Kanskje vi kan få en slik overraskelse
Pequeninos do Jockeys hørtes kjent ut, er det driblerne fra Norway Cup? Dog, vi har jo allerede hatt en brasse på prøvespill :P
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Mente ikke nødvendigvis spillerne, men at det kom nye spillere
Ja, skjønte det, var ment som en liten spøk, sjø :P
Vi kan jo alltids håpe på noen solide forsterkninger, men tviler liksom på at storfiske blir fanget...
Vi kan jo alltids håpe på noen solide forsterkninger, men tviler liksom på at storfiske blir fanget...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Vi er nærmere bergnebb enn sjøørret ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Gidder ikke høre på mer sambatrommer på stadion.:confused:
Opprinnelig postet av Holters
Flere enn meg som begynner å bli litt oppgitte eller? :D
Opprinnelig postet av Pk
Nope.
Jeg har kommet over det stadiet. Jeg bryr meg ikke lenger. Absolutt ingenting er overraskende noe mer...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Pk
Nope.
Jeg har kommet over det stadiet. Jeg bryr meg ikke lenger. Absolutt ingenting er overraskende noe mer...
Såpass ja....befinner meg fortsatt på oppgitt stadiet jeg...men med en sterk dragning mot "don`t care"....
Joda mye overrasker meg enda.
Bl.a alle "flotte intervjua" med Kværeng og hans løfter som er som nærmest kan kalles skrift i snø.
Ellers f.eks at når noe stiller seg kritisk til FFK sin "profesjonelle" ledelse hopper folket opp og forklarer dette med "gamle bitre gubber" i stenfor å lytte.
Overrasket nei, men lettere ironisk over alle de "trofaste fansen" som hele tiden velger å tolke alt i beste mening.
Bl.a alle "flotte intervjua" med Kværeng og hans løfter som er som nærmest kan kalles skrift i snø.
Ellers f.eks at når noe stiller seg kritisk til FFK sin "profesjonelle" ledelse hopper folket opp og forklarer dette med "gamle bitre gubber" i stenfor å lytte.
Overrasket nei, men lettere ironisk over alle de "trofaste fansen" som hele tiden velger å tolke alt i beste mening.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914