Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo vil ha to nye spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 feb 05, 00:23
Endret: 08 feb 05, 00:31
Og som mange andre tidligere har etterlyst, er det en spiss og en midtbanespiller han kunne tenke seg, men hva mener egentlig Drillo med følgende utsagn? Jeg regner med at det er journalisten som har rotet til noen sitater her:

– Hvilke spilletyper er det du helst ønsker deg i disse posisjoner?

– Vi har Markus som representerer en viktig kapasitet i laget. En spiller som ligner litt på ham kunne vi trengt. Sånn sett skulle vi gjerne hatt en spiller som minner om Brian West, men de finner du ikke så lett.

Vil han ha en spillertype ala Ringberg eller West? Eller rett og slett en kloning av de to? Eller vil han ha en spiller med Ringbergs kapasitet på midtbanen? Dette sitatet var det ikke lett å bli klok på.

f-b.no

PS! Mange morsomme navn i f-b for tiden. Spesielt Tor Fr. Sparre-Enger er en rev på dette: Yherland, Risholdt, Rinberg, Berthelsen, Jaland, Rajo Piroja, Knut Thorbjørn og Mamadou for å nevne noen.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 feb 05, 00:52
Det Drillo mener er vel enkelt og greit at det er lettere å finne en som ligner på Ringberg, enn en som ligner på West.

Men han hadde sikkert ikke sagt nei takk til en kloning heller, Holters.
Jeg tror ihvertfall ikke Drillo ser for seg Ringberg (eller en ny etterligning) i en så defensiv rolle som han hadde store deler av sesongen 2004.

Uansett, Holters, spennende skal det bli å se hva vi ender opp med når det gjelder de siste to annonserte forsterkningene. :D

FFK på toppen i 2005

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 feb 05, 03:25
Drllo uttalte jo for en ukes tid siden at han ville ha en som ligna på ringberg i spillestilen, så det er nok det han mener denne gangen også. han har vel lagt til at han gjerne kunne tenkt seg en spilletype som west også, men det er urealistisk og nærmest umulig.

Jeg håper på Rushveldt og Kvisvik! Hva med dere?

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 feb 05, 03:27
jeg registrerer forøvrig at drillo ikke kommer til å gå ut med noen målsetning i år.. merkelig spør du meg..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 08 feb 05, 14:52
Opprinnelig postet av ajg
jeg registrerer forøvrig at drillo ikke kommer til å gå ut med noen målsetning i år.. merkelig spør du meg..

Det er vel et prinisppielt valg av Drillo, som jeg ikke finner så merkelig. Spesielt i en situasjon hvor FFK er nå. En klar målsetning kan skape uønskede hvileputer.

Alle vet jo at Drillo ikke ønske rå rykke ned, men det er en altfor defansiv målsetning, selvom det nok er et helt fair mål. Velger man Royal leauge som mål, kan den bli for ambisiøs, og umotiverende å strekke seg etter. (A`la det er lite effektiv å prakke på ungen din en målsetning om at han skal få toppkarakter i alle fagene på skolen)

Siste alternativ er en målsetning om å være middelhavsfarer...også et lite egnet mål. Lufta kan gå ut av ballongen i det øyeblikk målet er nådd.

Det kan være skummelt å sette seg mål, når de ikke er åpenbart klare og samtidig oppnåelige.

Opprinnelig postet av holters

PS! Mange morsomme navn i f-b for tiden. Spesielt Tor Fr. Sparre-Enger er en rev på dette: Yherland, Risholdt, Rinberg, Berthelsen, Jaland, Rajo Piroja, Knut Thorbjørn og Mamadou for å nevne noen
..

Greit nok at folk på gølvet (her inne f.eks) staver feil en gang i blant, men man bør forvente mer av de som angivelig skal være proffe innenfor faget...

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen til NRK sporten

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 09 feb 05, 07:32
Det vil vel egentlig ikke forundre meg om midtbanespilleren FFK snakker om er Ramberg.

Hvis dette er tilfelle leter de i realiteten kun etter en spiss.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914