Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt om hovedsponsor

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 feb 05, 13:45
Daglig leder i Brann, Bjørn Dahl, ser heller ikke problemene med en slik sponsoravtale.
- Vi konkurrerer på gressbanen, og ikke på markedssiden. Dette er ikke noe problem for oss, sier Dahl til bt.no
Han understreker også at en eventuell Chess-avtale med Fredrikstad ikke får noenting å si i forhold til hvor Raymond Kvisvik skal spille fotball i den nærmeste tiden.
- Det er mulig Raymond flytter
tilbake og spiller fotball for Fredrikstad. Kanskje når han har blitt 40 år, humrer Dahl.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 feb 05, 14:15
Morro at det kansje ble chess.. dem kjøpte opp kvisvik.. kansje dem tar han med til oss :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 24 feb 05, 14:36
Endret: 24 feb 05, 14:46
Chess har kommet på banen fordi de lukter en billig måte å markedsføre seg på. Det blir billigere og billigere for hver dag som går. Raymond Kvisvik oppe i alt dette blir bare altfor dumt. Hvor realistisk er det? Sånn ca. null tenker jeg. Hvorfor skulle Brann la ham gå til FFK? Har de funnet en erstatter som er bedre? Ja jeg vet at det er Chess som bestemmer, de eier Kvisvik.

"Elendig jobba"

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 feb 05, 15:00
om det er en telekomm operatør som blir sponsor så er det veldig hyggelig, men sett i forhold til det Kværneng utalte om at sponsoren skulle passe til en Stadion utbygging, så klarer ikke jeg å se denne sammnehengen, og jeg kjenner telekomm
markedet ut og inn , da det fortsatt er mitt fagfelt og har vært det i nærmere 20 år nå

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 24 feb 05, 15:11
Endret: 24 feb 05, 15:12
En munter fugl har visket meg i øret at det er "Holmen Frukt og grønt" som skal være den som er nærmest å undertegne en hovedsponsorkontrakt.

- i korte trekk skal avtalen dreie seg om et vist beløp (skal vist være fire sifferet), men det som det står og faller på nå er for mye frukt som FFK spillerne skal få i pausa. Mykklebost er ikke interessert dersom ikke de får disponere 5 kg bananer samt 4 kg druer hver kamp.

Håper de klarer å signe avtalen før seriestart.

Holmen frukt og grønt skal forøvrig opprette en underavdeling i de nye stadion lokalene på FMV.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 24 feb 05, 15:12
Endret: 24 feb 05, 15:19
Jeg må si at jeg er svært skeptisk til å ha Chess som hovedsponsor.

Tviler på at de har penger nok til å storsatse i 2 klubber.Nei Chess ser nok på dette som en billig måte å markedsføre seg på østlandet.

Jeg vil ha en ny hovedsponsor nå!
Med kapitale muskler!

I tillegg lukter jeg interesse konflikter
lang vei. Hva hvis FFK og Brann vil ha den samme spillern?

Skal da Chess støtte den ene klubben og ikke den andre?

Nei dette kommer det bare til å bli rot av!

Nei takk til Chess!

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 15:20
Endret: 24 feb 05, 15:20
Har hørt at Holmen frukt & grønt har fått kalde føtter. Redd den går i vasken gett.:D

"Elendig jobba"

pss

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 15:24
Storsatsningen slår ikke til altså, har hørt at det var snakk om en storsatsning. Blir milt sagt forbanna om de ikke får det til. Skulle være bananer til halvpris på kampene å jo.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 15:28
Endret: 24 feb 05, 15:29
Tror nok det hadde blitt i det tyngste laget for Holmen frukt & grønt. Da spørs det om det blir noe firesiffret beløp. Da snakker vi nok tresiffret. Kanskje ett eller annet enkeltmannsforetak hadde vært interessert? Alle monner drar.

"Elendig jobba"

pss

A-lagspiller

Lagt til: 24 feb 05, 15:42
Ja "Elendig jobba " as

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 24 feb 05, 17:41
Betingelsen til Homen Frukt & Grønt for å åpne pengesekken (posen) var at ny stadion skulle bli på Holmen. Men med Værste så ville de ikke være med lenger. De ville ikke endre navn til Værste Frukt & Grønt. Det passet dårlig til deres filosofi om å profilere seg på friske og ferske frukt og grønnsaker.

pss

A-lagspiller

Lagt til: 25 feb 05, 01:11
Endret: 25 feb 05, 01:12
Var det der skoen trykket. Jeg snakket med Ali al Habsi personlig og han snakket om at det var den ene måneden hvor ramadan inntreffer som vistnok skulle være en vesentlig brikke i dette spillet. FFK Sport ASA så det som et problem at de religiøse ritualene kunne knekke FFK-troppen. Mokkelbost så det som usmakelig at FFK skulle faste mitt i sesongoppkjøringen.

Men ettersom FFK-ledelsen holder sine trumfkort tett til ermet ser det ut som om en av hovedaktørene da trekker seg ut av kampen. Store bunker med femtilapper går tapt, og man må ikke glemme de utallige bananene som skulle friske opp spillerne våres i pausen.

Holmen Frukt og Grønt ASA ser det ikke som noen stort problem at erkerivalen dems BAMA blir nevnt i en parallellsetning i forbindelse med denne hovedsponsor avtalen.

"De har mere nok med å levere bananer til norske landslaget", sier Ali Al Habsi i en bisetning.

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 28 feb 05, 10:44
Ali al Habsi har trukket tilbudet. Følte at FFK ble litt vel grådige. Synd og skam at klubben skulle skusle bort det ene seriøse tilbudet de tross alt hadde.

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914