Husk meg
Brukernavn
Passord

Kristen Viikmäe på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 14:16
Kristen Viikmae vil jeg ikke ha til FFK!
Han var en flopp i Enga, dårlig teknikk og pinglete.

Først henter vi inn Wiig som slet med å få spilletid i 1 div og nå en middels Estlandsk spiller!!

Nei takk, håpet virkelig at FFK ikke skulle hente inn Wiig og det ser vi nå
han er en flopp!

Hva med å se til sverige eller danmark?!

Mange spillere der som er bedre enn
Kristen Viikmae.

Oppgitt over ledelsens evne til å hente
inn Kokkos istedenfor kvalitet.

Og ja, det er nok av gode fotballspillere der ute som vi kan hente inn som ikke koster skjorta!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 15:08
Om han var en flopp i Vålerenga, så var det også i svensk 1. divisjon.
Han ble leid ut fra Flora Tallin til Enkjøping i svensk 1. divisjon, hvor han spilte 10 kamper og scoret 4 mål.
Laget rykket forøvrrig ned til 2. divisjon.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 feb 05, 15:26
Nå er det aldri lett å score mange mål når resten av laget er i bunnen da... Men er enig i at det ikke oser kvalitet lang vei av denne fyren...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 26 feb 05, 15:29
Til dere som ikke vet, Drillo trente han i Vålerernga

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 26 feb 05, 16:10
Opprinnelig postet av FFK Forever
Kristen Viikmae vil jeg ikke ha til FFK!
Han var en flopp i Enga, dårlig teknikk og pinglete.

Får ikke helt uttalelsen din til å stemme med klanen sin:

Kristen Viikmae. Var strålende på slutten av 2000 sesongen, men fikk hele 2001 ødelagt på grunn av skader. Har farten som skal til for å bli en superspiss, men er ikke kald nok og er litt for sjelden "på rett sted til rett tid".

Syns ikke det virker på meg som om han var en flopp i VIF, men var uheldig med skader.

Jeg har lest at han var en kantspiller før.
Hvilken kan var det?
Er det mulig at Drillo tenker på han som vår nye venstrekant?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 feb 05, 16:15
Endret: 26 feb 05, 16:17
Opprinnelig postet av JJunior

Får ikke helt uttalelsen din til å stemme med klanen sin:

Nåja, har lest litt av de andre spillerprofilene, de har generøs på flere av spillerne, så de var kanskje litt subjektive i vurderingene?

Opprinnelig postet av Klanen

- Morten Bakke. Utvilsomt Engas Førstevalg mellom stengene og kanskje en av hovedforskjellene fra den ulyksalige 2000 sesongen. En av landets beste keepere og har ingen store svakheter . Potensiell poengsanker alene. Vålerenga har gjort mange dårlige kjøp de siste årene, men å lokke en landslagskeeper fra en gullkandidat (Molde) og til et førstedivisjonslag var som en lottovinst.

Som dere ser, ikke helt på nett de som har skrevet det, og har vel smurt litt tjukt på? Og ja, jeg er klar over at dette er noen år siden det er skrevet... :D

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 16:21
Vel jjunior det er meningen til en mann.
Bare les Her

Hva andre Enga fans syns om han.
Og de kampene jeg har sett han spille på tv, så har han aldri imponert.

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 26 feb 05, 16:34
Jeg har alt lest det og det virker ikke på meg som at de er enige om at han var en flopp. Virker som at det er delte meninger.

Det eneste jeg sier er at han burde få sjansen til å vise hva han kan i en kampsituasjon.
Da ser vi også hvordan Drillo har tenkt til å bruke ham.

Det bekymrer meg ikke at han ikke satte preg på ett Engalag for flere år siden i en sesong han slet med skader.
Bekymrer meg mere at han ikke satte nevneverdig preg på Enkjøping i svensk 1. divisjon ifjor.

Om en spiller skal greie å sette preg på et lag eller ikke kommer veldig an på hvordan spilleren blir brukt. Mulig han ikke ble bruk riktig i Sverige..?

Jeg skulle gjerne sett at FFK handlet inn et kjent navn som var førstevalget på spisplass istedenfor nok en mann som KANSKJE kan utforde Ringberg, men jeg velger å ikke dømme Viikmae før jeg har sett ham spille, eller eventuelt hørt rapporter fra LaManga.

Men jeg antar at du vet mere om denne spilleren enn det jeg gjør, siden jeg aldri har sett ham spille selv.

