Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva babla du om F Gjermundsen???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 25 feb 05, 16:35
Nå nettopp på radioen. Hørte bare slutten av intervjuet. Men du var negativ til åssen klubben ble ledet. Og at styringen av klubben måtte tilbake i klubbens hender og ikke dem som bare er med på bølgen...... Makan til piss....

Det er derfor FFK er der dem er idag, at det har kommet nye folk inn utenifra de siste årene........

Det som derimot kan ødelegge klubben er slike som deg, og våpendragere som Forsberg og Drillestad....... Måtte dere aldri styre FFK igjen, for da blir det mange nye år i bakevja........

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 25 feb 05, 18:58
Aner en smule bitterhet het her, fra en mann som var med på å holde FFK nede i så mange år... En ting jeg ihvertfall er glad for er at Forsberg ikke er Konge i FFK lenger.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 25 feb 05, 21:18
Endret: 25 feb 05, 21:18
Går vel en rød tråd her....... Hill jobber for Gjermundsen på Fem Trykk, Hill som mistet jobben som matrialforvalter..... Forsberg har eier interesser i Fem Trykk, Forsberg som tapte stadion valget..... Og jeg har også hørt at FFK har byttet ut Fem Trykk for trykking på drakter........

Mange grunner til å være negativ til ledelsen her Gjermundsen........

Til opplysning!! FFK har på rekordtid kommet tilbake til toppfotballen......... Det er fest i byen hver gang det er hjemmekamp og bortekamp for den sak skyld....... Alt med dagens ledelse som stadig utvikler seg og blir bedre....

FFK er også nå en klubb for hele byen........

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04

Lagt til: 25 feb 05, 21:40
Men alle som leser det han sier,ser at han har noe rett og hvis FFK tar noe til etterretning så blir det bare bedre!!
Men liker ikke at man skal krangle om det i avisene,kan ha møter om slikt!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 25 feb 05, 23:10
Mulig at F Gjermundsen er "inhabil" i sine uttalser, hvis det bedreviteren sier er sant, men han sier det sikkert ikke hvis det er helt på jordet......

Alle kan bli bedre, også ledelsen i FFK.

Får håpe at ledelsen uansett hvem kritikken kommer fra har evne til å se noe i det og hele tiden forbedre seg.

Bever: han tok det jo ikke opp i avisa. Han tok det opp på generalforsamlinga til klubben!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 25 feb 05, 23:39
Endret: 25 feb 05, 23:40
Og la det ikke vær tvil.... Personene Gjermundsen mener styret dilter etter er Eggen og Harry....

Nå har de prøvd i tur og orden et halvt år prøvd sverte dem som har fått klubben tilbake.....

Drillestad skrev ikke brevet alene, han hadde medforfattere, sa Eggen.....

Medforfatterene var vel ganske sikkert Gjermundsen og Forsberg.....

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 26 feb 05, 00:08
Endret: 26 feb 05, 00:23
Svar til Bedrevitern angående Ø.Hill
Han er lovlig Valgt på årsmøte(noe som Egentlig betyr at FFK har dreit på draget)
gjort er gjort sier mange, men å gjøre om et vedtak/valg på et årsmøte på den måten er skuffende, det hadde vel alle syns....
for det andre så jobba jo også han som er matrialforvalter der idag hos Gjermundsen og hill i 5 trykk.
før han tja "stjal" jobben ut av hånda på hill.
Det sier jeg fordi jeg vet hvilket spill som var rundt dette på stadion.
Så selv med mine egene øyne at en vis person gikk rundt å SMISKET med spillerne for å kunne være matrialforvalter.
er jo faktisk 1 til som ble skvisa ut da blant disse gutta(husker ikke navnet på han dessverre)
men enig med at Gjermundsen er bitter
å forstår at Hill kan være bitter

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 26 feb 05, 07:25
Han som er matrialforvalter, jobbet på JePe Trykk mr max, så for meg virker det som du ikke vet så mye........ FFK har blitt en toppklubb og bør ha best mulig folk i alle ledd........ Spillere og trenere ville helt klart ha nåværende matrialforvalter uyelukkende av profesjonelle årsaker......

Enig at det ble gjort en feil når man valgte Hill til jobben, men det har vel også styret lagt seg paddeflat for og beklaget........

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 26 feb 05, 08:54
Takk for at du tør Gjermundsen.

Mener :ffk: fortsatt trenger noen som tør å si de høye herrer/damer i mot, spesielt så lenge FB framstår som rene menighetsblad.

På linje med Gjermundsen føler jeg at denne saken med Ø.Hill stinker.
Mener også fortsatt at det først og fremst er "pengemaskinen" Terje Høili :ffk: kan takke for suksessen de seinere åra. Mener klart og tydelig at det var pengene hans som redda :ffk: ifjor, ikke innkjøpa etter nesa til Harry eller Eggen. Vi så hva deres vurderinger var verdt i første del av sesongen.

Mener også at dersom :ffk: hadde vist seg mer samarbeidsvillig med T.H istenfor for jappene på Værste hadde :ffk: hatt like bra baneplaner (for samme pris) og i tillegg allerede hatt en stor hovedsponsor inne.

Derfor mener jeg fortsatt : " en plassering dårligere en 4-6 plass er en fiasko" Kanskje faktisk at T.Høili hadde spytta i slik at :ffk: skuta hadde hatt kurs mot Royal league.

Vet jeg provoserer , men vet også at mange føler det samme.

Noen vil sikkert også si at jeg tenker kortsiktig, men i fotball må en tenke resultat på kort sikt samtidig som en må klare å legge planer for framtiden.
Føler også foresten av Mokkelbost har lukket seg inne i sitt "lønnkammer", men håper iallefall på at han klarer å hoste fram en hovedsponsor før 1.kamp sjøl om det er "ulovlig" sent.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 26 feb 05, 09:04
Problemet til Gjermundsen, Forsberg og Drillestad er at de ikke lenger er blant de høye herrer i FFK lenger........ Heldigvis.....
Og en sponsor som furter fordi han ikke får bestemme hvor ny stadion skal ligge, klarer ihvertfall jeg meg godt uten......
Det tror jeg også FFK gjør, da de dette år har større budsjett enn i fjor, selv uten Høili som hovedsponsor....

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 28 feb 05, 15:15
Jeg tror FFK blir styrt etter demokratiske prinsipper, og det er jo bra!
Tror ikke Gjermundsen behøver å drive med forvarstale for Henning Forsberg, han klarer seg og er verd sin vekt i gull. Jeg er takknemmelig for hva han har gjort for klubben. FFK levde også på 1990-tallet, takket være Henning Forsberg... Rettere sagt "ære være Henning Forsberg!"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914