Nytt om hovedsponsor
Det var heller ingen potensielle sponsorer som de hadde avtaleforhandlinger med.
Dette er kanskje årsaken til at nye spillere er lagt på is .
Sjakktrekket med å komme på kant med fredrikstads rikeste person ser ut som noe av det dummeste som skjedde i fjor. Hva skjer om det plutselig mangler penger i årets sesong.
Tips til Mokkelbost , kvitt deg meg de 2-3 personene som Høili ikke liker, kanskje han kommer tilbake .
Sist Høili var på stadion, var jo i juli 2004 i følge en av hans salgssjefer.
Tror ikke det blir noe stort tap for FFK om det ryddes i ledelsen
Ja, vi trenger kanskje pengene hans, men en sponsor skal ikke ha noe ord med i laget hva for eksempel spillerkjøp angår.
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hvis det koster ca 10 mill å være hovedsponsor, kan man gå ut ifra at et firma ikke vil bruke mer en max 20% av et reklamebudsjett på dette. La oss si at dette firmaets reklamebudsjett er på ca 3 % av omsetning. Da må altså den potensielle hovedsponsoren omsette for 1,6 milliarder. Det er ikke så mange av disse i Fredrikstad.
Så kan man spørre seg om ikke FFK kan knytte til seg store nasjonale sponsorer. Det er bare det at disse er ute etter det som gir mest oppmerksomhet. Da slåss man med skiskyting, langrenn, alpint, hockey, håndball osv på landslagsnivå. Deretter med mange av de samme på klubbnivå. Innen fotballen slåss man med landslaget og de tre klubblagene som gir mest profilering. RBK, VIF og Brann. FFK er en av mange i røkla.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Dette er ikke snakk om for eller imot Terje Høili.
Det det her er snakk om er at tomroar nok en gang uttaler seg om ting han overhode ikke har peiling på, og selvfølgelig er det nok engang et forsøk på å grave frem negative sider ved FFK administrasjonen.
Er du en nær slektning til Bjørn Drillestad, tomroar? :D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Til tomroar!!
Dette er ikke snakk om for eller imot Terje Høili.
Det det her er snakk om er at tomroar nok en gang uttaler seg om ting han overhode ikke har peiling på, og selvfølgelig er det nok engang et forsøk på å grave frem negative sider ved FFK administrasjonen.
Er du en nær slektning til Bjørn Drillestad, tomroar? :D
er ingen slektning av Drillestad, men er bekymret over at vi kan mangle penger i kommende sesong.
VI er ganske nærme sesongstart og dersom stor sett alle store sponsorer har brukt opp sine midler har vi et stort problem, hvem skal da hoste opp 6-8 mill, da jeg antar det er beløpet de har regnet med fra en ny hovedsponsor.
Det er som kjent ikke lov til å drive med underskudd i en klubb om ikke eierne spytter inn midler, forutsetningen da er jo at eierne har disse midlene.
For å uttale seg slik dere gjør bør man sitte med en ganske god "inside information".
:confused:
Hvis man skal kritisere FFK/FFK administrasjonen utfra alle rykter man hører på byen så vil jeg påstå man kan komme helt galt avsted.
Vet dere egentlig hva det blir jobbet med i FFK akkurat nå?, eller hvilke sponsorer man prøver å få på plass?
Det tviler jeg på at dere gjør, siden dere kan uttale dere som dere gjør. :confused:
FFK på toppen i 2005
Dette har da ikke noe med om dere er dårlige supportere eller ikke, stenhard, forstår ikke hvor du tar det fra?:confused:
Du innrømmer at du ikke vet hva og hvilke sponsorer det blir jobbet med. Og det er jo nettopp dette jeg påpeker, og derfor jeg sier at dere uttaler dere om ting dere ikke har greie på.
:D:D
Men det er jo litt merkelig at du ikke vet hva de jobber med, når du i neste setning sier du vet at det garantert er ett stykke igjen til det er på plass. :D:D:ffk:
Det er vel ikke så merkverdig at klubben nå prøver å få på plass en langsiktig løsning, hvor også den nye stadion på FMV og en fremtidig spillerpool er sentrale momenter.
