Gherland MacDonald
Til dere som ikke har troen på han, bør tenke dere om en gang til. I dag spilte han han de 5-10 siste minuttene, han var med på 1-1 målet. Pasning til Stian Johnsen som igjen serverte til Simen som scoret.
Ikke dårlig dette med så få minutter
Ikke dårlig dette med så få minutter
Så de som er skeptisk bør tenke seg om kun fordi han var tredjesist på ballen? Må i så fall ha vært en utrolig pen pasning :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Er enig med Patrioten i at MacDonald er en vanvittig talentfull fyr, men å komme med et slikt argument ?!!
Til og med undertegnede kunne klart å gitt ballen til Stian, som så gjorde jobben med å spille frem Simen.
Det er flere meninger enn bra argumenter her inne, det er ihvertfall sikkert :rolleyes:
Til og med undertegnede kunne klart å gitt ballen til Stian, som så gjorde jobben med å spille frem Simen.
Det er flere meninger enn bra argumenter her inne, det er ihvertfall sikkert :rolleyes:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Jeg har veldig tro på han...det er vel bare litt om å gjøre så er`n i 1.11er`n etter mitt hjerte. Heller han en Garro (ja de konkurerer kansje ikke om de samme plassene)
Han blir garantert en god innbytter og det er en utrolig prestasjon.
Han blir garantert en god innbytter og det er en utrolig prestasjon.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Er det noen av dere som så forarbeidet til McDonald ved scoringen? Ikke? I såfall er vel denne diskusjonen rimelig tafatt.
Hmm. Hvorfor fortsetter jeg lenken da? :rolleyes:
Hmm. Hvorfor fortsetter jeg lenken da? :rolleyes:
La oss selge hele laget!!
Syns han har fått lite spilletid i treningskampene, så virker ikke som drillo har tenkt til å satse på han i år......men skal jo ikke mere til enn et par strålende innhopp og brått kan han være en hit!! Gleder meg til å se hva han kan gjøre i TL.
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914