FFK - Molde
755 tilskuere følger kamper i Østfoldhallen og foreløpig leder Molde 3-1 etter at Ringberg kan oss ledelsen etter 20 minutter...
Og dette laget skal i følge noen ha som målsetning å spille blant de 4-6 beste for å unngå en fiasko i årets sesong?
FFK stiller dog ikke med det sterkeste mannskapet, det gjør vel ikke Molde heller.
Er det bare jeg som får følelse jeg hadde i fjor, da vi overhodet ikke lyktes i treningskampene? Vi trenger vel snart en seier for å få litt selvtillit inn i laget igjen?
Jeg er ikke her for å svartmale det hele, men vet bare at gamlingen som heier på Molde, kommer til å ringe senere i kveld med noen tåpelige gloser...
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Må også si at jeg virkelig ikke skjønner hvorfor Risholt begynte på benken...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Angående sjanser, det stod i hvert fall at Wiig var utrolig inneffektiv i dag...
Ikke at det er noen krise at vi tapte, men jeg er redd at det i år, som i fjor vil komme en slags "taper"-mentalitet inne i hodene på spillerne om vi ikke begynner å vinne treningskampene!!
Som sagt, ikke noe panikk her i gården, men tap er tap uansett hvordan man vrir og vender på det!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Positivt: Lars Blixt, Trond Erik Berthelsen, roger risholt og hans erik ramberg, de kjemper my og kommer godt ut av mange dueller(roger og hans erik spilte kun i 2 omg) generelt kom FFK til mange store sjanser i begynnelsen av 2 og det var tidvis bra og meget bra spill da.
Negativt: Alexander, Tor, ringberg. alex må bruke stemmen mer, organisere spillerne forran seg. Tor var nok preget av at han har hatt lang "ferie" fra fotballen, var absolutt ikke i "godt gammelt slag". Ringberg, taper mange dueller, faller så fort en spiller kommer i nærkontakt og mangler fart!
Resten spilte en tålig jevn kamp.
Totalt sett etter mitt syn: terning kast 3 på FFK.
Men, er heldigvis lenge til seriestart og minner om at raio, bora og brian er ute.
Ikke veldig skeptisk til FFK`s sjangser til å ta poeng i årets TL, men kanskje litt betenkt med tanke på at det begynner mistenkelig å ligne fjorårets oppkjøring....
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Syns faktisk Blixt var stabilt god defensivt, men var lite med frem.
Berthelsen var god offensivt, men syns han til tider slet defensivt. Mister totalt markeringen på 3-1 målet til Molde.
Er mulig Røn var god i første, men i andre omgang synes jeg han løp mye, men dessverre mest imellom. Hansi, derimot, var god det lille han spilte.
Brenne er positiv helt frem til den siste pasningen. Da gikk det dessverre litt galt.
Synes heller ikke Ringberg var spesielt dårlig i andre omgang, og han scora jo et mål, så forferdelig kan han ikke ha vært.
Men dette er nå bare mine meninger rabla brått ned på usedvanlig dårlig grunnlag;)
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
:p
Gode sidebacker. Begge offensive. Bertelsen meget rask.
Markus god, men Wiig ligger for mye ute på venstre. Hansi meget god de 20 minuttene han spilte. Roger trygg og Fr.stad lå periodevis høyt med midtbanen og presset og lagde mange sjangser.
Kampen burde vi vunnet klart. Ellers mye bedre enn i fjor, og Marcus virker klart farligere i år !!
Gleder meg !:p
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
To subjektive meninger blir visst aldri til en objektiv...
Opprinnelig postet av moxi
Markus god, men Wiig ligger for mye ute på venstre.
Kanskje ikke så rart? Venstrevinger pleier det... Og det var det han spilte i dag i 4-5-1.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Minusene mine går til:
Alex (håpløs opptreden på 1-1 målet), Tor, Helland, Peters
Plussene går til:
Ringberg, Enerly, Risholt, Bertelsen
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
ellers tror jeg FFK kommer til å gjøre det betraktlig bedre i år enn i fjor, men folkens, Rome wasn`t buildt in one day...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
La oss selge hele laget!!
Lund Hansen: Usikker, helt stum. Ikke bra.
Bertelsen: Positiv. En lynhurtig back. Likte holdningen hans når han gjorde en av få feil. Det ble svart i øya på`n.
Trondsen: Hjelpesløs, håper det retter seg.
Helland: Taper mange hodedueller. Uvant kost fra den kanten.
Blixt: Svak kamp. Kan vikariere for PAC. Trodde det var påbudt med leggskinner. Han spilte kamp med knøtteskinner. Patetisk. Her lurer vi på hvorfor det er så mye skader. Som arbeidsgiver bør FFK kreve at spillerne har fullgode leggskinner. Forbanna jåleri.
Røn: Evighetsmaskin. Mange bra løp, spesielt i 1.omgang.
Peters: Svak. Virker som om ting går litt for fort rundt ham. Har ikke tempo nok.
Enerly: Herlig spiller: Det ene raidet som han kombinerer med Brenne var verdt inngangspengene alene.
Brenne: Samme som Røn. Han også var bedre mot IFK, men fullt godkjent.
Wiig: Jobber utrettelig. Får godkjent.
Ringberg: Uvurderlig. Binder opp masse folk til enhver tid. Blir vanskelig uten spissmakker. Så bedre ut så lenge Røn og Brenne orket å komme på løp.
Risholt: Selvfølgelig konge på midten. Kunne sluttet med å hoppe over ballen på dødball. Alle vet at Enerly tar det. Måtte le når han gjorde det samme på landslaget.
Ramberg: Positiv. Litt redd for at han og Risholt blir litt like.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914