Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem er den neste som skal ut?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 feb 05, 12:13
Nå har Drillo vraket, Mommo, Jørgen Pettersen og Dag Frode Hornseth.
Fem spillere skal ut, hvem blir den neste på listen?
Stian Johnsen,Mikael Røn, eller kanskje Roger Helland.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 feb 05, 12:14
Jeg tror ikke det forsvinner noen flere, dersom det løser seg med Jørgen Pettersen og Hornseth. Kanskje én til, men ser ikke for meg noen flere.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 10 feb 05, 12:34
Jeg trur værtfall ikke at Mikael Røn blir den neste som må gå.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 10 feb 05, 12:36
Så lenge det det ikke kommer erstattere for de som forsvinner så er det vel like greit å ha de? For ettersom jeg skjønner så har vi ryddet plass til to forsterkninger til nå, og det er vel det Drillo ønsker?

Er bedre å ha noen ikke fullt så gode i bakhånd enn å ikke ha noen der i hvert fall...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 10 feb 05, 12:59
Noen stallfyllere må ut for at vi skal få storfisker inn. Det er et enkelt regnestykke.

Men hvem det er, er jo en annen sak. Mommo, Hornseth, Jørgen er ikke gode nok for fast plass i Tippeligaen i dag (kanskje Jørgen senere?), i den samme kategorien befinner vel også Stian og Håkan seg. Røn er en lovende indreløper, som kanskje bør gå på utlån snart hvis han ikke er påtenkt endel innhopp. Helland er jeg sikker på at blir i klubben. Veldig nyttig både som midtstopper og på midtbanen

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 10 feb 05, 13:38
Stian er en klassisk ving, med potensiale. Dessuten har han nettopp fått 2 års kontrakt, så han blir hos oss.

Røn kommer til å få en del spilletid i 451 formasjon.

Der i mot tror jeg vi kan ha sett det siste fra Tero Koskela. Han har ikke slått til, vil få lite spilletid så lenge Roger R er i form, og jeg tror Drillo også vil foretrekke Helland forran Koskela.
(dette er hva jeg tror, har ikke hørt noe i denne retning)

La oss selge hele laget!!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 10 feb 05, 13:53
Kan ikke se så mange spillere til vi skulle kvitta oss med nå, kanskje Tero.
Får bare håpe ting ordner seg for både Hornseth og Jørgen P. snart så vi får henta noen nye, i verste fall kan de jo bli ut kontraktstiden og ta opp plassen til eventuelle forsterkningen :|

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 13:53
Hvis Hans Erik Ramberg kommer opp på høyt nivå igjen, så tror jeg også han vil stille foran Koskela i køen...

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 10 feb 05, 14:50
Jeg tror ingen flere forsvinner, men hvis det blir flere så tror jeg nok Tero er først i køen ja. Blir hvertfall veldig skuffe hvis Stian eller Røn går, men det er nok ikke aktuelt.

Lenge leve "hjørnet"!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 feb 05, 16:15
hva med søderstjerna da ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 16:19
Håkan skal bli.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 17:06
da bør han vise mer en å sitte skada hele tiden. hørte mange nager på stadion at folk var så skuffa over han å det sier jeg ikke noe på heller

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 17:29
Jeg begynner å bli drittlei at folk på Stadion klager på ham. Men det er gjerne sånn på stadion, hver sesong skal man finne én eller to spillere på eget lag man skal snakke dritt om på tribunen. I fjor var det Håkan og Vebjørn. Før der var det Vebjørn og Alex Forsberg. Ofte er det så forbanna usaklig, så blir mye mer irritert på dét!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 10 feb 05, 17:42
Alle som spiller i den riktige drakta skal støttes!!!!

Jeg har personlig sansen for Håkan, ogh håper han viser hva som bor i ham denne sesongen.

Jeg mener (som flere andre her) at Tero antakeligvis er den spilleren som er lengst unna førsteelveren. Spesielt med tanke på at Ramberg sansynligvis signerer iløpet av kort tid.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 18:02
ja da er det vel på tide å støtte hornseth da ikke bare slenge dritt om han sånn som jeg har lest flere ganger bare for at han har slutta i drakte syns jeg ikke det er rett

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 18:09
Opprinnelig postet av keiko
ja da er det vel på tide å støtte hornseth da ikke bare slenge dritt om han sånn som jeg har lest flere ganger bare for at han har slutta i drakte syns jeg ikke det er rett

Enig.
Håper han kommer til en klubb hvor han får spilletid å utvikler seg i riktig retning igjen...

Men det er nok riktig tidspunkt for ham og skifte klubb, i og med at det er mange foran ham i køen på spissplass.

