Gresvik banket av FFKs juniorer
Det er flott og lese dette også. Selv savner jeg å høre noe nytt om FFK, men dette er også morro og lese siden dette er en del av fremtiden :D
les her
les her
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Gresvik sliter om dagen de.. Hørte småguttelaget deres gikk på en smell i helga også! Er nok ikke lett og være gresvik-gutt om dagen! :D
Engasjert hovedtribunist!
Ja vi fikk kjørt oss på søndag! Men til våres unnskyldning gikk kampen i Østfoldhallen, hvor FFK har flere treninger i uka + at de trener på merkur. Tempoet ble vel den vesentlige forskjellen ettersom FfK-jr fikk boltre seg på de store flatene.
Hadde kampen gått i trondalen, eller en annen bane, er jeg rimelig sikker på at resultatet ville vært annerledes:)
Men all ære til FFK jr. De imponerte meg kraftig og jeg vil bli overasket om dette ikke er det beste jr-laget på mange mange år.
Julekake: Det er absolutt ikke tungt å være gressvik-gutt om dagen. Det ser riktig bra ut med tanke på 3. div til året!
Det kan jeg love deg:D
Så gå å ta deg è bolle!!!!
:p
Hadde kampen gått i trondalen, eller en annen bane, er jeg rimelig sikker på at resultatet ville vært annerledes:)
Men all ære til FFK jr. De imponerte meg kraftig og jeg vil bli overasket om dette ikke er det beste jr-laget på mange mange år.
Julekake: Det er absolutt ikke tungt å være gressvik-gutt om dagen. Det ser riktig bra ut med tanke på 3. div til året!
Det kan jeg love deg:D
Så gå å ta deg è bolle!!!!
:p
Pættærnæ døm hang og slang!!
Tarik bør få prøve seg i en NM kamp eller no får A-laget til FFK i år..
Har vist oss noen oppvisninger i disse treningskampene i vinter , vi sjeldent har sett maken til!
Har vist oss noen oppvisninger i disse treningskampene i vinter , vi sjeldent har sett maken til!
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Vi har noen virkelig bra juniorer, ja. Men så gjenstår den virkelige testen; om de fortsetter utviklingen over i seniorfotballen.
Det blir spennende å se!
:ffk:
Det blir spennende å se!
:ffk:
Gressvik vil gjøra det bra døm! Var freske mot Råde hvertfall, på grus!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914