Husk meg
Brukernavn
Passord

Hornseth er ikke ønsket mer!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 09 feb 05, 17:57
Da var Hornseth ferdig også.. Han er vel ett talent men kan vel si at jeg har litt delte meninger om han, fint at han scora det viktige 1-0 målet mot Tromsø, men tror ikke jeg har sett en spiller som har satt så mange baller over klubbhuset i min tid på Stadion..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 feb 05, 17:58
Endret: 09 feb 05, 18:48
Kan ikke akkurat si at det er sjokkerende. Hornseth har fått sine sjanser og er dessverre ikke god nok. Med dette så er det nok rimelig klart at klubben ønsker å kvitte seg med Hornseth, Jørgen P og Momo.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 feb 05, 18:30
Vegard Skogheim og Kongsvinger er en tilhenger av Dag Frode Hornseth, kanskje han er på vei dit.Skogheim, Hornseth øverset på ønskelisetn

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 feb 05, 18:38
Lykke til Hornseth

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 09 feb 05, 19:41
På tide :D

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 09 feb 05, 19:51
Endret: 09 feb 05, 19:51
Opprinnelig postet av Patrioten
Vegard Skogheim og Kongsvinger er en tilhenger av Dag Frode Hornseth, kanskje han er på vei dit.Skogheim, Hornseth øverset på ønskelisetn

Den artikkelen er fra 2003....
Er ikke sikkert at Hornseth er like aktuell der i gården lenger.

Håper Hornseth finner seg en klubb hvor han får tillitt og utvikler seg i riktig retning.
Han stagnerte desverre i FFK.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 09 feb 05, 20:10
SKANDALE!

NEida :D på tide å få ut kokkos spillere!

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04

Lagt til: 09 feb 05, 20:20
FFK forever - du bør tenke over at det er en person som mister levebrødet sitt, og synes du er teit og vel flåsete. Horseth har ikke slått til, men han scoret utligningsmålet mot Sogndal og seiersmålet mot TIL. Han burde fått spille den siste kampen mot Viking etter en veldig god kamp mot Tromsø. Hvis han er på vei ut, synes jeg alle sanne FFK-supportere skal ønske ham lykke til i stedet for å slenge skit. Det har han ikke fortjent.

Tippy

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 feb 05, 20:55
enig med deg sveinung

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 09 feb 05, 21:00
Endret: 10 feb 05, 02:36
Vel Sveinung... Når man ikke holder mål så bør man få høre det!
Tippeligaen er ingen Søndagsskole!

Glad vi er kvitt Hornseth og ønsker han lykke til videre!

Og apropo flåsete Sveinung, det er ikke jeg som skriver Horseth, men du!

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 09 feb 05, 21:04
Er faktisk enig med FFK forever, deilig å bli kvitt stallfyll.

Men uansett lykke til videre, jeg for min del spretter champisen..

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 09 feb 05, 21:41
Opprinnelig postet av pss
Er faktisk enig med FFK forever, deilig å bli kvitt stallfyll.

Helt enig,var aldri noe hit i ffk,fikk sine sjangser men imponerte ingen...

uansett..lykke til vidre

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 09 feb 05, 22:05

Han er ikke borte ennå da. Han sa i intervjuet at han ikke er interessert i 2. divisjon eller bunn av 1.divisjon.. Med to år igjen av en brukbar kontrakt med FFK så er det godt mulig han velger å bli. Jeg synes ikke han har fått så mange muligheter i FFK. Er det noen som kan si sikkert at han ikke ville scoret minst 11 mål hvis han hadde spilt samtlige seriekamper for FFK? Det ville han nok greid. Men klart nok treneren har rett til å velge hvem han vil satse på, det trenger ikke være "rettferdig". Konkurransen er tøff i fotball og det er sikkert en fordel med endel faste spillere som gir kontinuitet i opplegget.
Men for at fotballen ikke skal bli en helt rå kjøp og kast-lek, hvor mennesker blir brukt som ting, så er det iallefall viktig at kontrakten blir respektert. Hadde Hornseth fått en kjempeutvikling kunne FFK solgt ham for mange millioner. Fordi det er gått annerledes betyr ikkedet at FFK slipper unna sine forpliktelser.
Mulig det er best for ham sportslig å gå til et dårligere lag, men det får være hans valgt.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 feb 05, 01:46
Hornseth har hatt en merkverdig utvikling i sitt fotball liv.
Som 17 åring var han et kjempetalent, og det var jo derfor han ble hentet til Rosenborg.
Det er vel ingen overdrivelse å si at hans unge talent ikke har hatt en forventet utvikling.
Derfor er det også helt riktig av FFK å gi ham beskjeden om å finne seg en annen klubb.
Dersom han finner seg en annen klubb, og det gjør han sikkert, så er det positivt for FFK, som ønsker å forsterke med en ny spiss og det er først og fremst positivt for Hornseth selv, som kanskje kan finne tilbake til noe av det talentet han hadde i en klubb på et lavere nivå hvor han får spilletid.

Lykke til videre Hornseth.

FFK på toppen i 2005

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 10 feb 05, 09:50
sveinung syntes det var leit at en spiller mistet levebrød sitt. Det har ikke vært mye som har minnet om at han har vært på jobb de gangene han har fått sjansen. Feil innstilling. Alt har sikkert gått på skinner frem til ett visst punkt. Når det butter da må man brette opp ermene og la det stå til. Det har ikke DFH klart/skjønt.
For all del: Lykke til videre

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 10 feb 05, 11:27
Er da ikke uvanlig at en svært talentfull 17-åring ikke slår gjennom, det skjer ofte nok det. Fysisk og mental utvikling er vanskelig å forutse, og det er på det fysiske Daffy kanskje sliter mest.

For all del, han er en bra fotballspiller, men har ikke fått det som skal til for å lykkes uten videre på toppnivå...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914