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 18:19
til JJunior

ja det er rett sakt, men mange her inne sier champis osv og håner han. sånn fortjener ingen. jeg leste ikke slik da mommo gikk

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 10 feb 05, 18:39
Ros til Keiko for å vise gode holdninger. Synes du fortjener ros når du gjør noe bra siden du har fått så mye kjeft.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 10 feb 05, 19:01
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg begynner å bli drittlei at folk på Stadion klager på ham. Men det er gjerne sånn på stadion, hver sesong skal man finne én eller to spillere på eget lag man skal snakke dritt om på tribunen. I fjor var det Håkan og Vebjørn. Før der var det Vebjørn og Alex Forsberg. Ofte er det så forbanna usaklig, så blir mye mer irritert på dét!

Da bør du tenke på grunnen til folk klager på dem...de må jo levere varene,noe ikke vebjørn og Håkan har gjort...skjønnte ikke helt poenget ditt med det innlegget?selvfølgelig ska det klages hvis spillerne ikek gjør jobben og presterer...nevn en klubb i verden det ikke skjer i?Er ikke snakk om å finne noen bare for å snakke dritt om...hadde de prestert så hadde ikke folk klaga på de,så enkelt er det

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 19:06
Endret: 10 feb 05, 19:07
Poenget er at folk har bestemt seg på forhånd. Man plukker ut noen mobbeofre på eget lag, og man f.eks. kan høre surmumlingen over hele stadion når en av disse spillerne blir byttet inn... Det jeg også er drittlei er alt snakket om lønnen til Håkan og at han må prestere bedre fordi han tjener X kroner i året (folk sier jo forskjellige summer her hele tiden, men alle vet at deres sum stemmer). Jeg er bare så drittlei det fordi det er så utrolig usaklig og forutinntatt. Det blir liksom "in" å ikke like den og den spilleren, en håpløs "gjengmentalitet" på tribunen. Og når mange nok mener at en spiller er håpløs uansett hva han gjør, så blir jo det etterhvert en sannhet... Idioti.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 19:35
Jeg vil anta at spillerene leser inholdet på dette forumet også. Tror ikke det er særlig oppbyggende for en spiller at hanfår kraftig kritikk av egne supportere. Om han ikke yter det han skal, er det det sportslige apparatet i klubben som får evaluere dette. Og bare de.
Jeg motstår ikke fristelsen til å gjenta tidligere ordkløveri. Dette forumet heter FFK supporter. Direkte oversatt betyr det "de som støtter Fredrikstad Fotball Klubb". Jeg finner det derfor urimelig at FFK spillere henges ut på dette forumet. Det er forskjell på å hevde at en spiller bør sitte på benken, og det å hevde at klubben bør kvitte seg med vedkommende i svært negative ordelag.

FFK har ikke posisjon eller økonomi til å velge spillere på øverste hylle. Derfor er spillerkjøp til en viss grad gambling. Noen slår til og andre ikke. Nå som det er bestemt at Hornset skal forlate klubben kan man vel si at han fikk sjansen, nådde ikke helt opp og lykke til videre.

Jeg antar at noen vil kalle kritikken jeg kritiserer "konstruktiv kritikk". Da da en kikk i fremmedordboka først, og slå opp "konstruktiv". Hvis det er noen her som tror at det er konstruktivt og oppbyggende at supporterene kritiserer egne spillere, har jeg følgende tips. Ikke sats på en karriere som psykolog.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 10 feb 05, 20:06
Når det gjelder Hornseth, lå vel dette egentlig i korta allerede fra han ble kjøpt inn.
Dette ikke for å "drite" han ut, men en reserve på Bryne som hadde rykka ned, var vel også den gang ikke noe superkjøp.

Neste mann på vei ut er selgsagt Jørgen. Han leter jo allerede.
Etter det kommer etter min mening,
(ike i prioritert rekkefølge)
Håkan, har kosta mer enn han smaker.
Helland på hell....
Kosso, tetter igjen den eventuelle inbytter rolla.

Dernest spørs det selvsagt på hvem som kommer inn.

Fortsatt "
`The future so bright I gotta wear shades":cool: Dette tiltross for at hovedsponsor ikke er på plass enda :)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 20:09
til kanogvetalt. tusen takk :D

Costanza: jeg hørte en gang da jeg var på stadion og hornseth kom på bana at dem ikke likte det, men jeg sa: "gi gutten litt tid" og det stemte han skåra for ffk mot TIL og slikt bør huskes.. hva har søderstjerna gjort liksom i 2004 som kan huskes ??

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 10 feb 05, 20:24
hva har søderstjerna gjort liksom i 2004 som kan huskes ??

tja.. han scoret vel årets første hjemme mål.... men ellers er det ikke mye å skryte av...

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 20:24

Han scoret vel 5 mål og hadde også noen målgivende?

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 20:31
til Costanza: det er slik jeg mener, vi har problemer med å se hva han har gjort for oss og 5 mål er da lite. gutten bør vise seg i 2005.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 20:54
Er vel ingen midtbanespillere i klubben som scoret mer?

Uansett, det var ikke poenget mitt.

