Husk meg
Brukernavn
Passord

Söderstjerna boikotter pressen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 feb 05, 12:18
I følge TV Østfold vil ikke Håkan Söderstjerna uttale seg til pressen. Begrunnelsen er at han vil ha en lav profil rundt seg selv.
Er det sanheten tro, eller kan det være at Drillo har gitt bskjed til Håkan at han må finne seg en ny klubb, noe han ikke vil kommentere

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 10 feb 05, 12:29
Jeg tror det er sant at Håkan ønsker en lavere profil. Han har jo vært veldig snakkesalig og ambisiøs på egne vegne tidligere, noe som har ført til et forventningspress som han ikke har levd opp til.

Sikkert lurt av ham å holde kjeft, jobbe hardt og vinne tilbake en fast plass på laget. Kanskje vi får se en Håkan som er så god som han selv har hevdet at han er? Det hadde vært noe det!!!:D

---------------------------

La oss selge hele laget!!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 10 feb 05, 12:53
Det er vel uansett feil å boikotte pressen. Det virker ganske spesielt, og vel ikke i tråd med det Eggen har sagt tidligere om folkelig klubb osv.

Han har fått egne store ord om seg selv tilbake rett i fleisen, men det må ha tåle.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 feb 05, 12:56
Synes det er helt greit. "Boikotte" er et sterkt ord, og det er ikke sikkert Håkan selv har brukt dette begrepet (?), men at han ønsker å trekke seg litt tilbake fra media og høflig takke nei på forespørsler en stund fremover, det ser jeg ingenting i veien med.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 10 feb 05, 13:04
Jeg ser faktisk endel ting i veien med det. Han er en godt betalt fotballspiller, et idol for mange, det er god kultur for åpenhet og direkte prat i norsk fotball. Å plutselig slutte å prate med mediene er spesielt. Hva om en topp politiker sa det samme?

Jeg mener ikke at han skal stille opp på alt mulig rart, om hvordan været er, favorittfiskeplass og sånt uvesentlig dilldall, men å svare når noen spør om noe som angår ens spillers hverdag er for meg ren høflighet.

Men: jeg godtar at andre mener noe annet, selv om jeg er uenig :D

:ffk:

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 feb 05, 13:14
Var et morsomt intervju ihvertfall, svarte på masse spørsmål når han i utgangspunktet ikke ville snakke med pressen :)

Tror ikke det er noe dramatisk bak dette.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 10 feb 05, 13:23
Det er på tide at Håkan lar munnen hvile, og bena stå for pratinga:D

La oss selge hele laget!!

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 13 feb 05, 11:59
Så akkurat det aktuelle intervjuet nå...

Hvordan noen kan kritisere Håkan på bakgrunn av dette intervjuet fatter jeg ikke. Den røde tråden i det Håkan sier er jo bare det at han ønsker å holde en lavere profil, dette med presseboikott var det nok heller TV Østfold som gjorde et nummer ut av:D

Og intervjuet i seg selv var jo både morsomt og med glimt i øyet;)

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 feb 05, 14:34
Hvor fant du det intervjuet?

Og det kan jo være lurt å holde en lavere profil, slik at han ikke skaper så store forventninger om seg selv som han har gjort de forrige årene ;)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 feb 05, 16:41
det er lite nyheter fortiden :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 feb 05, 20:45
Er helt enig igjen, keiko.
Noen av sakene som dukker opp på forumet nå er rett og slett syltynne.:D

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914