Husk meg
Brukernavn
Passord

Kristen Viikmäe på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 feb 05, 00:06
Endret: 28 feb 05, 15:55
I følge f-b skal tidligere VIF-spiss Kristen Viikmae pluss en spiller til være med FFK til La Manga.

Da ser det i hvert fall ut til at det jobbes seriøst med forsterkninger i hvert fall, og vi har jo hatt suksess med estlendere med fortid i VIF før vi :D

Er dog litt ukjent med han kvaliteter, men kanskje andre som er mer peiling?

Artikkelen på f-b

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 26 feb 05, 01:01
Endret: 26 feb 05, 01:02
Får håpe han slår til hvis det blir rødhvitt for ham. Etter hva jeg har lest slo han ikke helt igjennom i VIF iallefall. Men han har jo blitt noen år eldre, og sikkert noen år bedre også. ;)

Godt å få en bekreftelse på at det jobbes iallefall... :ffk:
Lurer på hvem den andre spilleren er...

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 feb 05, 01:05
gledelig nyheter!! på tide at det skjer noe:)

at en spiller ikke lykkes i en klubb, betyr ikke nødvendigvis at han ikke kan slå gjennom i en annen klubb. og han er sikkert på landslaget til estland for en grunn.. også er det jo sikkert ikke en ulempe at vi har en annen estlender i troppen heller. kjekt med fadder:)

men jeg lurer fælt på hvem han andre er. er det storflor?? hvorfor holde det hemmelig egentlig? hvis ikke det er en "storfisk" ? spent nå

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 26 feb 05, 01:08
Ja, det at det ikke er offentliggjort noe navn enda kan jo tolkes dithen at det kan være en "Storfæsk" som er aktuell...
La oss alle krysse fingre... :ffk:

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 26 feb 05, 01:24
kristen får ikke så bra feedback fra engafans på vgd..

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 26 feb 05, 08:31
Må si at dette her ikke var den beste nyheten jeg kunne få. Bra at det er litt aktivitet i klubben. At det jobbes litt med forsterkninger. Men er dette noe å satse på??????

Nå begynner vi der vi var ifjor. Tar med spillere på prøvesspill. Spillere som klubben er usikre på . Om de holder mål. Like før seriestart. Hva med å begynne litt før???? Hva med å satse på spillere som de vet holder et høyt nivå????
Skal det forsterkes nå. Så får det bli spillere som forsterker første elver`n. Vi har nok av spillere som holder et "KOSKELA" nivå. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

HEIA FFK:ffk::ffk::ffk:

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 08:45
I følge klanen mener de at han var god i 2000 sesongen, mens sesongen 2001 var han mye skadet og fikk ikke til mye.
Han har forrøvrig spilt 55 landskamper for Estland.
Kristen Viikmae. Var strålende på slutten av 2000 sesongen,

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 26 feb 05, 08:49
Han var vel ikke eldre enn 20 år da han spilte i Vålerenga, så hvorfor ikke.......

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 26 feb 05, 08:59
Uten å direkte kjenne så mye til Viikmae, føles dette akkurat som "spurvene sier" Da Capo av i fjor.

Hva Viikmae stå for i VIF er en ting, men en spiller som ifjor levde forholdsvis ubemerke i Enkõping virker ikke på meg som den store forsterkninga.

Vil FFK ta en "Hornseth" til?, eller kanskje en Wiik.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

arneg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 feb 05

Lagt til: 26 feb 05, 09:08
Jeg kjenner Kristen fra tida i VIF. En flott gutt med god indtilling. Hurtig og arbeidsvillig. Svakheten var da at han var litt uvenn med ballen, innsatsen og tempoet stod ikke helt i forhold til teknikken. Samtidig så var han ikke så kjølig foran mål. Mulig han er blitt eldre og bedre enn da.

arneg

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 26 feb 05, 09:48
tror det er en god spiller og håper på at han kommer til klubben

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 feb 05, 10:51
Ennå en keeper ? :rolleyes:

FFK1903

Moderator

Lagt til: 26 feb 05, 11:11
Er Estland med i EU egentlig? Det er tidlig på lørdagsmorran så jeg ikke hundre prosent våken. Er Piraya under utenlandskvoten? I så fall blir jo Viikmae det også?

