Gherland McDonald
Mot Moss var han en konstant trussel. Wiig kom ikke til en eneste sjanse i første omgang, når han spilte spiss. Etter pause, da kampen tok seg opp, så herjet McDonald med Mosseforsvarene gang på gang.
Han er i ferd med å bli det spilleren vi håpet han skulle være. Og for guds skyld Drillo; La han få slippe til. Talenter modnes ikke på benken.
Gi meg en god grunn til at han skal slite benken? Er det ikke plass til ham som spiss (en plass jeg ble meget overrasket over at han behersket) pga. at West kommer tilbake. Så la ham få spille venstrekant da. Han er langt bedre en både Wiig og Stian J.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
La oss selge hele laget!!
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 23 feb 05, 21:07
Endret: 23 feb 05, 21:08
Jeg har trodd lenge og tror fortsatt at han får mye spilletid i år.
Garro tror jeg ligger litt lenger fra en plass på laget., ikke fordi han ikke er like god, men fordi det er større konkurranse om plassene på midtbanen.
Mc Donald er mere allsidig og kan spille både spiss, venstrekant og høyrekant. :D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Tror egentlig han heter Yherland . Men klubbens sider sier Gherland. Tror egentlig at managementet vet best men.
Skal vi si McDonald da....
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Tror egentlig han heter Yherland . Men klubbens sider sier Gherland. Tror egentlig at managementet vet best men.
Skal vi si McDonald da....
Eller Herman..
Opprinnelig postet av Vidar
Eller Herman..
Hvorfor ikke, HamKam`s nigerianske spiss kalles jo bare Anders...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
(mel: mcdonals kjenningsmelodi)
"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914