype) i hvertfall før man tenker på å forsterke med to nye spisser.

Dersom det kun blir en spiss ønsker ihvertfall jeg Hoås fremfor Kristen Viikmae. I den siste kampen mot Dallas Burns sier rapporterne at med West og Viikmae manglet FFK totalt luftstyrke i angrepene.

På den annen side, så er nok Viikme en spiller som kan erstatte West på en bedre måte enn både Ringberg, Hoås eller Martin Wiig, så derfor trenger vi helst begge spissforsterkningene.

Men det er vel for mye å håpe på alle tre? :D

FFK på toppen i 2005

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 mar 05, 21:24
Her kommer den opprinnelige kilden til nyheten om Mange Hoås.

Ønsket av Drillo
Egil Drillo Olsen ønsker seg Øyvind Hoås som fyrtårn I Fredrikstad-angret.

Etter det Romsdals Budstikke forstår skal den tidligere Landslagstreneren ha bedt klubben undersøke mulighetene
For å hente Moldes U21 landsslagspiller til plankebyen.Fredrikstad-ledelsen rettet for ei tid tilbake en uformell hendvendelse Til MFK. Siden har lite skjedd. Både Molde og Fredrikstad Er til stede i La Manga denne uka, uten at partene har snakket sammen Så langt.

-Vi har hørt om interessen bekrefter
direktør Espen Silseth i Molde Fotball.

Ingen kontakt
Han understreker at Molde ikke har
Vært i direkte kontakt med Fredrikstad.
Hvis det kommer konkret, vil vi ta stilling Til denne.
Da må i tilfelle klubben Sette seg ned sammen med Øyvind og diskutere
Situasjonen, sier direktør Silseth.
Hoås scoret ett mål og leverte en og god kamp Da Moldes B-lag komplettert av fire Sogndal spillere– tapte
2-3 for amerikanske Colombus i en privat treningskamp i La La Manga i går.
Sier lite
-Jeg har hørt snakk om Fredrikstad, men har ikke lyst til å si noe om hvorvidt det er aktuelt for meg å skifte klubb, sier Hoås, som har kontrakt med MFK ut kalenderåret 2005.
Han overlater alle spørsmål til sin agent Jim Solbakken
Som blant annet er mangager for Ole Gunnar Solskjær og Eirk
Bakke.
-Det er alltid intersse rundt gode spille, og Øyvind er en av dem, sier Solbakken
som legger tilat også flere andre norske klubber har vist konkret interesse for sunndalingen.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mar 05, 21:44
Jeg syns Hoås virker som en spennende spiller, men tviler på at han vil ta noen plass i første eleveren. Han vil vel først og fremst gi drillo flere muligheter offensivt.

Lenge leve "hjørnet"!

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mar 05, 08:45
Opprinnelig postet av Costanza
Han sikter nok bare til Drillos uttalelse om at Blixt og Bertelsen har fått mer spilletid enn tilsiktet i treningskampene, grunnet skadene. Har imidlertid problemer med å se hvem andre enn Bertelsen som kan gjøre det bedre på venstreback...

Jeg vet heller ikke hvem som kan gjøre det bedre på VB nå, men det betyr ikke at vi har en god spiller på denne plassen . Jeg mener fortsatt at vi verdens dyreste fyllmasse sett i Norsk målestokk. HÅper jeg tar feil og at det er andre årsaker til det jeg mener er dårlig spill fra hans side. For meg ser det ut som om en ny Koskela i fjor, totalt overvurdert og fjor årets flopp.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914