Hornseth er ikke ønsket mer!!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Patrioten
Vegard Skogheim og Kongsvinger er en tilhenger av Dag Frode Hornseth, kanskje han er på vei dit.Skogheim, Hornseth øverset på ønskelisetn
Den artikkelen er fra 2003....
Er ikke sikkert at Hornseth er like aktuell der i gården lenger.
Håper Hornseth finner seg en klubb hvor han får tillitt og utvikler seg i riktig retning.
Han stagnerte desverre i FFK.
NEida :D på tide å få ut kokkos spillere!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Tippy
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Tippeligaen er ingen Søndagsskole!
Glad vi er kvitt Hornseth og ønsker han lykke til videre!
Og apropo flåsete Sveinung, det er ikke jeg som skriver Horseth, men du!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Men uansett lykke til videre, jeg for min del spretter champisen..
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Er faktisk enig med FFK forever, deilig å bli kvitt stallfyll.
Helt enig,var aldri noe hit i ffk,fikk sine sjangser men imponerte ingen...
uansett..lykke til vidre
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Han er ikke borte ennå da. Han sa i intervjuet at han ikke er interessert i 2. divisjon eller bunn av 1.divisjon.. Med to år igjen av en brukbar kontrakt med FFK så er det godt mulig han velger å bli. Jeg synes ikke han har fått så mange muligheter i FFK. Er det noen som kan si sikkert at han ikke ville scoret minst 11 mål hvis han hadde spilt samtlige seriekamper for FFK? Det ville han nok greid. Men klart nok treneren har rett til å velge hvem han vil satse på, det trenger ikke være "rettferdig". Konkurransen er tøff i fotball og det er sikkert en fordel med endel faste spillere som gir kontinuitet i opplegget.
Men for at fotballen ikke skal bli en helt rå kjøp og kast-lek, hvor mennesker blir brukt som ting, så er det iallefall viktig at kontrakten blir respektert. Hadde Hornseth fått en kjempeutvikling kunne FFK solgt ham for mange millioner. Fordi det er gått annerledes betyr ikkedet at FFK slipper unna sine forpliktelser.
Mulig det er best for ham sportslig å gå til et dårligere lag, men det får være hans valgt.
Som 17 åring var han et kjempetalent, og det var jo derfor han ble hentet til Rosenborg.
Det er vel ingen overdrivelse å si at hans unge talent ikke har hatt en forventet utvikling.
Derfor er det også helt riktig av FFK å gi ham beskjeden om å finne seg en annen klubb.
Dersom han finner seg en annen klubb, og det gjør han sikkert, så er det positivt for FFK, som ønsker å forsterke med en ny spiss og det er først og fremst positivt for Hornseth selv, som kanskje kan finne tilbake til noe av det talentet han hadde i en klubb på et lavere nivå hvor han får spilletid.
Lykke til videre Hornseth.
FFK på toppen i 2005
For all del: Lykke til videre
For all del, han er en bra fotballspiller, men har ikke fått det som skal til for å lykkes uten videre på toppnivå...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914