FFK på toppen i 2005
Jeg kan fastslå Stenhards påstander om at enkelte bedrifter i Fredrikstad ikke har møtt godvilje når de har ønsket å åpne lommeboken. Jeg mener at når bedrifter er villige til å legge igjen noen kroner, så er det bare til å si ja takk og ta imot med begge hender.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
harry hansen
og ikke 99,9 % , det er ikke usikkerhet overhode og den ble sagt midt forige uke
Det spørs om ikke det er en eller annen her som har vridd litt på ordlyden hans, hvis han har omtalt dette tema, noe jeg altså tviler sterkt på.
FFK har i år et sponsor budsjett på 17 millioner kroner. Hvem som bidrar med å fylle opp dette budsjettet og med hvilke beløp kommer til å bli offentliggjort i nær fremtid.
:D
FFK på toppen i 2005
Selv profesjonelle mennesker kan si mye rart om de er frustrerte .
Det er heller ikke sagt til en tilfeldig supporter som Toralf traff på gata.
Om du eller andre mener at jeg har mye rare meninger er en helt annen sak.
hvorfor går du ikke til fredrikstad blad da og forteller din nyhet ?
Opprinnelig postet av tomroar
Selv profesjonelle mennesker kan si mye rart om de er frustrerte .
Det er heller ikke sagt til en tilfeldig supporter som Toralf traff på gata.
Dersom ikke du er en tilfeldig supporter som fikk høre dette, tviler jeg på om det var meningen at resten av oss tilfeldige supportere her inne skulle vite dette... :confused:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Årsaken til at mange ulike saker lekker ut i div. sammenhenger generellt , er jo at de som står kilden nærmest ønsker å vise at de er viktige. Da hjelper vi andre til med å spre , slik at flere får innsyn.
Så et spørsmål til Snæbbussaristokrat 1:
Du rakker ned på kildene til tomroar m.fl., men hva er egentlig dine kilder? hva er det gjør at du vet så godt at hovedsponsoren snart er klar og at alt ordner seg?
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg rakker ikke ned på kildene til tomroar, jeg bare påpeker at de virker tvilsomme.
Det er ganske ofte tomroar omtaler FFK administrasjonen, og nesten uten unntak så virker det som om han har en notorisk trang til å komme med omtaler og beviser på at hele FFK systemet består av udugelige personer.
Blandt annet derfor har hans historier og påstander etterhvert blitt svekket i mine ører.
Når det gjelder mine kilder, som jeg synes ligger veldig langt fra det tomroar kommer med, så behøver jeg ikke henvise til noe annet en det som har blitt presentert som FFK`s egen virklighets forklaring i div. medier de siste ukene. :D
FFK på toppen i 2005
Noe av årsaken til min skepsis til han er en kombinasjon av ovenevnte og pga en del uttalelser fra personer som kjenner han arbeidslivet i Tromsø. Disse personene er nå kollegaer av meg i Oslo og det de sier og mener er troverdig.
Om jeg sier at det bør ryddes i administrasjonen for å skape et godt forhold til Høyli, så er det noe jeg står for.
Må virkelig unnskylde oss snæbbusaristokrat 1 at vi ødelegger glansbildet ditt.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Hvis det er et glansbilde det jeg har av klubben i denne saken, så skal det ihvertfall helt andre personer til, enn stenhard og tomroar for å ødlegge det, så du behøver ikke å unnskylde noe som helst, stenhard.
La oss heller vente å se hvem av oss som får ødelagt sin troverdighet. :D:D
FFK på toppen i 2005
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
blir forvirra selv av alle de nicka....
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
... men dere må gjerne være uenige med meg! ;)
Det har vært et hel.... å tilpasse det nye forumet slik at S-B`ene får plass! Heretter blir det makslengde på nick!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Det har vært et hel.... å tilpasse det nye forumet slik at S-B`ene får plass! Heretter blir det makslengde på nick!
Hehe.... ;)
Vil dere overføre de eksisterende kontoene over?
