Husk meg
Brukernavn
Passord

Mokkelbosts første scoop for klubben

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 28 feb 05, 18:18
Jeg gir f... i om jeg ikke har skrevet navnet hans rett i overskriften.

Hans første scoop har alt blitt sendt hjem fra LaManga, med karakteristikken "skremmende dårlig" av f-bs Vidar H.

Hva f... tenker klubben på når de gjør sånt?

"Elendig jobba" :mad:

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 28 feb 05, 18:21
For å si det på en annen måte...

Hvor mange av spillerne som andre klubber i tippeligaen kjøper (for å forsterke laget fra første stund), må prøvespille først? Det er jaggu ikke mange...

Her mangler det litt research... Eller penger?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 28 feb 05, 19:25
Endret: 28 feb 05, 19:27
Tror nok det mangler både research og penger jeg...jeg begynner å bli bekymret for at det mangler litt av hvert over hele fjøla igrunn.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 feb 05, 19:30
Opprinnelig postet av Pk
...jeg begynner å bli bekymret for at det mangler litt av hvert over hele fjøla igrunn.


Må si meg enig, begynner å lure på hva de egentlig driver med!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 feb 05, 19:31
Ble dårlig mottatt i spillergruppa dette!!!!!
Sånt skaper dårlige "vibber".
Og det trenger vi ikke nå!
Håper ingen leker butikk her!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


svante

Juniorspiller
Ble medlem: 10 okt 03
Innlegg: 107

Lagt til: 28 feb 05, 19:49
Synes dette blir for dumt. Virkler som om de/den som staar bak dette her (er vel egentlig Mokklebost) ikke har peiling paa hva som kommer. Liker ikke aa klage, men dette her er jo bare helt latterlig.. Virker som om klubben soeker kvalitet fremfor kvantitet......
Er veldig oppgitt naa.......:(

---------------------------

Trallalla........


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 feb 05, 20:42
her er det mange som er ute å sykler ute på en dårlig vei. Det at denne keeperen fikk pørve seg er sikkert p.g.a at han som ville selge keeperen mente at dette var en topp keeper og det at ffk tester han burde ikke å skape slikt i spille gruppa. Rart dem ikke gjør slik når vi skaffer andre spillere da som spiss.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 28 feb 05, 22:41
Opprinnelig postet av keiko
her er det mange som er ute å sykler ute på en dårlig vei. Det at denne keeperen fikk pørve seg er sikkert p.g.a at han som ville selge keeperen mente at dette var en topp keeper og det at ffk tester han burde ikke å skape slikt i spille gruppa. Rart dem ikke gjør slik når vi skaffer andre spillere da som spiss.

Altså... Det skal ikke være nødvendig å ha en spiller på prøvespill! Det kan da ikke være så vanskelig å gjøre litt research og avsløre jukesmakerne! Det er greit å gå på en blemme i ny og ne og la det bli med unntakene, men i FFK begynner det jo å gå sport i dette...

Og en ting til: Tror ikke du trenger å ta over jobben til s-b #1. Alt er ikke rosenrødt i FFK-leiren. Men for all del: Det er ikke kølsvart heller.

Har valgt å ikke innvolvere meg så mye for tiden. Synes det skjer så mye rart at det er umulig å holde følge. Jeg venter til 10. April og gjør opp regnskapet da. Har det ikke kommet en eneste forsterkning da (nei, det har ikke kommet en eneste soleklar forsterkning), så blir jeg bekymret på klubbens vegne.

Vi kan håpe på en bedre vårsesong enn i fjor, faktisk er det helt nødvendig. Jeg kan ikke love at årets vårsesong blir bedre enn i fjor, men derimot kan jeg love følgende: Vi får garantert ikke en slik høstsesong som i fjor.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 feb 05, 22:41
Må dessverre gjenta meg sjøl, hva driver de egentlig med.
Hva har de lært av fadesene fra i fjor vinter.
Detter virker ikke bare nærmest komisk, men vitner også om en klubb som mangler forståelse for psykologisk arbeidsmiljø.
Hva jeg mener, henter inn en ny keeper, uten at noen i spillergruppa vet noe. Ingen av keeperne har hørt at de "kanske " er på vei osv. Drillo uttaler " at slik må de være profesjonelle nok til å takle. FFK er en klubb, som forsatt er avhengig av god lagånd og kameratskap, et felleskap hvor man ikke går bak ryggen på hverandre.

