Husk meg
Brukernavn
Passord

Kristen Viikmäe på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 feb 05, 01:59
nei det stemmer ikke tror jeg da.. jeg ville ikke gjort slik.. Tenk om han ødlegger for klubb laget han er i på den måten der da.. Nei slik er nok ikke Raio. Eller for å si det på en spøke full måte.. du hadde aldrig sakt slik om meg til drillo :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 feb 05, 02:23
Dagfinn Enerly snakket også varmt om Dag Frode Hornseth da FB spurte han i forbindelse med Hornseth-overgangen... Selvsagt kan ikke Piiroja si noe annet enn positivt om Viikmae i en slik forbindelse, men det blir jo håpløst for oss å vurdere om han faktisk mener det eller ikke. Derfor også håpløst å vektlegge dette. Når FB spør Piiroja om hva han synes om landslagskameraten Viikmae, så vil Piiroja - som det oppegående og sympatiske mennesket han er - selvsagt snakke fint om ham.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 05, 02:25
til Costanza: da var FFK i 1.. ikke glem det da

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 05, 02:28
å Rekdal legger også inn gode ord for spilleren og det samme gjordet han om Raijo.. Vi trodde ikke at han skulle være noe heller..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 feb 05, 02:37
Opprinnelig postet av keiko
til Costanza: da var FFK i 1.. ikke glem det da

Nei, det var vi ikke...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 05, 02:42
ok.. sorry, men jeg mente det. Å jeg tror den ikke kan settes sammen.. tror ikke landslags spillere for estland er 1 div spillere.. glem ikke at Vif anbefaller han da

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 27 feb 05, 10:42
Jeg synes iallefall vi bør gi gutten en sjanse før hylekoret starter.
Hvis Drillo mener at Viikmäe er god nok, så stoler jeg på ham.
Men det får vi ikke vite enda.

Er også spent på hvordan Cipriani gjør det, selv om jeg regner med at en eventuell kontrakt betyr at en av trønderne våre må finne seg en ny klubb.

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

arneg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 feb 05

Lagt til: 27 feb 05, 10:42
Endret: 27 feb 05, 10:43
Kristen er en flott fyr med ei skikkelig innstilling. Som jeg har skrevet tidligere så har han høy fart og god moral, men også noen svakheter. Det at Kjetil Tekdal anbefaler han må jo være at han anbfaler personen Kristen. Hadde han følt at han var knall god så hadde han retunert til VIF. Nå kan dere si at Raio var meget god og enga valgte å ikke kjøpe han. Det har med at enga da følte de hadde midtstoppere nok. I dag er det maks en plass ledig i VIF-stallen og det til en offensiv spiller. I teorien plass til Kristen, men han er tydeligvis ikke aktuell, og da grunnet sportslige årsaker. Nå har FFK og VIF ulikt utgangspunkt for denne sesongen, VIF går for gull, mens FFK ikke har noen uttalte sportslige ambisjoner. Sånn sett så er det naturlig at de vurderer Kristen V ulikt

arneg

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 05, 11:39
Til Kråkerøygutt1: Støtter deg 100 % på at folk bør gi han sjangse, men feilen på enkelte er vel at dem ikke hadde vært fornøyd om vi hadde fått verdens beste spiss til klubben.. sikker noe galt med han å.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 feb 05, 12:27
Opprinnelig postet av keiko
Til Kråkerøygutt1: Støtter deg 100 % på at folk bør gi han sjangse, men feilen på enkelte er vel at dem ikke hadde vært fornøyd om vi hadde fått verdens beste spiss til klubben.. sikker noe galt med han å.

Ser du ikke poenget vårt, at man ikke kan si at han er en god nok spiller ut fra at han blir varmt omtalt som en flott person :confused:

Alle spillere har svakheter, det gjenstår å se om Viikmae har en del, og det er vel ingen her som har sett mannen spille fotball på en stund?!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 27 feb 05, 12:53
Min første reaksjon når jeg hørte navnet var "Er ikke det en langrennsløper?"
Følgelig var det ikke ham jeg ønsket meg til klubben, men når det er sagt så vet jeg jo heller ingen verdens ting om ham. Og det tror jeg ikke dere andre gjør heller.