Signatur:
max 250 tegn
Som sikkert også de fleste vet, så er det jo ikke så mange ukene siden den endelige avtalen med Værste a/s ble undertegnet.
Denne avtalen har selvfølgelig vært veldig viktig for klubben, med hensyn til nettopp arbeidet med sponsorer, både kortsiktig og langsiktig.
Til stenhard!
Jeg har da ikke på noe tidspunkt sagt at ikke du er troverdig. Det jeg har skrevet er at tiden får vise hvem av oss som er mest troverdig.
Forøvrig må du gjerne få min @mail, dersom du ønsker å få meg inn på din msn liste, @mailen er: gingang@online.no
FFK på toppen i 2005
Hvis det er et stort problem med at Snæbbussaristokratene har et for langt nick til det nye forumet, så hadde det vel gått ann å snakke om å finne en løsning på det, Holters.
Men at det skal være så mange som ikke klarer å se forskjell på #1, #78, #79 eller #16, bare for å nevne noen av numrene, har jeg litt vanskelig for å forstå.
Enda vanskeligere har jeg for å forstå hvordan pss klarer å blande de forskjellige keikoer inn i denne gruppen.:confused:
FFK på toppen i 2005
- Egil Drillo Olsen.
Vi er sikkert snille gutter alle sammen, selv om vi alle har vært litt harde mot hverandre i denne diskusjonen, så tviler jeg ikke et sekund på at vi alle ønsker det beste for FFK både i 2005 og i fremtiden.
Selv om jeg ikke vet hvem noen av dere er, så ser jeg frem til å treffe dere begge når sesongen starter og vi alle skal stå sammen å støtte vår kjære klubb.:D
FFK på toppen i 2005
Et sitat derifra:"To måneder før seriestart står FFK fortsatt uten hovedsponsor. Det skyldes sluttforhandlinger med flere interessenter, sier Frode Kværneng"
da er vel dette grunnen og ikke noe annet som har vært diskutert her..
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Link
Opprinnelig postet av A9$h
Hovedsponsor klar om 2 uker
Et sitat derifra:"To måneder før seriestart står FFK fortsatt uten hovedsponsor. Det skyldes sluttforhandlinger med flere interessenter, sier Frode Kværneng"
da er vel dette grunnen og ikke noe annet som har vært diskutert her..
– Hvorfor drar dette ut?
– Vi har vært avhengig av å få behandlingen av den nye stadionsaken i boks, sier styreleder i FFK Sport ASA, Frode Kværneng.
;)
Ansvarlig redaktør
Løfteevne...hmm... Oslo Liftutleie ?!
- Egil Drillo Olsen.
Terje Høili er fortsatt representert med Europris pluss, som visstnok skal "smykke" ryggen på draktene.
Om ikke Oslo liftutleie blir hovedsponsor, så blir de en av de største.:D
FFK på toppen i 2005
Oslo Liftutleie er et "lite" firma med ca 80-100 mill i omsetning.
Det blri for dumt når Kværneng sier at de ikke kan ha budrunde. DEt var det de hadde ifjor da Siemens sannsynligvis hadde det største budet , mens Høilis kontrakt fra årdet før ga ham rett til å tre inn til 85 % av høyeste bud.
Tror ikke Kverneng er så "dum" at han går ut med denne type ordspill, som et hint til pressen. Han sier at de er i sluttforhandlinger med flere, og "løfteevne" kan vel like gjerne bety en sponsor med langt større handlefrihet enn Oslo Liftutleie.
Til tomroar: Er det ikke litt bak mål å kritisere ledelsen i slik grad som du gjør, og har gjort? :ffk: har tross alt gjort en prestasjon de er nesten alene om i norsk fotballs historie, når de rykket direkte opp fra 2. div og overlevde i tippeligaen. Dette hadde neppe vært mulig med en talentløs ledelse. Jeg er (som alle andre) enig i at de ikke gjorde en god nok jobb på vinteren i fjor, men at de av den grunn fortjener en slik holdning som du og Drillestad viser, er jeg ikke enig i.
