Et lesestykke om fotball relatert vold!!!!!
www.klanen.no
Gå til Klansidern og les hva Kjell Grønningen skriver om fotballvold.
Dette er bra saker og den klart riktige veien å gå for norsk supporterkultur!
Takk Kjell!
Gå til Klansidern og les hva Kjell Grønningen skriver om fotballvold.
Dette er bra saker og den klart riktige veien å gå for norsk supporterkultur!
Takk Kjell!
Direktelink
(forstod ikke helt hva Jonek mente med `Klansidern`, så her er linken i tilfelle andre er like trege som meg...)
Bra skrevet da, av Klanen-fyren!
(forstod ikke helt hva Jonek mente med `Klansidern`, så her er linken i tilfelle andre er like trege som meg...)
Bra skrevet da, av Klanen-fyren!
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
jeg er ennå tregere :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
han mente vel at man skulle gå inn på klanssidene (altså klanen.no), også ser man artikkelen med en gang.
Uansett, en knallbra artikkel som jeg stiller meg 100% bak. Casuals=TAPERE
Uansett, en knallbra artikkel som jeg stiller meg 100% bak. Casuals=TAPERE
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg trodde ikke at folk var så trege, men jeg regnet med at når jeg skrev www.klanen.no var nok. Men det var vel en overvurdering av www.ffksupporter.net sine brukere.
Håper på at direkte linken som ble lagt inn under mitt første innlegg hjalp de mest keitete internett brukere fram til det knallgode innlegget av Kjell Grønningen.
Håper på at direkte linken som ble lagt inn under mitt første innlegg hjalp de mest keitete internett brukere fram til det knallgode innlegget av Kjell Grønningen.
bra skrevet av denne klanen personen!
Norsk TL har en flott supporter kultur, bortsett fra noen vif supportere som angriper døde ting på stadion da:ffk: (de angrep og ødela en høytaler ved klokkesvingen gjorde de ikke?):ffk::ffk:
Norsk TL har en flott supporter kultur, bortsett fra noen vif supportere som angriper døde ting på stadion da:ffk: (de angrep og ødela en høytaler ved klokkesvingen gjorde de ikke?):ffk::ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914