Dersom dette er eksempler på Mokkelbost måte å skape scoop på, venter jeg med spenning på hovedsponsor.

Et tips bør vel være en "Pæle-fabrikant"

Svante det virker ikke som klubben søker kvalitet , men søker kvantitet.





---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 01 mar 05, 01:05
Enig i mye som blir sagt her...
Mye rart som skjer i klubben akkurat nå, men det gidder jeg ikke ta opp!!
Men når sant skal sies, så har vi faktisk bruk for en keeper...
Eneste som faktisk holder mål NÅ er ALH!!
Men skal de hente noen, så bør det jo væra litt klasse ihvertfall..
Kanskje jeg skal dukke opp for å prøve meg jeg ævv :o

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 05, 01:57
Det som skjer av mye rat er vel vi som lager

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 01 mar 05, 08:28
Når det gjelder laget er jeg ikke så veldig bekymret. Vi har stort sett alle faste forsvarere ute og taper med 3 mål...ikke noe stort sjokk når man spiller med b laget... Dessuten tror jeg vi er på vei med forsterkningene, tror Kristen V. er mye bedre enn Dag Frode som gikk ut... Tror Wiig og Bertelsen blir gode squad players. Dette i tillegg til de knallforsterkningene vi fikk i fjor sommer, skal vi ikke hyle for mye. Vi har byttet nesten hele laget på 1,5 år....

Jeg er derimot bekymret over all utenomsportslig oppmerksomhet. Ledelsen må fokusere og opptre profesjonellt. Vi får håpe det bedrer seg, klubben er jo fersk i dette selskapet.

Nå håper jeg de virkelig skjønner alvoret i å ha ett medisinsk støtteapparat på plass slik at vi kan stille vårt tilnærmet topplag når serien starter. DA BLIR DET GØY!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 mar 05, 09:06
enig med Frode, bortsett fra på et punkt. personlig synes jeg det er for ille å bruke 2,5 mill på en squad player... når man legger så pass mye pæng i T.E, så burde han aspirere til en plass i første oppstillingen.

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 01 mar 05, 11:00
"Det sier vel litt i at FFK fant han på internett"!!!!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 01 mar 05, 11:02
tja, man kan finne mye på finn.no

minnes vel en stjernenspiller som ble lagt ut for salg :-)

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 01 mar 05, 12:44
Hva har skjedd siden herr Mokkelbost kom til klubben? Er det noen som har hørt noe? Det jeg har hørt er løse rykter. Ingenting i media. Stllle. Veldig stille. Skulle det ikke skje noe? Var det ikke derfor vi måtte ha en i den stillingen? Kan ikke se at han har gjort en dritt. Hvilke funskjoner skal han ha? Er det han som er ansvarlig for å skaffe hovedsponsor? Kan noen opplyse meg om hva han gjør og skal gjøre?

"Elendig jobba"

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 mar 05, 13:00
Det er vel litt drøyt og si at han ikke har gjort en dritt, fordi han ikke har holdt oss underrettet om hva han driver med.

Når det er sagt så er jeg enig med stenhard i at han burde komme ut med en slags tilstandsrapport til oss supportere feks. hver 14 dag. Slike ting er ihvertfall noe jeg synes klubben bør bli mye flinkere til.
:confused:
Håper du følger litt med på FFKsupporter.net, Arve.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 01 mar 05, 13:03
Kan du komme med noe han har gjort? Hvordan har han markert seg? Hvis mine påstander er for drøye, så kom med noe da.

---------------------------






Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 05, 13:06
Han er på gang.
http://www.plankehaugen.no/index.php?mod=one&id=6156&PHPSESSID=ea1185802ddfddec619e4d1d2f3ae097

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 05, 13:09
da for du dere møte opp da og kritisere han live :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340