Husk meg
Brukernavn
Passord

Kristen Viikmäe på prøvespill

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 feb 05, 20:09
Med den oppstillingen der så blir jeg forundra hvis det ikke blir tap igjen:o.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 28 feb 05, 07:52
F-B får ikke helt bestemt seg for om de skal kalle ham "Viikmae" eller "Viikame"

F-B

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 28 feb 05, 08:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Med den oppstillingen der så blir jeg forundra hvis det ikke blir tap igjen:o.

Faktisk helt enig... Ser veldig få gode grunner til at vi skal slå Glimt med det laget der...

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 28 feb 05, 11:16
Sludder og vås, Olavesen!

Hvor bra lag tror du Alta stilte med? Klart vi slår Fiskebønda fra nord.

Det er jo kun forsvaret som ikke stiller i nogenlunde samme klasse som den beste oppstillingen vår. Syns midtbane og angrep ser ok ut, selv om det hadde vært bedre med Risholt og West på vanlige plasser.

La oss selge hele laget!!

lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05

Lagt til: 28 feb 05, 11:41
Forstår virkelig ikke hvorfor Brian West ikke er spiller fra start i dagens treningskamp.:confused: Greit nok argument at man vil spare spilleren, i og med at det er en uvesentlig kamp. Derimot må det være på tide at Brian får kamptrening. Han har som vi alle vet ikke spilt en kamp siden forrige sesong, og alle har behov for kamptrening. Dessuten vil det vel være på tide at fredrikstad får "spillt inn" en førsteellever!! På den andre siden var det hyggelig å se at Håkan spiller fra start igjen...;)

"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 feb 05, 12:08
Opprinnelig postet av lars E
Forstår virkelig ikke hvorfor Brian West ikke er spiller fra start i dagens treningskamp.:confused: Greit nok argument at man vil spare spilleren, i og med at det er en uvesentlig kamp. Derimot må det være på tide at Brian får kamptrening. Han har som vi alle vet ikke spilt en kamp siden forrige sesong, og alle har behov for kamptrening. Dessuten vil det vel være på tide at fredrikstad får "spillt inn" en førsteellever!! På den andre siden var det hyggelig å se at Håkan spiller fra start igjen...;)
skjønner du det om jeg sier. hvorfor kan vi ikke spare west. vi vet hva han er god for og da er det ikke poeng å bruke han i denne kampen.. vikitg at vi ser på spillere som drillo kan føle usikker på som Håkan. samt at Viikmae må vise seg frem

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 28 feb 05, 12:20
Kamptrening er MEGET viktig, derfor bør West spille igjen så fort som mulig nå dersom det er forsvarlig i forhold til skaden hans.

Jeg har forstått det slik at de skulle begynne å bruke han i "varmen" på treningsleiren nå, så han kom i gang i litt bedre vær enn her. Da bør han helst spille kamp nummer to der nede ihvertfall!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 mar 05, 17:58
Opprinnelig postet av Planken

Jeg har forstått det slik at de skulle begynne å bruke han i "varmen" på treningsleiren nå, så han kom i gang i litt bedre vær enn her

greit nok at det ikke snør og er minus grader der nede, men det blåser visst noe helt jævl.. der nede og regner omtrent like mye som det blåser....

Jeg synes forresten at West bør vemte til han er 100% fit for fight, ikke 99.9% men 100%!!!! ta ikke for store sjanser med så gode spillere!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914