Osloaristokratene- kick off party 12 mars
Det blir kick off party på Shamrock 12 mars etter Lynkampen.
Mer info kommer..
Angående mailinglista: dere som har meldt dere på lista, må dessverre melde dere på en ny liste, da den dere meldte dere på blir nedlagt. info om den nye listen kommer i løpet av de nærmeste dagene..
følg med:)
:ffk:
---------------------------
-exit body, exit mind-
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Marcus Ringberg scorær mål! Han scorær mål! Han scorær mååål!
ellers: noen som har noen forslag til hvordan festen skal bli best mulig?
Hvorfor er det valgt ett sted som er utenfor sentrum? Er ikke midt i "down town" lettest for de fleste? Sjekket med Trafikanten og å komme seg fra Oslo S til Shamrock skal ta ca 18 min en søndag ettermiddag? Det er jo like lang tid som jeg bruker å komme meg inn til sentrum på det. Ikke all verdens tid men dog. Hadde man vært i sentrum er jo alle kollektivtilbudene der. Tog, buss, t-bane og trikk. Man kan da komme seg kjapt til og fra uten altfor mange bytter hit og dit. Så klart jeg kan kjøre bil men da er vel noe av poenget borte...
Ett sted i sentrum tror jeg ville ha samlet flere og gjort det raskere og lettere for folk som ikke bor akkurat på Grünerløkka.
Men jeg skal bøye meg for flertallet og komme dit hvor det blir oppmøte.
Samtidig må jeg komme men en veldig stor takk til at noen gidder å dra i gang med en Oslo avd! Synes det er kjempeflott at noen har tid og gidder dette. ...og tar i mot "dritten" fra sånne som meg om at stedet de har valgt er litt utenfor "allfarvei"
grunnen til at vi valgte stedet er at de viser fotball der, at de lar oss bruke stedet som "stampub", til å ha fester, se kamper på tv.
ps. mailinglista blir klar mandag,senest tirsdag.. litt sent dessverre. men sånn blir det bare...
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 06 mar 05, 23:37
Endret: 06 mar 05, 23:37
Lenge leve "hjørnet"!
Fest for meg også!
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Husk fest.
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
Lange ballær uti vannet....
Opprinnelig postet av Svupzz
mail-lista straks oppe å går. følg med følg med.
Har jeg gått glipp av den massive lanseringen av mail-lista?
Sliter med å melde på vanlige dødelige på lista, klarer bare å logge inn med admin.
Er helt sikkert oppe å går i nesten god tid til 10. april:confused:
Stolt Oslo Aristokrat
Det var godt øl og god burger, generelt var det et bra sted å være, plass til mange, flere tver+ storskjerm og mange langbord.
Nå er mailinglista oppe å går så meld dere på. mailingliste
Alt i alt en fin start, men håper selvsakt enda flere blir med før/etter sesongpremieren 10.april.
Stolt Oslo Aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914