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 21:18

Håkan sin utligning mot VIF på hjemmebane etter at Tourray`s klarering treffer Ringberg husker jeg meget godt.
Mener han lobba over Tourray med høyrebeinet. FFK ble forøvrig frarøva 2 poeng av dommern den kampen om jeg ikke husker helt feil...
(Serdeles subjektiv vurdering:D)

Alle vil huske forskjellige ting fra en sesong, Keiko. Selvom jeg forventa (mye) mere av Håkan foran forrige sesong, vil det ikke si at jeg ikke husker noen glimt av ham.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 10 feb 05, 22:01

Poenget er at folk har bestemt seg på forhånd. Man plukker ut noen mobbeofre på eget lag, og man f.eks. kan høre surmumlingen over hele stadion når en av disse spillerne blir byttet inn... Det jeg også er drittlei er alt snakket om lønnen til Håkan og at han må prestere bedre fordi han tjener X kroner i året (folk sier jo forskjellige summer her hele tiden, men alle vet at deres sum stemmer). Jeg er bare så drittlei det fordi det er så utrolig usaklig og forutinntatt. Det blir liksom "in" å ikke like den og den spilleren, en håpløs "gjengmentalitet" på tribunen. Og når mange nok mener at en spiller er håpløs uansett hva han gjør, så blir jo det etterhvert en sannhet... Idioti.

100 prosent enig i hvert ord, Costanza!

Er greit at en del spillere ikke har slått til, men la dem ihvertfall få gjøre sine feil før folk kritiserer. Prøv og se for dere selv i denne situasjonene folkens:

Du skal byttes inn på en fullsatt Fredrikstad stadion, og er fullstendig klar over at prestasjonene dine har variert i det siste. Du ønsker virkelig å vise deg fra en bedre side. Idet du går fram mot midtstreken hører du bare 3500 mennesker sukker bak deg på hovedtribunen...

Man trenger ikke akkurat være rakkettforsker for å skjønne hva det gjør med en selvtillitt som neppe er på topp fra før....

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 10 feb 05, 22:37
Veldig bra "A.Scheie"! Helt enig i at man skal støtte spillerne 100% når man er på stadion. Jeg er derimot uenig med "kanogvetalt" om at man ikke kan kritisere spillerne som gjør det dårlig på dette forumet. Det er nettopp derfor vi har et slikt forum, og hvis spillerne presterer dårligere av det, foreslår jeg at de lar være å lese her inne. Profesjonelt er det hvertfall ikke.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 05, 22:55
Jeg håper at dere er enige i at vi skal støtte spillerne 100% også har støtta hornseth for han fortjener det selv om fakta er at han ikke er god nok for å bli med så trenger han en stor takk og kansje vi bør synge for han :D

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 10 feb 05, 23:26
Endret: 10 feb 05, 23:29
Også helt enig med deg, ajg, når du sier det er greit å kritisere spillere her på forumet. Men det bør være en forutsetning at det har et minimum av saklighet... Det er i og for seg realt å mene at en spiller ikke er god nok, men det å henge ut enkeltspillere som "kokkos-spillere" eller "stallfyll" blir bare for usaklig og dumt i mine øyne...

EDIT: Tror heller ikke at det er spesielt mange av spillerne som leser dette forumet. Jeg vet ihvertfall at det er en del av dem som ikke en gang gidder å lese nyhetsartikler relatert til dem selv...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 feb 05, 08:57
FFK har ikke posisjon eller økonomi til å velge spillere på øverste hylle. Derfor er spillerkjøp til en viss grad gambling. Noen slår til og andre ikke. Nå som det er bestemt at Hornset skal forlate klubben kan man vel si at han fikk sjansen, nådde ikke helt opp og lykke til videre.

De har vel økonomi til det, et budsjett på 37 millioner sier vel sitt.
Lyn har et mindre budsjett enn FFK, de har flere profiler enn FFK.
Budsjettmessig burde klubben ha penger til gode spillere.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 11 feb 05, 10:47
Til Patrioten.

Ok at de har et budsjett på 37 mill. Men det skal dekke administrasjon, reiser, trenere og spillerlønninger. I Norge kan RBK, VIF og Brann i større grad enn FFK velge fra øverste hylle. RBK på grunn av sterk økonomi, de to andre fordi de har rike onkler som kan skyte inn penger til spillerkjøp. Disse tre klubbene får også mye oppmerksomhet og er derfor attraktive.

Når jeg sier at en klubb som RBK i større grad enn FFK kan velge fra øverste hylle, mener jeg at det er støre utenlandske klubber som velger først.
RBK er vel den klubben, til tross for sin posisjon, som har brukt mest penger på spillere som ikke har slått til.

Slik jeg ser det er det to ligaer på spiller markedet i Norge. De andre Norske tippeligalagene kjøper spillere så billig som mulig nedover i divisjonene. Er de heldige med at de slår til, kna de selge dem dyrt til RBK, VIF og Brann. RBK, VIF og Brann kjøper spillere fra andre norske klubber, og selger dem ut av landet for en langt høyere pris.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914