Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen fortsatt aktuell

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 mar 05, 20:04
Men med tanke på Moss sin økonomiske posisjon er det mere realistisk at de vil ha penger for spillerne sine enn nye spillere som sikkert vil gjøre et innhogg i lønnsbudsjettet.

Moss må overskudd hvis ikke ryker profflisensenLes her

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 04 mar 05, 20:28
Jepp.
Det var akkurat det jeg mente med Moss sin økonomiske situasjon.

Som sagt så kan det også slå ut i at de overpriser spillerne sine.
De er tross alt ikke nødt til å selge noen før etter sesongen.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 04 mar 05, 20:33
Endret: 04 mar 05, 20:43
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av janrafn
Opprinnelig postet av JJunior
Kort innpå angående midtstopper.....

Jeg bytter gjerne ut Helland med Vidar Martinsen,

-Du kan gjerne bytte på CM du Junior. Vidar Martinsen spiller IKKE for Fredrikstad denne sesongen, Roger Helland spiller IKKE for Moss..

Du e:D:Dr hjertelig velkommen til å lese hele innlegget mitt en gang til, Rafn.
Jeg skrev at jeg gjerne bytter UT.
Det vil si ut av troppen.
Jeg nevnte aldri at spillerne skal bli byttet direkte med hverandre.

Men for å komme litt inn på din tankegang som egentlig ikke er så dum.
Forskjellige lag bytter faktisk spillere med hverandre i virkeligheten også.
Ikke bare på CM.

Det er flere spillere som er på vei bort fra FFK som jeg tror ville gjort en god jobb i Moss.
Da tenker jeg på Kosso, Jørgen, Helland og Peters.
Så et direkte bytte er faktisk ikke utenkelig.
Men med tanke på Moss sin økonomiske posisjon er det mere realistisk at de vil ha penger for spillerne sine enn nye spillere som sikkert vil gjøre et innhogg i lønnsbudsjettet.

Jeg har personlig ingen mening om hva Vidar Martinsen er verdt i kroner og øre, men jeg har en mistanke om at Moss kommer til å prise ham vel høyt.
Siden Vidar kun kommer til å være en innbytter i FFK (tror ikke han matcher Bora og Raiio) så håper jeg ikke at FFK legger for mye penger i ham.

Håper heller de bruker de pengene de har på en venstrekant.

Tror uansett at Vidar kommer til å spille i FFK i fremtiden, men tror ikke det blir nå til året på grunn av prisen Moss kommer til å sette på ham.

Var det oppklarende nok Rafn?

Oppklarende? Tja, et velskrevet innlegg var det ihvertfall.
Sikkert mange spillere på FFK som kunne gjort en jobb for Moss, men det er og blir uaktuelt i den situasjonen Moss er i nå. Stallen vår er grei nok nå, så hva overflødige FFKere gjør bryr jeg meg mindre om. Når det gjelder Vidar Martinsen og en eventuell overgang til FFK nå (hva som skjer etter 2005 vet ingen), ta dette momentet med i betrakningen sånn bortsett fra at Moss har lite penger:

* MFK holdt på å rykke ned i fjor, mye grunnet salg av to soleklare førstevalg på laget. Den gamle ledelsen trakk seg etter massiv kritikk. Tror du virkelig en ny ledelse er så idiotisk at det første den gjør er å selge nok en profil?
* Alt har likevel sin pris, og etter hva som har skjedd på overgangsfronten tidligere i vinter (Grindheim, Bertelsen f.eks) vil nok prisen på Moss sin beste spiller med 2 år igjen av kontrakten ligge på godt over 3 millioner kroner.
Vil dette være lur bruk av penger av FFK?
* Moss hadde trengt (hvis det hadde vært penger) å forsterke stallen, ikke selge spillere.

Det var et par momenter til oppklaring for siklende FFKere som ser til Østfolds talentfabrikk for forsterkninger.

Med dette takker jeg for meg på plankeforumet. Ha en strålende kveld og stem frem Mosse-David i Idol! Gul t-skjorte og greier!:D

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 04 mar 05, 21:07
Endret: 04 mar 05, 21:08
Da er vi enige da Rafn!
Alt er til salgs for penger, men om prisen på Vidar Martinsen kommer opp i flere millioner kroner (noe den etter all sannsynlighet gjør) så vil det være feil prioritering av FFK.

Håper heller at FFK bruker de pengene de har igjen på å forsterke laget (helst venstre kant) og ikke bare troppen.

Lykke til med Idol-David ikveld.
Det trenger`n!
:D:D

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 04 mar 05, 21:32
Talentfabrikk? Tja...- dere har i alle fall sendt mye bra spillere videre til andre norske klubber. De aller fleste av dem er ikke mossinger! Men som andre Rådegutter, får nok Vidar også suksess i FFK.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til: 04 mar 05, 21:42
Talentfabrikk ja.. kan du nevne noen egenutviklede spillere fra moss i det hele tatt??

Husker når moss var i Tippeligaen jeg, da siklet dere på våre talenter.. Og dere hentet da Simen Brenne, Jørgen Pettersen, Magnus Amundsen og Per Morten Kristiansen fra FFK, så det er det teiteste ever..