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 26 feb 05, 11:37
Opprinnelig postet av FFK1903
Er Estland med i EU egentlig? Det er tidlig på lørdagsmorran så jeg ikke hundre prosent våken. Er Piraya under utenlandskvoten? I så fall blir jo Viikmae det også?

Så vidt jeg vet så spilte både Brian, Wade og Raio sammen på banen ifjor, så jeg tviler på at dette skulle bli noe problem:rolleyes:

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

FFK1903

Moderator

Lagt til: 26 feb 05, 11:43
Opprinnelig postet av A.Scheie
Så vidt jeg vet så spilte både Brian, Wade og Raio sammen på banen ifjor, så jeg tviler på at dette skulle bli noe problem:rolleyes:

Men tenkte litt på det Hansen sa jeg da, at de i hvert fall ikke henter inn en ikke EU-spiller til hvis det ikke er en solid forsterkning, og dessuten, costaricarnerne?

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 26 feb 05, 11:50
Endret: 26 feb 05, 11:51
Nå skjønner jeg ikke hva du mener:confused:

Jeg svarte bare på det du spurte om:

Som jeg skrev over, dog i en litt tydeligere form: Ettersom det er tillat med 2 spillere utenfor EU/EØS-området og FFK spilte en rekke kamper i høst med både Brian West, Wade Barret og Raio Piroja på banen så er vel svaret på det du lurte på ganske klart:
Hverken Raio Piroja eller en eventuell Kristen Viikmae vil ha noen betydning for denne kvoten!

EDIT: Nå svarte jeg forsåvidt ikke på om Estland er med i EU da, men jeg regner med at det ikke var hovedpoenget ditt;)

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 26 feb 05, 11:51
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Hva med å satse på spillere som de vet holder et høyt nivå????
Skal det forsterkes nå. Så får det bli spillere som forsterker første elver`n. Vi har nok av spillere som holder et "KOSKELA" nivå. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

HEIA FFK:ffk::ffk::ffk:

Har vi nok av spiller som holder Brian West nivå?
Husk at han også ble hentet på samme måten.

Jeg skulle selvfølgelig ønsket at FFK bare hentet Rushfeldt, Storflor og Myhre med en gang, men med litt realisme så skjønner jeg godt at store og kjente navn blir litt vel dyrt for FFK.

La nå ihvertfall Viikmae og Cipriani prøve seg for FFK i kampsitusjon på LaManga før vi dømmer dem nord og ned.
Ingen er vel uenig i at vi faktisk gjorde et scoop ifjor med Brian West?

Fullstendig klar over at flere av de spillerne som FFK har handla inn ikke har slått til som storspillere. Men de har da bidratt? Hadde vi vært i Tippeligaen i år uten Hornseth og Koskela i troppen ifjor? Det er umulig å svare på, men Hornseth sine mål var ihvertfall viktige!

Troppen blir helt klart sterkere av å bytte ut spillere som Hornseth, Jørgen og Koskela med bedre spillere, men siden FFK ikke har økonomi til å velge fra øverste hylle så synes jeg det er greit at de tar med spillere på prøvespill.

Når det er sagt så skulle jeg gjerne sett at disse prøvespillene var avviklet på et tidligere tidspunkt. Men med så mye skader som FFK har hatt ville det kanskje ikke gitt så mange svar og latt prøvespillere spille med b-laget.....

FFK1903

Moderator

Lagt til: 26 feb 05, 12:55
Opprinnelig postet av A.Scheie
Nå svarte jeg forsåvidt ikke på om Estland er med i EU da, men jeg regner med at det ikke var hovedpoenget ditt;)

He he he, som sagt, det var utrolig tidlig for meg på en lørdagsmorgen, så jeg blingset litt for mye der tror jeg...

Og etter å ha våknet litt mer så er Estland med i EU :)

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 feb 05, 13:21
Og etter å ha våknet litt mer så er Estland med i EU :)

Og nettopp det gjør jo at estiske spillere har blitt svært attraktive for europeiske klubber...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 13:29
Mer skryt til Kristen.
Fra kantspiller til djevelskspiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914