Bilder av de nye stadion i Aalesund
www.colorlinestadion.no
Det er jo lov å glede seg over at andre bygger en fin stadion.... i påvente av at noe skal skje her i Fredrikstad også.
Det er jo lov å glede seg over at andre bygger en fin stadion.... i påvente av at noe skal skje her i Fredrikstad også.
Ja, er det noen ny info om vår egen kommende storstue? Skulle det ikke være byggestrat i mars, eller er det bare jeg som har misforstått?
Krise.
Krise.
---------------------------
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Ser bra ut det der...men håper inderlig FFK slipper å ha et firma som stadion-navn...Color Line Stadion er ikke akkurat no knæll-navn...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Vår nye stadion jobbes det med hver dag, for øyeblikket river de noen av de gamle hallene for å gjøre plass til banen. Vil nok sikkert jobbe med rive prossessen en god stund til. Masse bygningsmasse som skal fjernes :ffk:
Bah, håper de setter opp et webcam der etter hvert, slik at værfaste på Jæren kan få med seg utviklingen.
Leste forøvrig på f-b for en tid siden at det graves overalt i byen, jeg kom vel neppe til å kjenne meg igjen når jeg tar turen hjem... :)
Leste forøvrig på f-b for en tid siden at det graves overalt i byen, jeg kom vel neppe til å kjenne meg igjen når jeg tar turen hjem... :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Mye hadde skjedd i løpet av det året jeg var i London i alle fall - nye bygninger både her og der, og fortau i helt uforståelige veiern. ;)
(F.eks mange leiligheter på kølatomta)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Rusler nedom FMV innimellom når jeg skal til byen, og det var uvant å se den ene store hallen uten vegg på den ene siden :P
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
"Kontrakten for totalentreprisen Color Line Stadion ble tildelt Heimdal Entreprenør AS, og signert i Ålesund den 3.mars i år."
Dæng, dem er effektive på den sida! Ferdig allerede! :rolleyes:
Dæng, dem er effektive på den sida! Ferdig allerede! :rolleyes:
Bams-fia, Jack og sang!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914