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 05 mar 05, 04:10
Martinsen er god men mer enn en million er han i hvert fall ikke værdt.
Det skal bli spennnende å se hva Måzz gjør for å overleve. De må ha overskudd i 2005 ellers så ryker profflisensen og de havner ned i 2.divisjon. Har 8,5 millioner gjeld. 3 millioner i underskudd i 2004. Nektet i Østfoldhallen. Tvilsomt om de får lov til å spille på Melløs. Virker som en klubb i fritt fall. Nå har vel ikke Mossinger selvkritikk så de fortsetter vel til de havner i konkurs. Vil ikke gjøre opp for seg. Minner om Sparta Hockey for noen år siden.

Uansett så håper jeg ikke FFK betaler for mye for VM uansett om han er lokal. Vi har massevis av talenter i byprosjektet men vi må ha litt tålmodighet. Mokkelbost nevnte i dag at han ventet på neste landslagsspiller fra Østfold men jeg tror ikke at han behøver å vente så lenge. Mitt tips er at i løpet av 2005 så får Simen Brenne prøve seg på landslaget hvis han fortsetter den framgangen han har hatt siden han forlot Moss. Kanskje også et tips til Vidar Martinsen. Hvis du ønsker å utvikle deg. forlat Måzz og gå til FFK for å spille på et høyere nivå. Det vil du tjene på i lengden hvis du har ambisjoner om å utvikle deg videre.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 mar 05, 10:27
Endret: 05 mar 05, 11:20
Opprinnelig postet av jashin
Tvilsomt om de får lov til å spille på Melløs.

Åja? Men da kan jo følgende deal var på sin plass: Vi får Vidar, de får spille gratis på Fredrikstad Stadion hele sesongen :)

Når Trondsen er såpass porselen så hadde det vært greit om vi hadde en stopper til egentlig. Brått så blir Trondsen langtidsskadet igjen, og da sliter vi litt. Jeg vil ikke se Peters som midtstopper i TL igjen...Neglene er fortsatt ikke på sin vanlige nivå etter fjorårssesongen da han begynte å drible av flere menn på egen banehalvdel når vi ledet på overtid...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 09 mar 05, 00:36
Endret: 09 mar 05, 00:38
I følge f-b så har nå FFK intensivert jakten på Martinsen. Personlig tror jeg dette er mer medieskapt, tror ganske enkelt f-b aldri klarer å få nå FFK-stoff inn i avisen og maler og maler på samme nyhetene. Noe de også gjør med skadesituasjonen. Annenhver dag er det en friskmeldt tropp, og de andre dagene er det skadekrise :)

Linken er i hvert fall denne.

Det hadde smakt med Martinsen, og det er vel en og annen mossing som måtte spise i seg ordene han kom med her inne tidligere også vil jeg tro :D

Hvis så skjer så kan jo Moss synge denne når sesongen starter, fritt etter en kjent sang :P

Bytta bort Martinsen, fikk Hornseth igjen...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 mar 05, 10:40
Hvis vi klarer å få Martinsen hit mot Jørgen P. og Hornseth og litt penger så er det glimrende! Mange fluer i en smekk :)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 10 mar 05, 15:44
ifølge ranveig på vgd går det visst rykter om at vidar kan bli ffk spiller idag :D

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 05, 16:03
Det er ikke helt riktig, her er saken.Les her

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mar 05, 16:12
Interessant dette. Hvis vi kan slå to fluer i en smekk her; bli kvitt én eller to spiller(e) som uansett bare ville blitt utgiftsposter og samtidig fått inn en spennende, lokal, talentfull og anvennelig spiller - så hadde jo det vært topp. Regner med at vi må betale litt i mellomlegg, men tipper ikke ledelsen blar opp de store summene her.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 10 mar 05, 17:28
Dette hørtes positiv ut,håper ffk får kvitta seg med to spillere til Moss,slik at Martinsen kan komme:ffk:Moss sier de vil forsterke forsvaret..da tipper jeg Jørgen P blir en av de som går,noen som tør å tippe hvem den andre kan bli?

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til: 10 mar 05, 17:33
Trur Helland står i fare da.. Jørgen P og Helland er mitt tips!!

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 mar 05, 17:36
Jørgen Pettersen var jo nylig på prøvespill hos Moss, men det ble jo aldri noe mer ut av det. Vet han slet med ryggen i den perioden, men kan rett og slett hende han ikke ble vurdert god nok for Moss... Angående Roger Helland så er det mye mulig, men husk at det ikke var så lenge siden han skrev under ny kontrakt med FFK. Er det realistisk å tro at han vil frivillig både vil gå ned en divisjon og sikkert ned i lønn også bare for å få mer spilletid?

Blir veldig interessant å se hva som kommer ut av dette hvert fall!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 05, 17:44
I følge Moss Dagblad er det Roger Helland og Jørgen Pettersen

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 10 mar 05, 18:50
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Moss Dagblad er det Roger Helland og Jørgen Pettersen

Har du link til saken der det skrives om det?

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 10 mar 05, 18:58
Ringte de

katta

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04

Lagt til: 11 mar 05, 00:04
Endret: 11 mar 05, 00:06
500.000 ++ (Helland og JP)http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1498591.ece

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914