Man må se på hva de faktisk har prestert. Det de alt i alt har gjort for klubben de siste 3 år må være over alle rimlige forventninger.
La oss selge hele laget!!
DEt er vel ganske opplagt hvorfor Kværneng er i avisen i dag, han har blitt oppring av en journalist påbakgrunn av denne diskusjonen som har foregått her siden søndag kveld.
HAr ingen intensjon om å ta fra Kværneng OG med de rundt ham om hva de fikk til for noen årsiden da de fikk bla Høili til å åpne lommeboken pga den nye strategiplanen som viste hvordan FFK skulle komme tilbake i toppen av Norsk fotball.
Tviler vel på om Kværneng ville gått ut i avisen i dag, og si at de er i sluttforhandlinger med flere interessenter, hvis det var sånn som enkelte hevder, at klubben ikke klarer å skaffe en hovedsponsor.
All ære til Høili, og den støtten han har bidratt med de siste årene. Men han valgte faktisk selv å trekke seg som hovedsponsor, fordi han ikke fikk viljen sin i stadion-saken. Så hva skulle klubben gjøre? Gi fra seg en gavepakke som stadion på FMW er, for å beholde Høili som hovedsponsor? Nei, det ville vært dårlig ledelse i klubben. Høili var sponsor, ikke eier av klubben. Han forventet jo ikke noe tilbake heller...
Vi får se hva som skjer i løpet av fjorten dager. Men jeg regner med at dette ordner seg!
Jeg er helt enig med deg at det hadde vært å foretrekke om Høili hadde vært med videre. Det er viktig med en pengemann med hjerte i klubben, og ingen kan ta fra Høili hva han har gjort for :ffk:.
Men, det var Høili som selv valgte en konfrontasjon med klubbens ledelse, først i forhold til stadion, så i forhold til spillerkjøp. Og det var Høili som valgte å gå til pressen med saken, i stedet for å ta det opp med KTE og HH. Når Høili valgte denne fremgangsmåten, kan jeg vanskelig se noe annet utfall av saken, enn det vi nå ser. Ledelsen kunne selvfølgelig ikke la en sponsor (uansett hvor stor, og hvilken historie han har i klubben) styre driften i klubben, eller påvirke posisjonen til de som er ansatte i klubbens adm.
Tenk deg det erstatningskravet HH ville hatt mot klubben, hadde han blitt sagt opp fordi en sponsor krevde det. Mindre saklig grunn til oppsigelse skal du vel lete lenge etter.
Jeg tviler sterkt på at Terje Høil fikk tilbake de sponsorkronene de la i klubben, mao må mye av sponsingen betraktes som veledighet. Sposingen av et fotballag har nok liten effekt for et firma sansynligvis ikke har en eneste av sine kunder på stadion.
Når Terje Hili ikke lenger har kontroll over sjappa si, så gidder nok ikke det svenske investeringsselskpaet å kaste millioner ut av vinduet, de har INGENTING å tjene på å gjøre det.
Drfor var det nok meeeet passende å trekke seg som sponsor for TH nå.
Så skal det jo sies at TH fortsatt er emd gjennom Europris, så han dolker ikke klubben så hardt i ryggen.
Konklusjon: Tror at klubbledelsen UANSETT ville hatt en umulig oppgave med å fortsatt ha TH A/S som sponsor.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Harry Hansen har aldri stillt sin plass til disposisjon.
Det han sa var at han ikke ville gå inn i noen offentlig diskusjon med Terje Høili, av hensyn til klubben.
FFK på toppen i 2005
Da er det klart at det blir Oslo liftutleie som blir oppgradert fra rygg-sponsor til "hovedsponsor "og at FFK havner i bunnsjiktet når det gjelder størrelse på såkalt hovedsponsor. Om det er rett bekrefter det hva jeg kom med og at de nå ikke har andre alt.
Oslo Liftutleie er et "lite" firma med ca 80-100 mill i omsetning.
Det blri for dumt når Kværneng sier at de ikke kan ha budrunde. DEt var det de hadde ifjor da Siemens sannsynligvis hadde det største budet , mens Høilis kontrakt fra årdet før ga ham rett til å tre inn til 85 % av høyeste bud.