Uansett så får vi nok snart noen rapporter, siden jeg antar at han får noen minutter mot Bodø.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 19:27
jeg ble hvertfall fryktelig skuffa når jeg hørte at det er han som blir vår nye "superspiss". jeg trodde lista lå langt høyere. her snakker folk om rushveldt m.fl, også er det viikmae som er den mest aktuelle.. uff, dette ser dårlig ut. trodde vi skulle hente inn spillere som hever laget jeg, men denne spilleren er ikke bedre enn verken west eller ringberg, og jeg har sett han spille flere ganger.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 feb 05, 20:45
Jeg husker selv Kristen Vikmae godt fra VIF-perioden, og det er vel ingen tvil om at han nærmest kan forsvare stempelet som flopp!? Han var rett og slett ikke god, og selv om det er et par år siden, så er jeg fryktelig usikker på om dette er veien å gå. Ble litt negativt overrasket da jeg fikk servert denne nyheten.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 26 feb 05, 21:44
Det har kanskje noe med å gjøre at klubben ikke har så mye penger å rutte med for tiden. Da blir det vel til at de tar det de får.
Vet at de ikke har tenkt til å leie han, kanskje betyr at det er flere på vei og at flere kommer på leie. Det er jo positivt

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 21:48
Raio var i vålerenga han også folkens. Ble ingen stor stor hit akkurat. Men faen så jævlig god han er i FFK!

Viikmae er også yngre og har sikkert utviklet seg :)

Ære være plankebyen!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 feb 05, 21:53
Piiroja gjorde det veldig bra i Enga og var også godt likt der, så dette stemmer ikke helt, kjell.

Dessuten er jeg litt mer skeptisk til at en estlandsk angriper enn midtstopper. Hamre satte jo scoringsrekord i FC Flora Tallin i Estland. Så gikk han rett til Vålerenga hvor han nærmest var en vits. Nå er han i Mandalskeameratene og har etter hva jeg har hørt ennå ikke scoret der i noen treningskamper og imponerer på ingen måte. Da snakker vi om en veldig middelmådig norsk 1. divisjonsklubb. Mener riktignok at Vikmae nok er en bedre fotballspiller, men tviler på at han har noe særlig mer å fare med enn eksempelvis Wiig og Hornseth. Det holder liksom ikke. Det er ikke noe poeng å hente mer bredde nå, da kan vi heller satse på det vi har. Skal vi hente inn nytt blod, så bør det bli spiller(e) som definitivt går inn og styrker laget. Det har jeg veldig vanskelig for å tro at Vikmae vil gjøre.

Men vi får høre hvordan han gjør det på La Manga først. Men er mer spent på keeperen som prøvespiller...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 26 feb 05, 22:05
Jeg setter et stort spørsmålstegn ved innkjøpspolitikken til ffk nå for tida,de henter spillere som ikke går rett inn på laget,og som bare tar stallplass..sagt med andre ord,de kvitter seg med middelmådige 1 div spillere og henter igjen med akkurat samme mynta...dette skjønner jeg ikke helt meninga med,da er det jobare bedre å ha de spillerne de prøver å bli kvitt nå og ikke hente noen nye...Og jeg har faktisk sett denne spilleren spille for vålerenga noen ganger,og det var ikke imponerenes...Setter også et stort spørsmålstegn ved å prioritere keeper jakt fremmfor å jobbe grundig med å få inn en ordntlig spiss eller venstre flanke..

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 26 feb 05, 22:21
De er kanskje billigere på lønnsbudsjettet

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 feb 05, 00:19
her bør vi åpne øya.. dem som syns Viikmae ikke er en forserknig bør lese FB nå der står det hva Raio sier og jeg har tro på han..Raskere enn Raio

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 feb 05, 01:06
Opprinnelig postet av keiko
her bør vi åpne øya.. dem som syns Viikmae ikke er en forserknig bør lese FB nå der står det hva Raio sier og jeg har tro på han..Raskere enn Raio

Åpne øya?! Ja, det bør vi, men på hvilken måte? Ikke sånn som du mener, man kan da ikke finne ut i en avisartikkel at spilleren er bra. Det er noe vi må se utover, og da kommer øya godt med.

Raio`s mening er ikke fullstendig objektiv vil jeg tro, men vi får håpe han har rett...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 27 feb 05, 01:23
Snart ingenting som forundrer meg lenger når det gjelder FFKs innkjøp før en sesong starter.:rolleyes:
Ei heller dette med hovedsponsor, så hva skjer egentlig!

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 feb 05, 01:40
Til planken: Raio kjenner han sikkert og jeg tror nok ikke han sier det bare for å få han i klubben vår. Jeg er sikker på at Raoi er proff når det handler pm å være objektiv. Til og med Rekdal sier at dette er en bra spiller.. vi for se og beholde troa :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 27 feb 05, 01:44
Endret: 27 feb 05, 01:57
vel keiko..er ikke helt enig i det du sier der...hvis han hadde sagt noe annet ville det ha vært som å gå ut mot en han kjenner godt fra landslaget å kanskje mulig ødlegge en karriere for hans del..kan ikke skjønne noe annet enn at han måtte si noe positivt...han trekker jo selvsagt ikke frem det negative i media hvis det står om en eventuel kontrakt..

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914