Tommy Øren
Er dette en mann for oss??? Noen som vet hvor han er...fortsatt i sogndal??
Hvis det er sånn at vi skal ha 2 nye spisser ville jo dette vært en fin forsterkning, som også kan spille venstre ving.... En plass jeg mener vi fortsatt ikke har et klart førstevalg...
Hvis det er sånn at vi skal ha 2 nye spisser ville jo dette vært en fin forsterkning, som også kan spille venstre ving.... En plass jeg mener vi fortsatt ikke har et klart førstevalg...
---------------------------
Lenge leve hjørnet
Har ikke fått med meg at han har skiftet beite, så regner med at han fremdeles holder til i Sogndal. Virker å ha stagnert etter sitt lange skadeavbrekk, og vil nok definitivt ikke styrke FFK. Kun som stallfyll, og det trenger vi ikke.
Kan sette han litt i samme bås som Martin Wiig. Begge er spisser og har i ung alder vist at de har stort potensiale, men overhodet ikke klart å utvikle seg videre, snarere tvert i mot, det siste drøye året.
Kan sette han litt i samme bås som Martin Wiig. Begge er spisser og har i ung alder vist at de har stort potensiale, men overhodet ikke klart å utvikle seg videre, snarere tvert i mot, det siste drøye året.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Er enig i det, men det kunne absolutt ha vært en spiller å ta en nærmere kikk på....
Skadefri var jo han en av de bedre i landet her....
Mange spillere trenger også et miljøskifte.....
Syns vi kunne tatt han inn på prøve et par uker jeg!!!
Skadefri var jo han en av de bedre i landet her....
Mange spillere trenger også et miljøskifte.....
Syns vi kunne tatt han inn på prøve et par uker jeg!!!
Lenge leve hjørnet
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 20 feb 05, 00:59
Endret: 20 feb 05, 00:59
Denne spilleren har jeg nevnt som en mulighet tidligere, han er en spennende spiller, men er også litt skeptisk til å hente enda en spiller som må utvikle seg for å være god nok......hadde likevel vært spennende da....
Lenge leve "hjørnet"!
Skal vi hente Tommy Øren, bør det kun være hvis vi velger å knytte til oss to spisser i tillegg til de vi har.
Spissforsterkning nr. 1 bør være i landslagsklasse, dvs. minst like god som Brian West. :D
Spissforsterkning nr. 1 bør være i landslagsklasse, dvs. minst like god som Brian West. :D
FFK på toppen i 2005
Han er selvfølgelig ikke den spissen vi SKAL ha, men som du sier skal vi ha 2 syns jeg han KANSKJE kunne vært fin....i tillegg til at han kan spille venstre ving....
Lenge leve hjørnet
Da er vi helt enig, #87.:D
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914