I følge mine kilder blir det ikke Oslo Liftutleie
Opprinnelig postet av Patrioten
Blah blah
I følge mine kilder blir det ikke Oslo Liftutleie
Kan ikke akkurat si at jeg ble sjokkert ;)
Ansvarlig redaktør
Selv som lørdagens kamp mot Viking på Stavanger Stadion gjenstår, har Harry og hans nærmeste begynt å se på neste sesong allerede.
– Har du bestemt deg for å bli i FFK?
– Det blir først bestemt etter sesongen. Vi må sortere innad i klubben i forhold hvem som skal gjøre hvilke jobber, sier han.
Harry er nå ansatt som daglig leder i FFK Eiendom, men lånt ut til FFK Sport ASA i 80-90 prosents stilling.
Her gir han uttrykk for at han kan gå av om klubben vil bruke andre personer
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 10 feb 05, 01:15
Endret: 10 feb 05, 01:18
Harry Hansen fungerte som sportslig administrativ leder i en 50 % stilling, samt at han hadde en 50 % stilling i FFK eiendom a/s.
Når HH ble spurt om han hadde bestemt seg for å bli i FFK, så hadde vel det sammenhemg med at han var ønsket i Tromsø IL også, tomroar.
Det er jo heller ingen hemmelighet at HH selv ønsker en 100 % stilling som sportslig administrativ leder, isteden for en deling med FFK eiendom a/s.
FFK på toppen i 2005
Skal innrømme at det ikke var noen god tolkning, men det er ikke altid så lett å huske alle detaljer når man ønsker å legge inn noe kjapt i en diskusjon.
Skal skjerpe meg en annen gang.
Til snæbbusaristokrat 1:
Oppfattet det som en diskusjon og ikke en krangel. Det er bra med engasjement og det har du nok av.:ffk:
Grunnen til at jeg valgte ordet krangel, var at diskusjonen var i ferd med å flyte over til å omhandle person og ikke kun sak.
Jeg prøver vanligvis å holde meg til sak når jeg diskuterer, så derfor synes jeg det var grunn til å være selvkritisk denne gangen. :D
FFK på toppen i 2005
Vi får nå håpe at Mokkelbost kan få til noe, han bør jo ha blitt varm i trøya etter ca 50 dager i jobben.
Problemstillingen med hovedsponsor viser at FFK nå går inn i en fase som en vanlig klubb som må stå på for å få inn sponsorkroner. Det må jobbes profensjonellt i alle ledd. Slik som FFK bruker penger på utenomsportslige aktiviteter, ser det jo ut som om de har nok kroner til kommende sesong , slik at ikke profflisensen står i fare.
Men etter min mening enkelt og greit,
Elendig jobba,
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
At:ffk: fortsatt mangler hovedsponsor, kan det skrives nye om.
Men etter min mening enkelt og greit,
Elendig jobba,
Sjeldent jeg sitter foran pc`en og ler for meg selv. Du skrev lite men godt. Traff spiker`n på hodet.:D
De andre klubbene har hatt hele vinteren på dette arbeidet, mens FFK var nødt til å vente på avtalen med Værste a/s.
Når det er sagt så begynner faktisk også en positiv optimist som meg å bli litt bekymret. Ordlyden i omtalen av dette i Fredrikstad blad lød ikke veldig overbevisende.:confused:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Når det er sagt så begynner faktisk også en positiv optimist som meg å bli litt bekymret. Ordlyden i omtalen av dette i Fredrikstad blad lød ikke veldig overbevisende.:confused:
"Dæven døtte" Hva skjer æ?
Ledelsen bør innse viktigheten av hans bidrag de siste åra og beklage alt som har skjedd.
Kanskje kan vi snu den myke mannen rundt.
"For Høili elsker fredrikstad - hurra hurra"
Opprinnelig postet av pss
Ledelsen bør innse viktigheten av hans bidrag de siste åra og beklage alt som har skjedd.
Hva er det egentlig ledelsen skal beklage ovenfor Høili? At de ikke hentet inn de spillerne HAN ville? At stadion ikke fikk ligge der HAN ville?
