Kampen mot moss
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hylekoret er igang...
er det så rart kanskje?
Når de begår akkurat samme feila som i fjor:
1,Ingen forsterkninger
2,Tynn tropp
3,Resultatene i treningskampene snakker vel for seg selv..ikke imponerenes
Og i tillegg til dette
1,Mangler Hovedsponsor,og skal de ut å handle,trenger de penger...Og uten hovedsponsor klart ennå..så vet man ikke hvor mye man kan få inn på dette,noe som fører til at de venter med "dyre"spillerkjøp
2,49!!!dager til seriestart,forsterkningene som forhåpentligvis kommer burde allerede ha vært her..bør få de sammspilt med resten av laget fort som mulig
3,Har ennå ikke klar å finne klubb til alle de som må forlate klubben hvis nye forsterkninger skal hentes
så er grunn til å være skeptisk til hva de egentlig driver med på kontorene sine...kaffe og kaker dagen lang?:confused:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
:confused:
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Fredd
jeg er så forbanna på drillo så jeg kan ikke få sagt det nok.. han sitter der like uberørt og tar livet med ro mens laget hans spiller som et småguttelag! nå er det krise! SPARK DRILLO, før det er for sent!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
nå må det jammen meg være lov å reagere for noen og enhver. dette ser ikke bra ut, kan ikke huske å ha sett ffk så dårlig, spesielt i 1.omg. skulle ikke sagt noe om det bare var denne kampen, men vi taper jo hver eneste kamp!Nå er du litt ute å kjøre er jeg redd for. gå i deg selv nå da. Jeg sier som drillo sier det: vil heller at FFK skal tape alle treningskamper. Bare serie vi vinner serie kamper.. Gi drillo tid
jeg er så forbanna på drillo så jeg kan ikke få sagt det nok.. han sitter der like uberørt og tar livet med ro mens laget hans spiller som et småguttelag! nå er det krise! SPARK DRILLO, før det er for sent!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Men, det positive i denne kampen var jo uten tvil hans erik ramberg! den gutten hever FFK betraktelig. hans erik og bertelsen var de beste i dag.
Alex-Lund Hansen: Bruk stemmen din når du skal ut å plukke ball, fult kaos i eget felt virker det som!
FFK: Skjerp dere!
ajg: litt overilt å sparke drillo etter noen treningskamper vel,? men er enig i at det ikke ser ut som om han bryr seg om hva som skjer ute på banen, bare sitter å glor, får håpe han er litt mere aktiv i pausa, så jo ut som det var flere av FFK spillerne som våkna til 2 omg.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Men ajg, blir du særiøst ikke flau når du leser gjennom innelegget ditt!! JEG blir jo flau på dine vegne jo.. SPARK drillo etter 1 måneds jobb faktisk..
Noen ganger bør du kanskje tenker før du skriver...
Pættærnæ døm hang og slang!!
Deja vu!
Nå må ledelsen brette opp erma og åpne pengesekken.
Vekk med de udugelige og inn med kvalitetsspillere takk!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Drillo
GET REAL!!!
Tippy
Opprinnelig postet av sveinung
...den ledelsen som tok oss fra dypet av 2. divisjon til survival i TL på kortest mulig tid er altså udugelig?????
GET REAL!!!
Den "ledelsen" heter KNUT THORBJØRN EGGEN!!!
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Opprinnelig postet av Fredd
Er det noen som vet hvorfor Roger ble tatt av banen etter 20 min?
Tror han hadde en skade i benet...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
GET REAL noch ein mal!!
Opprinnelig postet av Rødhvit
Opprinnelig postet av sveinung
...den ledelsen som tok oss fra dypet av 2. divisjon til survival i TL på kortest mulig tid er altså udugelig?????
GET REAL!!!
Tippy
"De tok oss fra mørkets dal til TL på kortest mulig tid."
Det kommer til å bli en evig hvilepute for noen, akkurat samme folka som pusset pokaler i 20 år, det er jeg rimelig sikker på, det må gå an å sette spørsmåltegn når det er så begredelig som det FFK viser, men igjen hele laget er jo konstant skadet, hele greia virker HELT håpløs for tiden, dette er nøyaktig det samme som ifjor, lurer på hva ledelsen egentlig tenker om sitauasjonen, jeg hadde ikke fått sovet om natten.
Det at folk sier den og den skal sparkes er bare frustrasjon akkurat der og da, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å gjøre akkurat det samme i år igjen...
Opprinnelig postet av Rødhvit
kunne ikke sagt det bedre selv!!
Opprinnelig postet av keiko
Til Rødhvit: Det er for dumt sagt
hva i all verden begrunner du det der med keiko?skjønnte ikke helt poenget med innlegget,hadde vært fint hvis du begrunna hvorfor,før du sier det er for dumt sagt
Drillo
Til dere som klager på ledelse og trenere nå. Få noen til å lese eventyr for dere før dere legger dere i kveld, så blir det lettere å stå opp imorgen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til dere som klager på ledelse og trenere nå. Få noen til å lese eventyr for dere før dere legger dere i kveld, så blir det lettere å stå opp imorgen.
ja da kan vel du ta runden rundt til alle å lese eventyret om hvor bra ting er i ffk for tida:Og at resultatene,spillertroppen er bra nok:o
eventyr er jo like sant som hvor bra ting er pr dags dato i klubben:)
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914