Kristen Viikmäe på prøvespill
Han var en flopp i Enga, dårlig teknikk og pinglete.
Først henter vi inn Wiig som slet med å få spilletid i 1 div og nå en middels Estlandsk spiller!!
Nei takk, håpet virkelig at FFK ikke skulle hente inn Wiig og det ser vi nå
han er en flopp!
Hva med å se til sverige eller danmark?!
Mange spillere der som er bedre enn
Kristen Viikmae.
Oppgitt over ledelsens evne til å hente
inn Kokkos istedenfor kvalitet.
Og ja, det er nok av gode fotballspillere der ute som vi kan hente inn som ikke koster skjorta!
---------------------------
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Han ble leid ut fra Flora Tallin til Enkjøping i svensk 1. divisjon, hvor han spilte 10 kamper og scoret 4 mål.
Laget rykket forøvrrig ned til 2. divisjon.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK Forever
Kristen Viikmae vil jeg ikke ha til FFK!
Han var en flopp i Enga, dårlig teknikk og pinglete.
Får ikke helt uttalelsen din til å stemme med klanen sin:
Kristen Viikmae. Var strålende på slutten av 2000 sesongen, men fikk hele 2001 ødelagt på grunn av skader. Har farten som skal til for å bli en superspiss, men er ikke kald nok og er litt for sjelden "på rett sted til rett tid".
Syns ikke det virker på meg som om han var en flopp i VIF, men var uheldig med skader.
Jeg har lest at han var en kantspiller før.
Hvilken kan var det?
Er det mulig at Drillo tenker på han som vår nye venstrekant?
Opprinnelig postet av JJunior
Får ikke helt uttalelsen din til å stemme med klanen sin:
Nåja, har lest litt av de andre spillerprofilene, de har generøs på flere av spillerne, så de var kanskje litt subjektive i vurderingene?
Opprinnelig postet av Klanen
- Morten Bakke. Utvilsomt Engas Førstevalg mellom stengene og kanskje en av hovedforskjellene fra den ulyksalige 2000 sesongen. En av landets beste keepere og har ingen store svakheter . Potensiell poengsanker alene. Vålerenga har gjort mange dårlige kjøp de siste årene, men å lokke en landslagskeeper fra en gullkandidat (Molde) og til et førstedivisjonslag var som en lottovinst.
Som dere ser, ikke helt på nett de som har skrevet det, og har vel smurt litt tjukt på? Og ja, jeg er klar over at dette er noen år siden det er skrevet... :D
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Bare les Her
Hva andre Enga fans syns om han.
Og de kampene jeg har sett han spille på tv, så har han aldri imponert.
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Det eneste jeg sier er at han burde få sjansen til å vise hva han kan i en kampsituasjon.
Da ser vi også hvordan Drillo har tenkt til å bruke ham.
Det bekymrer meg ikke at han ikke satte preg på ett Engalag for flere år siden i en sesong han slet med skader.
Bekymrer meg mere at han ikke satte nevneverdig preg på Enkjøping i svensk 1. divisjon ifjor.
Om en spiller skal greie å sette preg på et lag eller ikke kommer veldig an på hvordan spilleren blir brukt. Mulig han ikke ble bruk riktig i Sverige..?
Jeg skulle gjerne sett at FFK handlet inn et kjent navn som var førstevalget på spisplass istedenfor nok en mann som KANSKJE kan utforde Ringberg, men jeg velger å ikke dømme Viikmae før jeg har sett ham spille, eller eventuelt hørt rapporter fra LaManga.
Men jeg antar at du vet mere om denne spilleren enn det jeg gjør, siden jeg aldri har sett ham spille selv.
Uansett så får vi nok snart noen rapporter, siden jeg antar at han får noen minutter mot Bodø.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vet at de ikke har tenkt til å leie han, kanskje betyr at det er flere på vei og at flere kommer på leie. Det er jo positivt
Viikmae er også yngre og har sikkert utviklet seg :)
Ære være plankebyen!
Dessuten er jeg litt mer skeptisk til at en estlandsk angriper enn midtstopper. Hamre satte jo scoringsrekord i FC Flora Tallin i Estland. Så gikk han rett til Vålerenga hvor han nærmest var en vits. Nå er han i Mandalskeameratene og har etter hva jeg har hørt ennå ikke scoret der i noen treningskamper og imponerer på ingen måte. Da snakker vi om en veldig middelmådig norsk 1. divisjonsklubb. Mener riktignok at Vikmae nok er en bedre fotballspiller, men tviler på at han har noe særlig mer å fare med enn eksempelvis Wiig og Hornseth. Det holder liksom ikke. Det er ikke noe poeng å hente mer bredde nå, da kan vi heller satse på det vi har. Skal vi hente inn nytt blod, så bør det bli spiller(e) som definitivt går inn og styrker laget. Det har jeg veldig vanskelig for å tro at Vikmae vil gjøre.
Men vi får høre hvordan han gjør det på La Manga først. Men er mer spent på keeperen som prøvespiller...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
her bør vi åpne øya.. dem som syns Viikmae ikke er en forserknig bør lese FB nå der står det hva Raio sier og jeg har tro på han..Raskere enn Raio
Åpne øya?! Ja, det bør vi, men på hvilken måte? Ikke sånn som du mener, man kan da ikke finne ut i en avisartikkel at spilleren er bra. Det er noe vi må se utover, og da kommer øya godt med.
Raio`s mening er ikke fullstendig objektiv vil jeg tro, men vi får håpe han har rett...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ei heller dette med hovedsponsor, så hva skjer egentlig!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914