Det er flere år siden han var i VIF og han var kun 20 år. Hvor godt han presterte da har ingen betydning i forhold til hvor god eller dårlig han er nå. Jeg føler meg trygg på at om Drillo mener han er en forsterkning for laget, så er han det. Hvis han ikke er noen forsterkning så vil han sikkert ikke få kontrakt.

Nei, her syns jeg hylekoret får vente til han er vist seg som en flopp, ikke dømme han og Drillo på forhånd. (vet jeg sitter i glasshus, siden jeg fordømte ansettelsene av Drillo, Blixt og til dels Berthelsen, men jeg prøver å forbedre meg på dette området. :D

La oss selge hele laget!!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 27 feb 05, 12:57
hvis han er raskere enn raio, så har vi ihvertfall mange hurtige spillere i klubben. og drillo sier jo at hurtighet er vårt viktigste våpen..

la oss ikke dømme mannen nord og ned.. bare se på brian west. var ikke akkurat noen teknisk vidunder når han kom hit, men har blitt mye bedre. har folk glemt hvor mye brian kløna ifjor? som mot enga i oslo, der han tryner over ballen fra 5 m i stedet for å lumpe den i mål..

faen så mye pessimisme her inne..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 27 feb 05, 13:08
Hvis Viikmae er så dårlig, men Drillo likevel mener han styrker laget, så sier vel det mer om den eksistrende FFK-stallen enn Viikmae? :P

Neida, men selv om han ikke er det beste kortet de kunne dratt frem, så er det i hvert fall bedre med en liten forsterkning enn ingen forsterkning, og Drillo er vel kjent for å få det beste ut av spillerne. Så hvis Viikmae har et potensiale så er vel Drillo rette mann til å få det til å blomstre?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 05, 15:29
Til planken: selv sagt har alle spillere svakheter, men det finnes en grense på å lynsje personen føre han for vist hvor god han er. Dem fleste her inkl meg kan ikke si noe om han utene synsing og ijeg syns at vi bør gi han tid om han kommer i klubben.. er vel ikke sikkert ennå

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 feb 05, 15:48
keiko; er jo nettopp det jeg sier, at vi må vente og se. Det DU drar frem er jo nesten bare positive omtaler av spilleren som PERSON, ikke så mye hva han står for på banen (noe ingen av oss her inne har sett på et par år, forresten)

Så vi får vente og se, jeg har ikke lynsja noen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 05, 16:16
Til planken: Jeg sikter ikke noen når jeg sa lynjse han og jeg beklager for at jeg kan ha tatt feil av det du mente, men ingen krise det.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 27 feb 05, 19:29
Viikmae har iallefall gjort et så godt inntrykk at han starter mot Glimt...

F-B

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 27 feb 05, 19:38
Han har vel ikke rekt å gjøre noe særlig inntrykk enda.
Det var helt ventet at han skulle starte for å få vise seg frem.
Syns det er mer overaskende at Risholt ser ut til å starte som midtstopper istedenfor Peters.
Så sant ikke Peters er skada....?
Antar at han er frisk siden han ikke står på skadelisten.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 27 feb 05, 19:45
mener å huske at peters sliter med en skade, men er ikke sikker.

Ang viikmae så synes jeg vi supporterne burde gi han en sjanse, han blir jo dømt nedenom og hjem før noen har sett han! akkurat det samme skjedde med brian west, og jeg vet ikke om det er så mange igjen fra det hylekoret der nå, tror nok de fleste av døm holder kjeft om brian ihvertfal.. det jeg mener er: gi gutten en sjanse, lenge siden han var i vif nå vet dere, mye som skjer på 5 år! Bare se hvor vi var for 5 år siden!:ffk:

p.s. Stjernen er klare for semifinale etter 3-2 seier over Frisk asker i sudden death! Deilig!:D (vet at dette ovehode ikke har noe med viikmae og fotball og gjøre, men synes det måtte nevnes!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 27 feb 05, 19:47
Så nå at Peters er ute med skade. Da er jeg enig med at risholt er eneste alternativ.

Enig med Fredrikstadpatriot at Viikmae fortjener en sjanse.
Skal bli spennende å se hva han kan utrette.

Noen som vet om han blir spiss i 4-4-2 eller venstrekant i 4-5-1 ?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914