ny venstrekant!!!!
En meget kjent spiller i norsk fotball..
Noen som vet no mer???
---------------------------
Heia FFK
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Godt å få det avklart! :D
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
så spurte jeg et spørsmål om det var noen som hadde hørt no om det samme som meg...
jeg har forresten ikke hørt dette på gata..så bare vent dere så skal dere få se...:ffk:
Heia FFK
Om nå FFK skulle finne på å signere enn venstreving, så får man sikkert høre: "haha, hva var det jeg sa?". Akkurat som om det er sjokkerende gjetning at FFK er ute etter en venstreving.
Selv håper jeg på både en spiss og en midtbanespiller til.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
La oss selge hele laget!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
:ffk:
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Stian Johnsen, Håkan Søderstjerna og Gherland Mc Donald.
Dersom Håkan nå endelig er 100% skadefri, Stian Johnsen endelig tar et nytt steg fram og Mc Donald er/blir så god som noen av oss tror, så trenger vi ikke flere konkurenter til denne plassen, etter min mening.
Derfor bør en ny superspiss absolutt være 1. prioritet .:D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Pr. dags dato har vi 3 spillere som etter min mening sloss om venstreving plassen og det er:
Stian Johnsen, Håkan Søderstjerna og Gherland Mc Donald.
Vel, nå leser jeg f-b.no at Drillo mener Garro er nærmest en plass på laget av de to fra Costa Rica, og med tanke på hvor stor konkurranse det er på den plassen han spiller, så klarer jeg ikke å se det slik at MacDonald skal være en aktuell kandidat til å ta en plass på venstrekanten. Tror faktisk heller at Christian Petersen kan være en aktuell kandidat til den plassen, i tillegg til de andre du nevner.
Da tenker jeg spesielt på om FFK skulle spille i 4-4-2, ettersom Petersen helt klart har bedre defensive egenskaper enn MacDonald. I en 4-5-1 formasjon der i mot, så kanskje...
Men har mine tvil..
Det sier vel også litt om at Drillo mener han har noen ekstremt gode kvaliteter.
Drillo mener at Mc Donald har mye å lære når det gjelder det taktiske, men at han ligger langt foran de fleste når det gjelder teknikk og hurtighet.
Jeg vil tro at det vil være lettere å komme opp på et toppnivå taktisk enn det det er å komme opp på det nivået Mc Donald nå besitter når det gjelder hurtighet og teknikk, for det nivået er etter min mening meget høyt.
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914