Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad - Bodø/Glimt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 28 feb 05, 19:12
Får håpe Dagfinn, Bora, Rajo og Brian holder seg skadefrie hele sesongen.
Det kan virke som vi har et av norges "giftigste" angrep når West er med. Uten West er det helt tafatt!
Vi har norges beste forsvar når Bora og Rajo er med. Uten disse er det helt svart.
Uten Dagfinn er det ingen som slår de spektakulære passningene. Fredrikstad uten Dagfinn er i mine øyer kjedelig. Dessverre!

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 feb 05, 19:12
Vil bare minne om at det året som Moss ble seriemester, med Nils A. Eggen som trener, så vant faktisk ikke Moss en eneste treningskamp.

Med så mange sentrale spillere ute som FFK har i øyeblikket, så kan man ikke forvente gode resultater.
Det positive med slike kamper er kanskje at Drillo får større muligheter til å få sett de antatt nest beste spillerne.

Tror vi supportere nå må være litt tålmodige. Vi vil snart få tilbake de skadede spillerne og da vil også resultatene komme, forhåpentlig i god tid før 10. april.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 feb 05, 19:28
Det som jeg synes er et aber med stallen er bredden. Hadde vært mye bedre med flere som kan holde tippeligastandard, sånn som det er nå virker det for tynt bak de beste.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 28 feb 05, 19:37
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Det positive med slike kamper er kanskje at Drillo får større muligheter til å få sett de antatt nest beste spillerne.

Du mener de som har liten/ingen sjans til å få spille når de andre er tilbake....
Vet at FFK ikke har mulighet til å ha dobbeltdekning med rimelig jevngode spillere overalt, men føler spranget fra de klare førstevalgene og til reservene er alftor stort. Vi kan stille ett bra lag og bak der er det rimelig tynt, virker det som...

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 28 feb 05, 19:46
Ooooh, kan jeg få velge hva du eventuelt skal spise? En P.O.B. for eksempel...

FFK1903....Din rakkær...en reke er kvalmt nok.
Er skuffet over nok et tap jeg og, men kansje ålreit å dempe bad kritikk noe, vi får se når 1.11èrn kommer på banen (venter fælt på`n). Dette er uansett veldig god trening for juniorene da. Egentlig litt synd på BG, de forventet seg nok å møte vår 1.11èr
Jeg savner "trenern har ordet" spalten på fredrikstad.no. Hadde vært ålreit å høre hvordan treneren ser på situasjonen.

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 28 feb 05, 21:01
Å vente på at de skadede kommer tilbake og forvente toppresultater ? ! ?

Årets mannskap er på samme nivå som ifjor, og da var det stang inn i 9 kamper på rad, flere av de var tilnærmet ran. Å forvente at det skal skje igjen er som å tro på julenissen, de som hevet laget var i match form, noe de i dag ikke er grunnet skadesituasjonen. Vi får håpet at våre 4 nøkkel spillere er lett trente og kommer i form etter skadeavbrekk og at de forholder seg skadefrie resten av året, om ikke ser det dystert ut.
Vi kan jo håpe på Ramberg , at han kan levere varene.
De såkalte for forsterkningene , Blix , Berthelsen og Wik ser ut som et "scoop"

Sannsynligvis er Bodø Glimt nedrykkskandidat, da er det ekstra foruroligende.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 feb 05, 22:57
Enig med Holters, dette er egentlig forventet.
Ikke på bakgraunn av "skadesituasjon", men på bakgrunn av det som kan kalles "tafatthet" i hele vinter.
Ifjor uttalte man at alle ville til FFK og satte seg derfor på baken å ventet (ironi), i år har han uttalt Drilloeffekt og handlet på samme måte.

Litt omgjort visesang " Where are all the good players gone, gone to others everyone, when will they ever learn, when will they ever learn.
Synes dette kan betegne FFK sine vinter/vår kjøp.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 28 feb 05, 23:09
Det med å samkjøre laget er jeg ikke så innmari redd for.
De som nå er ute med skade er gode fotballspillere og tilpasser seg fort.
Raio, Bora, Dagfinn, Lund Hansen brukte jo ikke mange kampene i fjor på å bli samspilte, de fikser det sikkert og. I tillegg så har vi drillo som er vant til å trene lag i "etapper". Han hadde ikke lange perioder å samspille landslaget på heller.

Det som bekymrer meg mer er at det ikke virker som noen har tro på dette lengre. Supporterne, les dette forumet, er jo egentlig kun negative. Spillerne virker usikre selv med så mye skader, og i tillegg er det mange prosesser som pågår med stadion, litt utenomsportslig med kritikk, hovedsponsor etc. Er fokus på fotballen og det sportslige?

Er drillo "godtatt" av spillergruppa? Har de tillitt til han, eller blir det for mye kokker med Ahlsen og Eggen i tillegg?

Er det ledelsen som er dårlige ledere hvis de har klart å få halve laget skadet? Eller gidder ikke de etablerte spillerne å yte nå midt vinters og heller er små skadet for å slippe å yte? Trår de til siste mnd før seriestart og er klar for seriespill?

Vi har fått en ny direktør, men hva har han egentlig gjort? Jeg hadde forventet at han hadde stått fram som en lederfigur, men vi har jo ikke sett han i det hele tatt.

Synes det er litt for mange spørsmål og ingen klare svar.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 mar 05, 08:30
I følge VG klarte Vikmäe seg bra i går og Ahlsen uttalte at han var svært nær en kontrakt. Jeg håper de har gjort litt mer research enn å begrunne kontrakt med en god treningskamp. La oss håpe han kan bli et godt alternativ til venstrekanten og spissplassen...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914