keeper på prøvespill
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Elendig jobba"
ALH er kun dette året så jeg skjønner ikke din påstand som er helt feil.
Lasse er en klar fremtid for klubben det nekter jeg ikke på, men at ALH er vår fremtid er helt galt å si
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
Hvorfor skal vi hjelpe RBK ?
ALH er kun dette året så jeg skjønner ikke din påstand som er helt feil.
Lasse er en klar fremtid for klubben det nekter jeg ikke på, men at ALH er vår fremtid er helt galt å si
Er ingen som sier at ALH er fremtiden, han er nåtiden... Steinar er ikke god nok, og bør i å fall være den som blir sluppet løs...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av stenhard
Jasså du er våken, keiko. Vi skal ikke hjelpe RBK. Vi kjøper ALH etter endt sesong. Gidder ikke sitte på benken der oppe han vet du. Han har fått smaken på by`n han nå. Spiller her ett par sesonger så selger vi han til en storklubb ut i Europa. Da står Lasse Staw klar. Enkelt og greit. Fikk du med deg det keiko?ja i stavanger, men om jeg har så tro på at det er sant er en annen ting.. har du sett leie kontrakten til ALH.. slik at vi er sikker på at vi har den retten til å kjøpe han
ja i stavanger
:confused: ???!
men om jeg har så tro på at det er sant er en annen ting.. har du sett leie kontrakten til ALH.. slik at vi er sikker på at vi har den retten til å kjøpe han
Tviler på om FFK har en kjøpsklausul i leiekontrakten, da hadde de vel fortalt om den, men det vil ikke si at et kjøp ikke er mulig.
Noen som vet hvor lang kontrakt Lund-Hansen har med bartefolket?
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Jeg må si meg enig i dette, stenhard. Steinar holder etter mitt skjønn, ikke tippeliganivå. Det gjør derimot A. L. Hansen, noe han viste i flere situasjoner i forrige sesong. Jeg mener Alexander er allerede en meget habil (og stabil i motsetning til Steinar), men han mangler en del erfaring.Dersom muligheten er tilstede håper jeg virkelig FFK benytter sjangsen og sikrer seg Alexander. Spørsmålet mitt er derimot: Er det galt av Fredrikstad å bruke Alexander fast denne sesongen, for så eventuelt å miste ham? Eller er det bedre å bruke en ny keeper?
"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)
Opprinnelig postet av Planken
Spørsmål : var du i stavanger ?Opprinnelig postet av keiko
ja i stavanger
men om jeg har så tro på at det er sant er en annen ting.. har du sett leie kontrakten til ALH.. slik at vi er sikker på at vi har den retten til å kjøpe han
Tviler på om FFK har en kjøpsklausul i leiekontrakten, da hadde de vel fortalt om den, men det vil ikke si at et kjøp ikke er mulig.
Jeg tror ALH har kontrakt ut denne sesongen
Eller driver du å spekulerer i at han skal dra hjem fordi de mente han vår dårlig..??
- Fant det ut (lol) Sendt hjem etter en dag, han var nok god!!
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Nesten fristet til å nesten-sitere her:
Ha det bra, Cipriani. Takk for innsatsen. Du holder ikke Tippeliga standard, derfor er det du som må gå.
:D
Og så var det dette med å gjøre research før man henter spillere på prøvespill da...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Halo jeg skjønner ikke hva skjer med folka her.. når har vi skaffet oss 3 dårlige spillere som koster klubben minst 1 million i året ... hvorfor kunne vi heller ikke kjøpe en ordentlig spiller for denne summen da....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Spørsmål : var du i stavanger ?
Poenget med Stavanger her var at det du skriver er helt meningsløst, du henviser ikke til noe som helst i Stavanger, du skriver bare "ja i stavanger". Gir ingen mening...
Mener du at Staw spilte i Stavanger? Det vet jeg også...men det er på ingen måte mulig å se det ut av annet enn dine tanker.
Og en annen ting, hvis du tror at ALH har en kontrakt som går ut etter denne sesongen, hvordan kan du da se et problem i å kjøpe han fri etter sesongslutt?!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Nå må vel ledelse sette lista litt høyere enn i fjor, da alle med et falsk og god CV fikk prøvespille.
Syns det virker så utrolig tilfeldig hvem som kommer og hvem som ikke kommer på prøvespill. Hvorfor akkurat han liksom?
Det virker jo som de er en smule desperate hva forsterkninger angår når de henter inn en vilt ukjent spiller...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av Planken
Spørsmål : var du i stavanger ?Opprinnelig postet av keiko
ja i stavanger
Helt feil!
ALH signerte ny kontrakt med RBK etter forrige sesong og en del av den avtalen var at han skulle leies ut til FFK i 2005. Mener å huske at han signerte ny treårskontrakt, dvs ut 2007. (Noe ringer og sier at det kanskje var ut 2006).
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914