Lars Petter Hansen viser muskler i Danmark
FK Tønsberg viste nok en gang styrke mot en tøff motstander. Lars Petter Hansen og Georg Jensen satte inn målene som ledet til FKTs syvende seier i 2005.
Reine Almqvists menn lager nok et hakk i skjeftet etter møtet med det danske superligalaget FC Midtjylland i Spania fredag ettermiddag. Ifølge rapportene fra Malaga spilte FKT en god kamp, selv om danskene tok ledelsen.
Lars Petter Hansen utlignet til 1-1, og midtstopper Georg Jensen satte inn nummer to etter et hjørnespark. Abdul Karim måtte til lege for å sy etter at han fikk en skade i første omgang.
Tønsbergs røde står dermed med syv seire og én uavgjort så langt i 2005. Den neste kampen for det ubeseirede Adeccoligalaget blir mot det danske 1.-divisjonslaget Køge. Oppgjøret spilles i Spania førstkommende mandag.
Lars Petter hansen var en sterk bidragsyter til at vi rykket opp fra 2 divsjon og han gjorde til tider en god figur i 1 divisjon, men nå er han ikke FFK spiller og kommer heller ikke til å bli det så lenge FFK er i tippeligaen, og da håper jeg han aldri blir FFK spiller igjen!
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Planken
Vel...noen av oss synes faktisk det er morsomt å følge gamle helters videre karriere!
Helt enig. Spesielt en spiller som Lars Petter som har vært i klubben så lenge, og som har gjort så mye bra for klubben...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av A9$h
...men nå må vi se å konsentrere oss om dagens ffk spillere
Det må gjerne DU gjøre, jeg for min del følger med på alt som rører seg i fotballverdenen, og gamle helter er en interessant del av den.
- Egil Drillo Olsen.
:D
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Opprinnelig postet av Patrioten
Så han ikke kraftigere ut før?Se her
Helt enig, tror jeg nevnte det i en tråd for noen uker siden, han ser MYE tynnere ut...
- Egil Drillo Olsen.
Tror ikke LPH hadde gjort det dårlig i Tippeliganen!!!
Hansen.
Opprinnelig postet av Jonek
Tror ikke LPH hadde gjort det dårlig i Tippeliganen!!!
Dette er ikke bare rettet til deg Jonek, men nå er jeg lei av å høre at Lars Petter Hansen hadde klart seg godt i TL... Han var knallgod i 2. divisjon, men klarte jo ikke en gang å hevde seg i 1. divisjon... Jeg vet ingenting sikkert, men jeg mener at han ikke holder 1. divisjonnivå en gang...
Men må si det er hyggelig å høre at han gjør det bra i FK Tøsnberg!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Dessuten var han ikke jevnt god i 2. divisjon før den siste sesongen heller. Hadde selvsagt noe å gjøre med at han spilte en del kant i 4-3-3, men han viste likevel såpass klare mangler at jeg aldri tror han ville gjort seg særlig bemerket i Tippeligaen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914