Jørgen P. har bestemt seg for å bli i FFK.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av pss
Opprinnelig postet av Costanza
Og herregud hvor drittlei jeg er av at folk hele tiden trekker frem hva han angivelig får i lønn hver gang man diskuterer Håkan...
Men forsvare plassen som FFKs best betalte spiller, har han vel aldri gjort.
Raio er klubbens best betalte spiller. ;)
Oki, da var ikke mine kilder sikre nok, beklager det. Men min holdning er likevel den samme, han er iallfall blandt de som tjener desidert mest.
Går det an å sammeligne viktigheten av Raio og Stjerna?
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jeg ønsker gjerne at vi beholder Håkan, og at han lykkes på banen for oss i år. Men stallen må slankes hvis det skal gjøres rom for forsterkninger.
Og det er vel det vi alle øsnker oss, er det ikke?
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Jeg gjentar til det kjedsommelige at et FFK supporterforum burde gjøre det det gir seg ut for. Nemlig å support(engelsk for støtte) FFK. Da først og fremst laget. Laget består blant annet av spillerene.
Det topper seg liksom når "Patrioten" mener at det kan bli vanskelig å bli kvitt Blixt og Wiig før sesongen!
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nivået på innleggene kan jo diskuteres, men det må jo være rom for kritiske innlegg......... Alle kan ikke vite alt eller være bedrevitere....
Veldig sant det du sier gett:D
Selv vet jeg ikke alt, men har valgt å legge meg på en linje som stiller litt krav til research;)
Selv om jeg kjenner til deler av FFK-systemet relativt godt (ihvertfall til en utenforstående å være), så må jeg innrømme at jeg aldri har kommet over noen gode kilder som gjør meg i stand til å uttale meg om lønnen til enkeltspillere.... Så som du sier, kvaliteten på en del innlegg her kan diskuteres:D
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Jeg tror ikke jeg ville vært i stand til å oppleve denne gleden hvis jeg var opptatt av hvor overbetalte spillerene er eller at ledelsen og treneren er ubrukelige.
For meg handler det om å ta del i en opplevelse jeg ikke vil være foruten. Jeg støtter derfor gladelig opp om de som gjør meg denne opplevelsen til del. Nemlig alle de som til enhver tid aksler den rød-hvite drakta.
Det å ha fulgt FFK opp fra 2. div har vært en stor fest. Alle var invitert. Synd hvis ikke alle har hatt det like gøy som meg.
Du påpeker noe av det viktigste i fotballen, nemlig det positive engasjementet den skaper!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Nyt det, ingenting varer evig, ikke engang RBK-dominansen...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914