Husk meg
Brukernavn
Passord

I dag er det 50 dager til seriestart

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 feb 05, 13:11
Hvordan er stå i klubben, utifra spilleforsterkninger, treningsresultater slanking av stall og eventulet en ny spiss.
Sesongoppkjøringen er vel ganske lik slik den var i fjor. Mye skader, skuffende spillerkjøp, dårlige treningsresultater.
Vil påstå hvis vi ikke klarer å få tak i en kvalitetspiss, tror jeg vi må kjempe for å klare oss i år. Grunnen til det er ganske enkel, hvis Brian blir mye skadet rakner hele angrepet vårt, noe treningskampene har bevist i år, Markus er får dårlig som ensomspiss.
Når det gjelder slankingen av stallen, ser det vel ikke så altfor lyst ut til at vi kan kvitte oss med de,
Jørgen ser det ut til at ingen vil ha, Dag Frode Hornseth sier han vil spille for ett bedre lag i 1. divisjon, det er vel tvilsomt, Pors ønsker å teste han, men de prøver andre alternativer også.
Det betyr hvis de ikke forsvinner, da er muligheten liten til at får noen ny spiss. Ledelsen sier at ingen nye hvis ikke kvitter oss med noen. Og vips så tror jeg at vi er nedrykkskandidat.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914