Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen P. har bestemt seg for å bli i FFK.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 feb 05, 17:46
Har dette vært nevnt før ?

Så akkurat på TV-Østfold at han har bestemt seg for å bli i FFK.

Hva skjer nå da ? Skal de prøve å pushe noen andre til andre klubber ???

:rolleyes:

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 21 feb 05, 17:54
Høres ikke bra ut.
Håper ikke dette hindrer klubben i å forsterke laget ytterligere.

Momo har jo forsvunnet, og hvis hornseth forsvinner også er det vel to ledige plasser i troppen?
Jeg antar at Ramberg fyller den ene, og det virker på Drillo som at en spiss er førsteprioritet etter Ramberg.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 21 feb 05, 18:51
Jørgens kontrakt går vel ut i sommer, så helt krise er det vel ikke om han blir til den tiden.

Men er det virkelig positivt for ham selv og hans fotball fremtid? Jeg tror ikke det. Det blir nok en løsning.

Uansett hva som skjer med Jørgen, så blir det nok to spillere til som blir overflødige, tror jeg. Hvem disse to blir, blir jo spennende å se.

Mitt tips går på at ihvertfall følgende spillere ligger i faresonen:

Helland, Peters og Koskela.

---------------------------

FFK på toppen i 2005

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 21 feb 05, 23:08
Endret: 21 feb 05, 23:09
Han sa noe sånt som at ingen klubber han er interessert i å spille for har vært i kontakt, så da ser det rimelig mørkt ut mtp at han forsvinner, Moss har jo vært i kontakt og han går på skole i særp så da skal han nok trene med FFK et halvt år, kan være at noe dukker opp men....

Stemmer at kontrakten går ut i sommer, så da er det ikke så aller verst, kanskje blir det en forsterkning i sommer istedet.

Hvos en av de 3 du nevner skal ut regner jeg med det blir koskela.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 21 feb 05, 23:36
Hehe, Jørgen P gjør seg selv en skikkelig bjørnetjeneste. Hvilken TL eller 1.div klubb er villige til å gi han en sjanse når de vet han er typen som sitte kontrakta ut, selv om han ikke skulle klare arbeidsoppgavene!
Jeg sier ikke at han er god nok, men tror kanskje han bør finne seg noen bedre rådgivere.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 21 feb 05, 23:57
Håper egentlig kosso blir i klubben. Tror han er en av de som blir enda litt bedre om vi spiller med fem på midten.

Selvfølgelig er det ikke noe krise om han går, men ville heller sett at røn eller garro gikk til en 1.div klubb på lån et år. Akkurat det hadde kanskje ikke frigjort så altfor mye midler, men jeg tror de hadde hatt godt a det.

Engasjert hovedtribunist!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 22 feb 05, 00:05
Endret: 22 feb 05, 00:09
Opprinnelig postet av Julekake
Selvfølgelig er det ikke noe krise om han går, men ville heller sett at røn eller garro gikk til en 1.div klubb på lån et år. Akkurat det hadde kanskje ikke frigjort så altfor mye midler, men jeg tror de hadde hatt godt a det.

Skulle gjerne sett Røn gjøre en hel sesong på lån i et topp 1. divisjonslag, da helst ett i nærheten så han kunne trent med FFK en gang i uken eller noe. F.eks. Sandefjord.

Problemet med utlån er at dersom spilleren ikke får mye spilletid, så ender han opp kun med deltakelse på treninger med lavere nivå enn han burde være på, og da burde han heller vært og trent med FFK og slitt tribunen der.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 22 feb 05, 00:22
Jeg tror ikke Michael Røn engang er i nærheten av å være aktuell for salg eller utlån.
Røn er en av Drillos favoritter, mye pga. hans løpskapasitet. Om han ikke klarer å spille seg til en fast plass i år, så er han nok en av de spillerne som Drillo vil ha med seg et godt stykke inn i fremtiden.:D
Dersom stallen blir slanket med ytterligere to spillere, tror jeg det blir Helland (har ikke fart nok i bena) og Peters (all round spiller som i øyeblikket ikke passer noen steder).

Men det blir sikkert et vanskelig valg.:mad:

FFK på toppen i 2005

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 feb 05, 01:04
Jeg støtter snæb1. det jeg har sett når røn har vært på bana er bra og gutten jobber bra. Han er bra nok. Jeg tror Søderstjerna og peters.. Søderstjerna er jo bare skada og dem kan jo ikke finne noe galt med han.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 22 feb 05, 01:23
Søderstjerna sier selv at han nå er så godt som 100% skadefri, har trent godt en stund og føler seg i meget god form.

