Hvem er den neste som skal ut?
Fem spillere skal ut, hvem blir den neste på listen?
Stian Johnsen,Mikael Røn, eller kanskje Roger Helland.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Er bedre å ha noen ikke fullt så gode i bakhånd enn å ikke ha noen der i hvert fall...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Men hvem det er, er jo en annen sak. Mommo, Hornseth, Jørgen er ikke gode nok for fast plass i Tippeligaen i dag (kanskje Jørgen senere?), i den samme kategorien befinner vel også Stian og Håkan seg. Røn er en lovende indreløper, som kanskje bør gå på utlån snart hvis han ikke er påtenkt endel innhopp. Helland er jeg sikker på at blir i klubben. Veldig nyttig både som midtstopper og på midtbanen
Røn kommer til å få en del spilletid i 451 formasjon.
Der i mot tror jeg vi kan ha sett det siste fra Tero Koskela. Han har ikke slått til, vil få lite spilletid så lenge Roger R er i form, og jeg tror Drillo også vil foretrekke Helland forran Koskela.
(dette er hva jeg tror, har ikke hørt noe i denne retning)
La oss selge hele laget!!
Får bare håpe ting ordner seg for både Hornseth og Jørgen P. snart så vi får henta noen nye, i verste fall kan de jo bli ut kontraktstiden og ta opp plassen til eventuelle forsterkningen :|
Lenge leve "hjørnet"!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Jeg har personlig sansen for Håkan, ogh håper han viser hva som bor i ham denne sesongen.
Jeg mener (som flere andre her) at Tero antakeligvis er den spilleren som er lengst unna førsteelveren. Spesielt med tanke på at Ramberg sansynligvis signerer iløpet av kort tid.
Opprinnelig postet av keiko
ja da er det vel på tide å støtte hornseth da ikke bare slenge dritt om han sånn som jeg har lest flere ganger bare for at han har slutta i drakte syns jeg ikke det er rett
Enig.
Håper han kommer til en klubb hvor han får spilletid å utvikler seg i riktig retning igjen...
Men det er nok riktig tidspunkt for ham og skifte klubb, i og med at det er mange foran ham i køen på spissplass.
ja det er rett sakt, men mange her inne sier champis osv og håner han. sånn fortjener ingen. jeg leste ikke slik da mommo gikk
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg begynner å bli drittlei at folk på Stadion klager på ham. Men det er gjerne sånn på stadion, hver sesong skal man finne én eller to spillere på eget lag man skal snakke dritt om på tribunen. I fjor var det Håkan og Vebjørn. Før der var det Vebjørn og Alex Forsberg. Ofte er det så forbanna usaklig, så blir mye mer irritert på dét!
Da bør du tenke på grunnen til folk klager på dem...de må jo levere varene,noe ikke vebjørn og Håkan har gjort...skjønnte ikke helt poenget ditt med det innlegget?selvfølgelig ska det klages hvis spillerne ikek gjør jobben og presterer...nevn en klubb i verden det ikke skjer i?Er ikke snakk om å finne noen bare for å snakke dritt om...hadde de prestert så hadde ikke folk klaga på de,så enkelt er det
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914