Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen P. har bestemt seg for å bli i FFK.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 feb 05, 15:23
Hehe, nå har denne tråden sklidd veldig ut fra hva som er topic :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 feb 05, 16:36
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av pss
Opprinnelig postet av Costanza
Og herregud hvor drittlei jeg er av at folk hele tiden trekker frem hva han angivelig får i lønn hver gang man diskuterer Håkan...

Men forsvare plassen som FFKs best betalte spiller, har han vel aldri gjort.

Raio er klubbens best betalte spiller. ;)

Oki, da var ikke mine kilder sikre nok, beklager det. Men min holdning er likevel den samme, han er iallfall blandt de som tjener desidert mest.

Går det an å sammeligne viktigheten av Raio og Stjerna?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 22 feb 05, 16:51
Er det noe poeng å diskutere spillerlønninger her? Håkan var vel blant de best betalte spillerene i klubben i 1.div. Men, hva så?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 feb 05, 17:14
Det som vi ønsker å få frem er at skal vi få tak i forsterkninger til sesongstart, så må det frigjøres plass i stallen. Jeg mener at Håkan kan være en av de som må gå, pga. av at han er en av de som tar opp størst plass i lønnsbudsjettet og ditto gir størst rom for forsterkninger. Han har vist å ikke være den klassespillerne vi trodde han var.

Jeg ønsker gjerne at vi beholder Håkan, og at han lykkes på banen for oss i år. Men stallen må slankes hvis det skal gjøres rom for forsterkninger.

Og det er vel det vi alle øsnker oss, er det ikke?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 22 feb 05, 17:16
Husker bråket rundt Jørgens siste kontrakt........ Han fortjente bedre, mente han........ Ledelsen har nok skrevet en del dårlige kontrakter de siste to år....... Jørgen, Hornseth, Mommo, kosso og Hagen er noen som har hatt eller har altfor gode kontrakter i forhold til kapasitet. Derfor er de også vanskelig å bli kvitt før kontraktene går ut........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 22 feb 05, 17:19
Jeg tror vi kan føye til Martin Wiig og Lars Blixt selv om sesongen ikke har begynt har jeg mine tvil til disse.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 22 feb 05, 17:23
Det jeg så av Blixt mot Molde synes nå jeg var ganske positivt......

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 22 feb 05, 17:36
Selv om Håkan er blant de best betalt, så ligger han nok ikke mange prosentene over de andre. Synes derfor det er helt håpløst å stadig dra frem dette. Det er ikke bare å gi spillere under kontrakt sparken.

Jeg gjentar til det kjedsommelige at et FFK supporterforum burde gjøre det det gir seg ut for. Nemlig å support(engelsk for støtte) FFK. Da først og fremst laget. Laget består blant annet av spillerene.

Det topper seg liksom når "Patrioten" mener at det kan bli vanskelig å bli kvitt Blixt og Wiig før sesongen!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 22 feb 05, 17:42
Nivået på innleggene kan jo diskuteres, men det må jo være rom for kritiske innlegg......... Alle kan ikke vite alt eller være bedrevitere....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 22 feb 05, 17:50
Det jeg mente med Martin og Lars, var ikke at de skal bli vraket før sesongen starter, men at de muligens vil to nye spillere som er feilkjøp av klubben.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 22 feb 05, 18:07
Endret: 22 feb 05, 18:08
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nivået på innleggene kan jo diskuteres, men det må jo være rom for kritiske innlegg......... Alle kan ikke vite alt eller være bedrevitere....

Veldig sant det du sier gett:D

Selv vet jeg ikke alt, men har valgt å legge meg på en linje som stiller litt krav til research;)
Selv om jeg kjenner til deler av FFK-systemet relativt godt (ihvertfall til en utenforstående å være), så må jeg innrømme at jeg aldri har kommet over noen gode kilder som gjør meg i stand til å uttale meg om lønnen til enkeltspillere.... Så som du sier, kvaliteten på en del innlegg her kan diskuteres:D

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 22 feb 05, 18:24
Jeg tror FFK, med dagens stall, vil gjøre en god sesong. Jeg gleder meg til serien starter. Den følelsen av spenning på kampdagen og stemningen under kampene er ubetalelig.

Jeg tror ikke jeg ville vært i stand til å oppleve denne gleden hvis jeg var opptatt av hvor overbetalte spillerene er eller at ledelsen og treneren er ubrukelige.

For meg handler det om å ta del i en opplevelse jeg ikke vil være foruten. Jeg støtter derfor gladelig opp om de som gjør meg denne opplevelsen til del. Nemlig alle de som til enhver tid aksler den rød-hvite drakta.

Det å ha fulgt FFK opp fra 2. div har vært en stor fest. Alle var invitert. Synd hvis ikke alle har hatt det like gøy som meg.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 22 feb 05, 18:28
Endret: 22 feb 05, 18:29
Særdeles godt skrevet, kanogvetalt! Føyer meg på deg der!

Du påpeker noe av det viktigste i fotballen, nemlig det positive engasjementet den skaper!

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 22 feb 05, 18:36
Skulle ønske flere heller tok seg tid til å nyte det faktum at vi har et tippeligalag, fremfor å dyrke frykten for nedrykk. Vi er endelig blitt priviligerte igjen, og får oppleve toppfotball på nært hold.

Nyt det, ingenting varer evig, ikke engang RBK-dominansen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 feb 05, 09:23
God sagt siste 3 innlegg.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914