Vidar Martinsen fortsatt aktuell
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Söderstjerna forlater muligens klubben etter sesongen, kontrakten hans løper vel ut da? Men jeg syns likevel at han er en nyttig spiller i troppen...
Jørgen P og Koskela hadde vært greit. Helland står ikke noe tilbake for Koskela i mine øyne, og dessuten kan Helland brukes som midtstopper også. Dessuten er han en kjernekar :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Peters kan brukes overalt, da er det bedre å gi bort noen som kan brukes kun en plass hvor vi har bra back-up fra før, som sentral midtbane, og dermed Koskela...
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 11 mar 05, 12:20
Endret: 11 mar 05, 12:23
Synes faktisk ikke det høres så gæ`ærnt ut jeg. Det kommer jo ann på hvilke 2 spillere dette gjelder.
At Jørgen Pettersen er en av dem er vel ingen overraskelse, så spørsmålet er, hvem blir den andre. Mest nærliggende er det å tro at det blir Helland, men har på følelsen at det kan være en annen.
Jeg var på medlemsmøte igår og hørte bla. Drillo`s vurdering av spillerstallen og spillernes sterke og svake sider. Det eneste navnet som Drillo ikke kom med noen vurdering av var Håkan Søderstjerne.
Da er mitt spørsmål, kanskje det er ham som er spiller nummer to.
Vi må jo også tenke på at når klubben nå går for både Viikmae og Vidar Martinsen og kanskje en spiss til, så trenger man også å spare inn en god del på det totale lønnsbudsjettet, for å få til dette og da er det kanskje ikke så rart at Håkan Søderstjerna blir en het kandidat.
Personlig hadde jeg håpet at Håkan endelig hadde slått til i år og at han hadde kommet opp på det nivået han hadde det siste året han var i Sverige. Men det er nok en stor mulighet for at de som ser ham til daglig på trening, vurderer dette anderledes.
Ihvertfall det som helt tydelig kom frem igår i Drillo`s foredrag, og som de fleste vel var klar over fra før, var at han søker etter spillere med ekstreme spisskompetanser og ikke spillere som er litt flinke til alt.
Den eneste spilleren han trakk fram som er litt flink til alt og som han så en fordel av å ha i troppen var Peters.
For som Drillo sa: Han kan settes inn på alle plasser på laget uten å dumme seg ut. :D
FFK på toppen i 2005
Det er stor forskjell på at en klubb vil kvitte seg med en spiller, og at spilleren faktisk ønsker å gå bort fra klubben til en ny klubb som spiller på et lavere nivå, der han kanskje vil tjene en liten brøkdel av det han tjener nå. Husk at han er under kontrakt.
Av de nevnte grunnene så tror jeg nok neppe at Håkan er en av de spillerne som havner i Moss.
Er litt i tvil om det er Koskela når jeg skriver nå, han har vel også ambisjoner utover norsk førstedivisjon. Så han egentlig ikke på FFK som et springbrett videre også?
Håper ikke det er Tor Trondsen heller. Da står i hvert fall jeg igjen med Helland eller Hornseth (hadde vært knall). Får de Jørgen P og Helland pluss penger syns jeg faktisk Moss skal være godt fornøyd.
De blir kvitt en spiller som ikke er lysten på spill i klubben, de får en utrolig erfaren spiller i Helland og de får en sulten Jørgen P som holder godt førstedivisjonsnivå, samt at de også får noen penger...
Det er i hvert fall ingen tvil om hvem som er størst i Østfold av FFK og Moss FarmerKlubb nå... Vi henter en av de viktigste spillerne deres, og de får "vrakgodset" vi ikke trenger tilbake :)
Dog, jeg avventer å hovere for mye før en overganger eventuelt er spikret :P
PS: Ser forøvrig noen har stor tro på Martinsen på f-b sitt diskusjonsforum og tror at Bora & Trondsen vil slite med å spille når Martinsen er klar. Bora? Mannen som faktisk styrer hele forsvaret skal bli benka for en som ikke har spilt en tippeligakamp? He he he :)
– I løpet av helgen vil mye være gjort.
Vi har som intensjon å rise til La Manga med de spillerne som skal spille den første seriekampen for Moss, sier han.
Er det noen som vet om noe nytt har skjedd
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Ihvertfall det som helt tydelig kom frem igår i Drillo`s foredrag, og som de fleste vel var klar over fra før, var at han søker etter spillere med ekstreme spisskompetanser og ikke spillere som er litt flinke til alt.
Da må jeg spørre om hvilke spisskompetanser Blixt og Wiig har, som gjorde at drillo ville ha dem.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Engasjert hovedtribunist!
- Jeg har gjort det klart at jeg har ingen intensjoner om å flytte på meg.
Mens Jørgen Pettersen sier han har blitt orientert om situasjonen og stiller seg åpen for alle tilbud.
- Men det er ikke noe konkret ennå, så jeg kan ikke ta stilling til det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914