Husk meg
Brukernavn
Passord

Gherland MacDonald

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 mar 05, 14:35
Til dere som ikke har troen på han, bør tenke dere om en gang til. I dag spilte han han de 5-10 siste minuttene, han var med på 1-1 målet. Pasning til Stian Johnsen som igjen serverte til Simen som scoret.
Ikke dårlig dette med så få minutter

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 mar 05, 14:39
Så de som er skeptisk bør tenke seg om kun fordi han var tredjesist på ballen? Må i så fall ha vært en utrolig pen pasning :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 04 mar 05, 14:46
Er enig med Patrioten i at MacDonald er en vanvittig talentfull fyr, men å komme med et slikt argument ?!!

Til og med undertegnede kunne klart å gitt ballen til Stian, som så gjorde jobben med å spille frem Simen.

Det er flere meninger enn bra argumenter her inne, det er ihvertfall sikkert :rolleyes:

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 04 mar 05, 14:59
Jeg har veldig tro på han...det er vel bare litt om å gjøre så er`n i 1.11er`n etter mitt hjerte. Heller han en Garro (ja de konkurerer kansje ikke om de samme plassene)
Han blir garantert en god innbytter og det er en utrolig prestasjon.

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 05 mar 05, 16:14
Er det noen av dere som så forarbeidet til McDonald ved scoringen? Ikke? I såfall er vel denne diskusjonen rimelig tafatt.

Hmm. Hvorfor fortsetter jeg lenken da? :rolleyes:

La oss selge hele laget!!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 05 mar 05, 18:43
Syns han har fått lite spilletid i treningskampene, så virker ikke som drillo har tenkt til å satse på han i år......men skal jo ikke mere til enn et par strålende innhopp og brått kan han være en hit!! Gleder meg til å se hva han kan gjøre i TL.

Lenge leve "hjørnet"!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914