Han ville ikke ha noe for pengene han spyttet inn i klubben, det har han heller ikke fått, hva klager han over da?
Stoltheten til Høili gikk foran kjærligheten til klubben, er det noen som skal beklage er det vel han, men han har for stor stolthet til å komme seg ned på jorda og tre inn i FFK igjen, han føler seg for stor for dem...
Ja, vi trenger nok Høilis penger, men ikke for en hver pris...
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja, vi trenger nok Høilis penger, men ikke for en hver pris...
Det er vel ingen tvil om at vi trenger dem og det fort. Det her begynner å bli pinlig.
Er det ikke Chess som eier (evt deleier) Kviskvik?
Tviler på at det er aktuelt, men jeg tenker nå mine tanker.........
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Syns Dracula sa det best da han sa "Elendig jobba"
"Elendig jobba"
Opprinnelig postet av A.Scheie
Dette blir KUN spekulasjoner, men det var EN ting jeg tenkte på da jeg leste artikkelen i F-B:
Er det ikke Chess som eier (evt deleier) Kviskvik?
Tviler på at det er aktuelt, men jeg tenker nå mine tanker.........
Ja, jeg tenkte det samme.
1) Chess som hovedsponsor? se dagens artikkel i F-B
2) Kvisvik har kjøpt tomt i Fredrikstad-området
3) Kvisvik jobber i Chess
Jeg tror det er en sjanse for at Chess forhandler om en pakke som inkluderer jobb for Kvisvik i Fredsikstad samtidig som han flytter nedover. Vollvik i Chess er uansett en kynisk trønder som vet hvordan han skal plukke de rette sponsorobjektene. ALLE i Bergen vet hvordan Chess reddet Brann, og det samme kan skje i FFK :)
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
(men han må sloss mot Gherland om plassen da...!)
"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)
- Vi konkurrerer på gressbanen, og ikke på markedssiden. Dette er ikke noe problem for oss, sier Dahl til bt.no
Han understreker også at en eventuell Chess-avtale med Fredrikstad ikke får noenting å si i forhold til hvor Raymond Kvisvik skal spille fotball i den nærmeste tiden.
- Det er mulig Raymond flytter
tilbake og spiller fotball for Fredrikstad. Kanskje når han har blitt 40 år, humrer Dahl.
"Elendig jobba"
markedet ut og inn , da det fortsatt er mitt fagfelt og har vært det i nærmere 20 år nå
- i korte trekk skal avtalen dreie seg om et vist beløp (skal vist være fire sifferet), men det som det står og faller på nå er for mye frukt som FFK spillerne skal få i pausa. Mykklebost er ikke interessert dersom ikke de får disponere 5 kg bananer samt 4 kg druer hver kamp.
Håper de klarer å signe avtalen før seriestart.
Holmen frukt og grønt skal forøvrig opprette en underavdeling i de nye stadion lokalene på FMV.
Tviler på at de har penger nok til å storsatse i 2 klubber.Nei Chess ser nok på dette som en billig måte å markedsføre seg på østlandet.
Jeg vil ha en ny hovedsponsor nå!
Med kapitale muskler!
I tillegg lukter jeg interesse konflikter
lang vei. Hva hvis FFK og Brann vil ha den samme spillern?
Skal da Chess støtte den ene klubben og ikke den andre?
Nei dette kommer det bare til å bli rot av!
Nei takk til Chess!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
"Elendig jobba"
"Elendig jobba"
Men ettersom FFK-ledelsen holder sine trumfkort tett til ermet ser det ut som om en av hovedaktørene da trekker seg ut av kampen. Store bunker med femtilapper går tapt, og man må ikke glemme de utallige bananene som skulle friske opp spillerne våres i pausen.
Holmen Frukt og Grønt ASA ser det ikke som noen stort problem at erkerivalen dems BAMA blir nevnt i en parallellsetning i forbindelse med denne hovedsponsor avtalen.
"De har mere nok med å levere bananer til norske landslaget", sier Ali Al Habsi i en bisetning.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914