Husk meg
Brukernavn
Passord

Skader og skadeforebygging

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 feb 05, 16:16
Ifølge Fredrikstad Blad er nå flere sentrale spillere ute med skade...og det får meg til å tenke. Når jeg tenker meg godt om har jeg vel ikke hørt om annet enn skader den siste tiden. Det får meg til å lure litt...har FFK veldig mye skader? Gjøres det noe galt i skadeforebyggingen? Har andre klubber like mye skader? Kan noe gjøres? Alle innspill som er med på å berolige meg med tanke på skadesituasjonen mottas med stor takk!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 feb 05, 17:32
8.februar: Ifølge ressurstrener Arne Skaug alle spillerne er skadefrie og kan spille .

Ifølge ressurstrener Arne Skaug har FFK nå en tilnærmet skadefri tropp. Det vil si at samtlige 25 spillere i troppen faktisk kunne spilt dersom det sto om viktige poeng.

Kan begynne å lure på hva som er riktig

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 15 feb 05, 18:16
Godt det er flere som reagerer litt på berg-og-dal-banen når det gjelder skadene. Den ene dagen er alle friske, uken etterpå er halve laget borte...

Føler liksom at vi aldri stiller med de beste spillerne, og det er jo ikke ideelt med tanke på at det ikke er så lenge til seriestart. På tide å samkjøre en førsteellever med Drillo som trener nå.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 feb 05, 18:21

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 15 feb 05, 19:03
Tror nok at de fleste er kvitt plagene etter skader, men at de ikke stiller til kamp før de har et visst treningsgrunnlag av frykt for å slå opp skadene igjen.

Drillo sier ikke at de omtalte spillerne er skada, han sier at de ikke er 100%.

Slik jeg ser det er det en viss forskjell der.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 feb 05, 22:48
tror vi kan slappe av med skader nå. sikker på at det går den rette veien :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 18 feb 05, 23:21
Og nå er vi igang igjen...FFK`s skadeliste er så lang som et vondt år i følge FB. Er det virkelig vanlig med så mye skader? Noe må da være galt...ser ingen grunn til at dette skal bedre seg av seg selv frem mot seriestart. Hva gjør vi da, når halve troppen er ute med skade midt i serien?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 19 feb 05, 04:46
Endret: 19 feb 05, 04:47
Vil påstå at resurs trenere og fysioterapauter har rimelig god kontroll på det som skjer, eventuelle forsterkninger ville nok blitt hentet inn vist skadene hadde vært av en alvorlig grad. Ellers så erdet forskjell på og trene og det å sparke kamp. belastningen er en helt annen i trenings situasjon en i en kamp situasjon. Det som bekymrer meg mest er at de som er nest best ikke benytter sjansen pga skadene til å spille seg inn i varmen. Blir foresten artig at JP får sjansen og håper han tar den. Ellers er jeg bekymret over at FFK kun skal spille med 10 mann, men dette er kanskje for å syke ut Måss.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 19 feb 05, 09:13
er det underlaget i østfoldhallen som ikke har blitt noe bedre mtp skader??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 19 feb 05, 10:33
Slapp av folkens...

Skader er aldri moro. Men det er faktisk spillere på den "skadelista" som kunne spilt dersom det var Tippeligakamp idag. Årsak: Rett og slett fordi de ikke vil presse dem for tidlig.

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 feb 05, 10:46
Er FFK spesielt utsatt for skader ? I forhold til andre TL-lag.
Det kan virke sånn, uten at jeg har veldig god oversikt over alle skadde spillere andre steder så virker det som det er spesielt mye i FFK.
Det var akkurat det samme ifjor, får håpe de prøver å finne ut av hva det kan komme av....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914