Husk meg
Brukernavn
Passord

Lars Petter Hansen viser muskler i Danmark

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 feb 05, 20:31
Han scoret ett mål mot det danske eliteserielaget Midtgyland, hvor Tønsberg vant 2-1.
FK Tønsberg viste nok en gang styrke mot en tøff motstander. Lars Petter Hansen og Georg Jensen satte inn målene som ledet til FKTs syvende seier i 2005.

Reine Almqvists menn lager nok et hakk i skjeftet etter møtet med det danske superligalaget FC Midtjylland i Spania fredag ettermiddag. Ifølge rapportene fra Malaga spilte FKT en god kamp, selv om danskene tok ledelsen.

Lars Petter Hansen utlignet til 1-1, og midtstopper Georg Jensen satte inn nummer to etter et hjørnespark. Abdul Karim måtte til lege for å sy etter at han fikk en skade i første omgang.

Tønsbergs røde står dermed med syv seire og én uavgjort så langt i 2005. Den neste kampen for det ubeseirede Adeccoligalaget blir mot det danske 1.-divisjonslaget Køge. Oppgjøret spilles i Spania førstkommende mandag.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 25 feb 05, 23:13
Hva har dette på ffksupporter.net å gjøre.

Lars Petter hansen var en sterk bidragsyter til at vi rykket opp fra 2 divsjon og han gjorde til tider en god figur i 1 divisjon, men nå er han ikke FFK spiller og kommer heller ikke til å bli det så lenge FFK er i tippeligaen, og da håper jeg han aldri blir FFK spiller igjen!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 26 feb 05, 00:04
Vel...noen av oss synes faktisk det er morsomt å følge gamle helters videre karriere!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 26 feb 05, 03:06
hvorfor må navnet hans tas opp hver gang??shit happens,at spillere scorer mål......han var i ffk og er ferdig der..bare å takke han for alt han har gjort...men nå må vi se å konsentrere oss om dagens ffk spillere

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 feb 05, 03:53
Opprinnelig postet av Planken
Vel...noen av oss synes faktisk det er morsomt å følge gamle helters videre karriere!

Helt enig. Spesielt en spiller som Lars Petter som har vært i klubben så lenge, og som har gjort så mye bra for klubben...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Planken

Moderator

Lagt til: 26 feb 05, 07:27
Opprinnelig postet av A9$h
...men nå må vi se å konsentrere oss om dagens ffk spillere

Det må gjerne DU gjøre, jeg for min del følger med på alt som rører seg i fotballverdenen, og gamle helter er en interessant del av den.

- Egil Drillo Olsen.

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03

Lagt til: 26 feb 05, 12:27
En burgerflippende, postleverende gladgutt som Lars Petter er en person jeg ønsker å følge med på videre..

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 26 feb 05, 15:54
Endret: 26 feb 05, 15:55
Burger gjør det bra!
:D

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 05, 07:04
Så han ikke kraftigere ut før?Se her

Planken

Moderator

Lagt til: 27 feb 05, 12:21
Opprinnelig postet av Patrioten
Så han ikke kraftigere ut før?Se her

Helt enig, tror jeg nevnte det i en tråd for noen uker siden, han ser MYE tynnere ut...

- Egil Drillo Olsen.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 28 feb 05, 15:11
Lars Petter Hansen, Hansen! Er en gammel klassiker og alle som elsker FFK er jo også interessert i hvordan det går med tidligere spillere, alt annet er å regne for sutring!!!!

Tror ikke LPH hadde gjort det dårlig i Tippeliganen!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 28 feb 05, 15:51
Husk nå er det ikke mange dagene til vi skal møte FK Tønsberg og Lars Petter
Hansen.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 28 feb 05, 15:56
Opprinnelig postet av Jonek
Tror ikke LPH hadde gjort det dårlig i Tippeliganen!!!

Dette er ikke bare rettet til deg Jonek, men nå er jeg lei av å høre at Lars Petter Hansen hadde klart seg godt i TL... Han var knallgod i 2. divisjon, men klarte jo ikke en gang å hevde seg i 1. divisjon... Jeg vet ingenting sikkert, men jeg mener at han ikke holder 1. divisjonnivå en gang...

Men må si det er hyggelig å høre at han gjør det bra i FK Tøsnberg!

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 feb 05, 16:30
Nå må du huske på at L.P. gikk opp i vekt når han skulle spille i 1.div., hadde han holdt vekta siste sesongen i 2., så hadde han spilt fast på laget vi hadde i 1.. Det er nå min mening.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 feb 05, 16:32
Han spilte jo fast på laget vi hadde i 1. divisjon, hvertfall hele vårsesongen.

Dessuten var han ikke jevnt god i 2. divisjon før den siste sesongen heller. Hadde selvsagt noe å gjøre med at han spilte en del kant i 4-3-3, men han viste likevel såpass klare mangler at jeg aldri tror han ville gjort seg særlig bemerket i Tippeligaen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 feb 05, 17:07
Han var ut og inn på vårsesongen, greide aldri å komme tilbake til formen han hadde i 2.div. Derfor ble han utleid til Bærum. Og nå må du huske på at han gikk ned nærmere 10 kilo før siste sesongen i 2., derfor han hadde toppen sin da, men hva hjelper vel det når han gikk opp disse før 1 div.sesongen. Man kunne se det på hele gutten at han hadde skikkelig mage på treningskampen. Hadde han ikke gått opp i vekt, så tror jeg han hadde vært en hit i 1.div.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914