Hvorfor gjør ikke FFK det..?
Kan ikke fatte hvorfor FFK alltid skal være så hemmelighetsfulle, og at vi hver gang det skjer no, stiller med Forbausende (enten blide eller sure) blikk..
Det er greit at klubben ikke har så mye midler å rutte med med tanke på forsterkninger og at de vil prøve å holde ting hemmelig hvis de føler seg økonmisk presset av andre klubber.. men utenom det stiller jeg meg veldig uforstående til den hemmelighetsfulle strategien til FFK.
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Her må det faktisk penger og hard arbeid til, ingen grunn til å bli late og fete fordi det har gått bra de foregående årene.
Fortsetter det som det har gjort etter sesongslutt kan vi fort ende opp med den vanlige negativitetsbølgen som ofte følger oppgangstider (feks: Petter Solberg, Rosenborg, landslaget). Eller enda værre likegyldig media og supportere.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
jeg har ikke mye godt å si om ledelsen i ffk. jeg har et eksempel: en jeg kjenner har vært trofast vakt på stadion i en rekke år, selvsagt helt gratis. måten han og de andre vaktene blir behandla på av ffk-ledelsen er under enhver kritikk.
jeg håper snart alt kommer fram i lyset, og at de lederne som ikke har noe i ledelsen å gjøre, blir sparka rett ut døra. stiller meg også undrende til hva positivt arve mokkelbost har tilført klubben..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
jeg har ikke mye godt å si om ledelsen i ffk. jeg har et eksempel: en jeg kjenner har vært trofast vakt på stadion i en rekke år, selvsagt helt gratis. måten han og de andre vaktene blir behandla på av ffk-ledelsen er under enhver kritikk.
Vel ajg da kan vel også du slutte å være hemmelighetsfull, og heller si hva slags dårlig behandling de har fått ?
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Og ajg: Begrunn det du mener om dårlig behandling av vaktene er du snill??
Pættærnæ døm hang og slang!!
Et godt og velment tips! :D
-Hva skjer med invetstorpoolet som skulle vært i orden i forrige uke.
-FFK har hatt møte med Henning Forsberg denne uken om i forhold til kjøp, eller salg av aksjer til Stadion.
Fra FB 3. februar.
– Henning har nå kommet med et nytt toveis bud. Han har høynet aksjeverdien noe i forhold til tidligere, og tilbyr at han enten kjøper ut klubben eller at klubben kjøper ut ham, opplyser FFK-leder, Bjørn Jensen. FFK vil behandle det hele kommende uke.
Dette er informasjon som FFK kunne kommet ut med om de ville, men som de ikke gjør, er det rart folk begynner å lure på om de har blitt en lukket klubb.
At klubben holder kortene tett til brystet når det gjelder nye spillere er fullt forståelig. De hadde vel dårlig erfaring med for stor åpenhet foran sesongen 2004 og bestemte seg for å holde dette lukket innenfor klubbens vegger i fremtiden.
Når det gjelder arbeidet med sponsorkabalen så synes jeg det også er veldig forståelig at klubben ikke kan gå ut med noe informasjon, før hele kabalen er lagt ferdig.
Det jeg savner på fredrikstadfb.no er en type informasjon lignende slik Patrioten viser til.
En slags "FFK direktørens tanker" burde absolutt være en oppgave for Arve Mokkelbost, feks hver 14 dag.
FFK på toppen i 2005
ja jøss, jeg kan si alt jeg vet:
1. vaktene får ikke en dritt for alle de timene de legger ned i ffk.
2. ledelsen har en generelt arrogant holdning overfor vaktene. de blir mer sett ned på, enn verdsatt.
3. det har kostet vaktene penger å være vakter på stadion. en hel del ting har de måtte betale en egenandel på for å få.
4. veldig uklare, mangelfulle og motstridende opplysninger om hvordan ting skal være og hvordan ting skal bli gjort.
5. det hele toppet seg da ffk ba til avslutningsfest for vaktene, og vaktene måtte selv betale egenandel både på mat og drikke. det var liksom takken for at de har stilt opp gratis!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det var akkurat slik jeg tenkte og..
Men fins det noe vi kunne gjort med det??
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Jeg håper noen som har direkte berøring med disse tingene som du kritiserer, kan bekrefte eller avkrefte om dette er riktig eller ikke.
Personlig kjenner jeg noen av vaktene og var på en juleavslutning sammen med dem på Mets. Der hørte jeg ingen av de klagene du kommer med og ikke var det noen egenandel heller. Alt var gratis både mat og drikke i rikelige mengder.
Men dette var kanskje ikke den avsluttningsfesten som du henviser til?
Til ffkfmv!
Det var akkurat slik jeg tenkte og..
Jeg tror bare en eller annen må foreslå dette overfor direktøren, så er han sikkert positiv. :D
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914