Det skal bli spennende og se ham fremover nå. Blir han like bra som han var det siste året han spillte i Sverige, så har vi noe å glede oss til.

Jeg hadde tidligere nesten mistet troen på ham, men synes nå det lyder lovende når han nærmest friskmelder seg selv.:D

FFK på toppen i 2005

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 feb 05, 01:43
Endret: 22 feb 05, 01:44
Söder kan bli hvor frisk han vil - men å forsvare plassen som FFKs best betalte vil han nok aldri gjøre. DESVERRE...

- men det er vel ikke noe gunstig tidspunkt å la han gå på. Tenker på kompensasjoner og sånn, men det gjør jo rom for plass i lønnsbudsjettet.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 feb 05, 02:04
Håkan blir nok her også denne sesongen, og jeg har tro på at han kan gjøre en god sesong. Han har jo fått spolert store deler av oppkjøringen til sine to første sesonger grunnet sykdom og skade, men skal etter sigende ha bedre grunntrening i kroppen foran årets sesong. Det er ikke vanskelig å se potensialet av en storspiller i Håkan, så krysser fingrene for at han får ut alt i denne sesongen. Det hadde vært skikkelig morsomt.

Og herregud hvor drittlei jeg er av at folk hele tiden trekker frem hva han angivelig får i lønn hver gang man diskuterer Håkan...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 22 feb 05, 08:52
Opprinnelig postet av Costanza

Og herregud hvor drittlei jeg er av at folk hele tiden trekker frem hva han angivelig får i lønn hver gang man diskuterer Håkan...

Enig der!

Når det gjelder hvem som "må" forlate klubben, tror jeg hverken Helland eller Peters er blant dem. Helland har vel skrevet en ny ettårskontrakt før denne sesongen og får nok bli. Peters er en spiller som kan brukes overalt, bortsett fra på keeperplass :) Han har selvtilliten i orden, tør å gjøre en dragning eller to... Kjekt å ha en sånn spiller i stallen. Men om han er en spiller etter Drillos hjerte er en annen sak.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 feb 05, 09:07
Jeg har trua på Håkan i år. Som Costanza sier, man ser konturene av at han er en klassespiller. Dersom han holder seg noenlunde skadefri i år, tror jeg han kan bli en hit i TL, akkurat som han var i Allsvenskan. Så får han heller tjene det han gjør..

Etter det jeg så i østfoldhallen på søndag, ble jeg overbevist om at helland bør bli sparka ut av klubben. nå har han gjort to dårlige kamper etter hverandre, og en spiller som jørgen var jo mye bedre. stian tror jeg også kan ligge i faresonen.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 22 feb 05, 11:35
Tenk om det hadde fungert sånn, en spiller gjør etpar dårlige kamper og får sparken :)
Det går ikke an å gjøre sånt med folk som er under kontrakt vettu, då må han i tilfelle ville det selv, og det tror jeg det er stor sannsynlighet for han vil hvis han får singaler om lite spilletid.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 22 feb 05, 11:39
Håkan og Peters er jo to spillere som bare mangler småting før de kan bli virkelig gode TL spillere.
Eller rettere sagt, Håkan har vist i Landskrona at han er en toppspiller, bare så synd han har blitt satt så mye tilbake med året i Singapore, kyssesyke og veldig hemmende skader. Håper på 4-5-1 med Håkan i en indreløper-rolle.

Peters trenger jo bare å få heva blikket litt og bli bedre til å sende fra seg ballen på rett tidspunkt, så har vi en klassespiller på henda!

Vi må jo i det minste håpe på at minst et par av spilleren blomster i år, samt at noen av de faste viser bedre stablilitet (Hører dere? Ja dere, Risholt og Ringberg :p )

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 feb 05, 13:57

Men forsvare plassen som FFKs best betalte spiller, har han vel aldri gjort.

Når det per dags dato står på penger om FFK skal forsterke laget ytterligere, så kan det jo ikke legges skjul på at Håkan opptar store deler av dette lønnsbudsjettet.

Men ingenting vil være bedre en at Håkan lykkes. Men han har vel aldri vært den helt store som vi trodde han skulle være.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 feb 05, 14:05
hei pss. jeg støtter deg i det du sier om Håkan og jeg kan ikke forstå hvorfor vi skal egentlig satse på den gutten, men jeg håper han viser seg bra da.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 feb 05, 15:10
Opprinnelig postet av pss

Men forsvare plassen som FFKs best betalte spiller, har han vel aldri gjort.

Raio er klubbens best betalte spiller. ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 22 feb 05, 15:16
Raio er verdt hver krone, uansett hvor mye han tjener.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914