Her har vi en spiller med en VIRKELIG CV
Her har vi en spiller som skulle ha vært med oss, istedet for START!
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
Og finnes det en slik spiller tilgjengelig, finnes det sikkert flere også :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Dette medfører til en dårligere intensitet på treningene, men også det at den enkelte spiller som ikke får grunntreningen sin, og dermed blir han ikke så god som han kunne ha blitt denne sesongen.
FFK har vel det dårligste treningsgrunnlaget i Tippeligaen vil jeg anta, dette er bekymringsfult.
Jeg må også si at det er litt flaterende å se at en vimse fra Brasil får bli med på treningsleir med FFK, når unge gutter som trener iherdig må bli hjemme i kulda.
Dette er i mine øyne ingen god politikk, selvom jeg vet at spillerne må tåle litt på dette nivået.
på den andre siden, martin wiig er supergod i det spillet:D
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Hvis han er så god, hvorfor er ingen andre klubber inne i bildet? Drar han til norge for å utvikle seg, tjene penger, eller trappe ned.. Pengene er det vel ikke (lol)
Synes liksom det er litt rart at han velger en klubb som rykket opp i år i Norge, hvis han har mye igjen av karrieren sin.. Noen andre med synspunkter??
:ffk:
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Men det lukter litt humbug og overkjørt bever av dette, men skal aldri si aldri, alle vet jo hva Uwe Rösler gjorde for Lillestrøm...
Han har allerede lagt opp ganske bra med penger, og derfor har han gått med på en "lav" lønn. Ønsket nå er å spille fotball, og vise seg fram igjen, slik at han kan komme seg ut igjen neste år..
Men det er flere som har sagt at det nesten er utrolig at en slik profil kan komme til norsk fotball.
Jeg tipper han kommer til å bli en av årets beste midtbanespillere i tippeligaen...
Opprinnelig postet av frankbt
Men det er flere som har sagt at det nesten er utrolig at en slik profil kan komme til norsk fotball.
Jeg tipper han kommer til å bli en av årets beste midtbanespillere i tippeligaen...
Skulle gjerne sett en spiller av dette kaliberet i FFK... Samma hvor gammal han er så lenge han er god nok... Og det gjelder være seg man er 18 eller 35...
Åh, nå har jeg latt være å syte i hele vinter, men jeg må bare få sagt det. JEG ønsker meg en skikkelig kvalitetsspiller til FFK...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Velger å tro at Start har gjort et scoop, skulle ønske at :ffk: hadde greid noe lignende, men det er vel å tro på nissen ved juletider. Her i Fredrikstad kommer jo nissen med presangene først i sommerferien, iallefall gjøre han det ifjor.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Ser noen gjør et nummer at han er "oldis" 31år, hvor gammel er f.eks Dagfinn Enerly.?
Den eneste som har nevnt alderen er vel meg, og da som svar på følgende alternativer:
Opprinnelig postet av MegSelv
Drar han til norge for å utvikle seg, tjene penger, eller trappe ned..
Og jeg svarte:
Opprinnelig postet av FFK1903
Er vel mest for å trappe ned vil jeg tro, han er vel 31 år? Dog han sa at han måtte få fart på karrieren eller noe på TV2 Sporten...
Hvordan du får til at jeg gjør et poeng ut av alderen hans her vet ikke jeg... Av de tre mulighetene er det vel mest realistisk for en 31-åring å trappe ned, han drar neppe til Norge for å utvikle seg, jeg tror han har nådd toppen for å si det sånn.
Det som er det riktige er vel at han drar til Norge for å spille fotball slik at han kan komme seg ut igjen...
Nå viser det seg at Nyarko ikke har bestått legesjekken, og at de trenger grundigere sjekk på han.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Men det er noe de ønsker å sjekke nøyere (medisinsk), og dermed tar det litt tid.
Vi får bare vente å se på resultatene av den siste sjekken...
Hvis det er noe galt med han, så er det bedre for han og for Start at det ikke blir noe. Men da er vel også hans fotballkarriere ferdig også....
Men som sagt så blir det spekulert i om det er avisene som har blåst opp en sak som egentlig ikke er så dramatisk.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914