Bjørnar
Jeg vil bare løfte hatten enda en gang for Bjørnar. Nå har jeg sett ham i tre treningskamper for Sparta (mot oss, Ljungskile, Follo) og fy F så god han er i indreløperrollen. Kanskje han ville blitt omtrent like viktig for oss i nettopp samme rolle under Drillo, men det får vi aldri vite.
Uansett: takk for fine sesonger og viktige scoringer for FFK, Bjørnar. Og lykke til i din nye klubb hvor du storspiller.
Hurra for Bjørnar! :ffk:
Uansett: takk for fine sesonger og viktige scoringer for FFK, Bjørnar. Og lykke til i din nye klubb hvor du storspiller.
Det er forskjell på 2 divisjon og eliteserien!!!!!
Men Bjørnar var god han!!!
Men Bjørnar var god han!!!
Å? Er det forskjell? :cool:
Poenget mitt var vel at laget har spilt meget bra og vunnet mot 1. divisjonslag hittil, og Bjørnar har vært veldig god og sentral.
Det er jo flere av "våre gutter" der enn på FFK :D
:ffk:
Poenget mitt var vel at laget har spilt meget bra og vunnet mot 1. divisjonslag hittil, og Bjørnar har vært veldig god og sentral.
:ffk:
Opprinnelig postet av ffk-thomas
....det er vel derfor de ligger i 2.divisjon og vi i tippeligaen også...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg vil bare løfte hatten enda en gang for Bjørnar. Nå har jeg sett ham i tre treningskamper for Sparta (mot oss, Ljungskile, Follo) og fy F så god han er i indreløperrollen. Kanskje han ville blitt omtrent like viktig for oss i nettopp samme rolle under Drillo, men det får vi aldri vite.
godt flere ser det jeg alltid har sagt, Bjørnar ble direkte missbrukt kvalitetsmessig i FFK...
Ønsker han all hell og lykke i sarpeland
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av ajg
putta penger på deg da?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av ajg
Vel, det er vel noe som heter "Høili-millioner" i denne sammenhengen som sparket i gang...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914